Νέα

Οδησσός - Ουκρανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nios67
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 164K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.425
Κριτικές
267
Like
1.079
αντε καληνυχτα σας πολλα ειδατε σημερα.........

υγ.θα αναφερω πολλα οταν γραψω εκτος κι αν συνεχισετε να φαγωνεστε οποτε δεν αξιζει τον κοπο...
πωωωωω χαρεμι ο αλανακος  :2funny:
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
9
Πόντοι
16
πρεπει να φυγεις απο την λογικη του ευρω φιλε μου
σε καθε τοπο πρεπει να μιλας το εκει νομισμα
μαστορα εχεις ιδεα σε ποιον μιλας??? :grin: :grin: :grin:
δινω συμβουλες γενικως για ουκρανομολδαβορουμανιες ,, :grin: :grin: :grin:
δεν χρειαζομαι... :grin: για μια  ζουμε κι μεις  :rolleyes:
προ 5νθημερου ημουνα λβοβ ,,τοπα πριν..
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.425
Κριτικές
267
Like
1.079
μαστορα εχεις ιδεα σε ποιον μιλας??? :grin: :grin: :grin:
δινω συμβουλες γενικως για ουκρανομολδαβορουμανιες ,, :grin: :grin: :grin:
δεν χρειαζομαι... :grin:
μαστορα ρωτα τον αλλαν απο ποιον πρεπει να περνεις συμβουλες  :2funny:
 
D

dude901123

Επισκέπτης
ακριβως  ετσι.....χαχχαχαααααααααααααααααα

Αν δε δεχτώ λογοκρισία.. Παίζει και το τζαμπέ. Δεν αγοράζεις μόνο με χρήματα. Μπορείς να αγοράσεις και με ωραία παραμυθάκια. Ίσως όχι 2,3,4 ταυτοχρονά στο δωμάτιο.. αλλά αν το'χεις μερικές θα τις γαμήσεις χαλαρα.. Λίγο τρόπους να έχεις, μια καλή ιστορία, μια μέτρια εμφάνιση και χρήματα να κεράσεις μερικούς καφέδες, ποτά και φαγητό αρκούν. Συνολικά έξοδα και για τους 2 λιγότερα απο 30-40 και άντε αν είσαι άπλας 60 ευρώ για όλα αυτά, αν κινηθείς λογικά και δεν ανοίγεις μπουκάλια.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.425
Κριτικές
267
Like
1.079
εχω αλλλο τροπο συστημα εγω.. ;)
αλλα ο αλλαν ειναι αρχηγος
2 φορες τον ειδα λαιβ σε δραση,ειχε θεμα ΑΑΑ :rockon:
τον τροπο σου τον εχω κανει κι εγω, οπως το κανει κι αλλος συναγωνιστης απο εδω......
ΥΓ: προλαβε και εγραψε
 

allantalon

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
4.584
Like
20
Πόντοι
16
10 τη μερα ,,οχι παντως
:grin:

ειναι θεμα διαπραγματευσης ρε φιλε..
το μικρο το 19χρονο απο μενα συμφωνησε 4000 γριβνα για  10 μερρες και απο κοινο γνωστο
τον ΚΑβλομενο λεον ζητησε 300 ευρω.(7500 γριβνα)  για 4 μερρες.

οικοσιτη ολο το διαστημα ετσι....
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.425
Κριτικές
267
Like
1.079
Αν δε δεχτώ λογοκρισία.. Παίζει και το τζαμπέ. Δεν αγοράζεις μόνο με χρήματα. Μπορείς να αγοράσεις και με ωραία παραμυθάκια. Ίσως όχι 2,3,4 ταυτοχρονά στο δωμάτιο.. αλλά αν το'χεις μερικές θα τις γαμήσεις χαλαρα.. Λίγο τρόπους να έχεις, μια καλή ιστορία, μια μέτρια εμφάνιση και χρήματα να κεράσεις μερικούς καφέδες, ποτά και φαγητό αρκούν. Συνολικά έξοδα και για τους 2 λιγότερα απο 30-40 και άντε αν είσαι άπλας 60 ευρώ για όλα αυτά, αν κινηθείς λογικά και δεν ανοίγεις μπουκάλια.
σιχτιρ μπουρντα
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
9
Πόντοι
16
Αν δε δεχτώ λογοκρισία.. Παίζει και το τζαμπέ. Δεν αγοράζεις μόνο με χρήματα. Μπορείς να αγοράσεις και με ωραία παραμυθάκια. Ίσως όχι 2,3,4 ταυτοχρονά στο δωμάτιο.. αλλά αν το'χεις μερικές θα τις γαμήσεις χαλαρα.. Λίγο τρόπους να έχεις, μια καλή ιστορία, μια μέτρια εμφάνιση και χρήματα να κεράσεις μερικούς καφέδες, ποτά και φαγητό αρκούν. Συνολικά έξοδα και για τους 2 λιγότερα απο 30-40 και άντε αν είσαι άπλας 60 ευρώ για όλα αυτά, αν κινηθείς λογικά και δεν ανοίγεις μπουκάλια.
ετσι επαιζα κι εγω..αλαπλαον τα χρονια βαραινουν...οσο τζοβενο κ να το παιζεις.... :grin:
αλλα το μειον ειναι οτι ετσι παιρνεις κ τα @@ σου πολλες φορες
απο την αλλη παιρνεις τα πανω σου,λες την καρφωσα την μπεμπα χωρις παρα,αν κ κατα βαση εχεις χωσει παλι χρημα..ισως κ πιο πολλα :)
στην εκδοχη του κας φλοου με την μια,εχεις το κεφαλι σου ησυχο
τωρα τι ειναι καλυτερο τοσα χρονια δεν κατεληξα/// :think:
μαλλον για λιγο χρονο το σεμι,προ συστημα βλεοε αλλαν
αν εχεις πιο πολυ χρονο καλυτερο το λοβ στορυ,κι οτι κατσει...
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
9
Πόντοι
16
[αντως ουκρανια οι τιμες τωρα ειναι πολυ φτηνες,μου θυμιζει πλεον εποχες 2005,,,τοσο για κυκλοφορια οσο κ για σεμι προ φασεις
ειναι πιο καλα απο ποτε σχεδον σαν 2005...
η νοοτρπια δεν ειναι βεβαια 2005,αλλα παλι καλα ειναι κ τωρα,,πολυ καλυτερα απ οτι επι βλογιαρη κ  γιανουκοβιτς με χριβνα στο 9 με 11 τοτε...
βεβαια σας τα λεει κι ο αλλαν,αν δεν μιλας μερικα ρωσικα να συνεννοησε εστω τα βασικα, ολα αυτα δεν ισχυουν,,μονο για αγγλοφωνους δεν ενδυκνειτε η ουκραινα,,
 

Don Frantcesco

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
447
Κριτικές
1
Like
52
Πόντοι
1
αντε καληνυχτα σας πολλα ειδατε σημερα.........

υγ.θα αναφερω πολλα οταν γραψω εκτος κι αν συνεχισετε να φαγωνεστε οποτε δεν αξιζει τον κοπο...
Λες  και είναι σκηνή βγαλμένη από ταινία του Κόπολα. :hi: σε ζηλευω,με την καλή ένοια 
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
9
Πόντοι
16
[quote author=Don Frantcesco  link=topic=9257.msg6568790#msg6568790 date=1445038225]
Λες  και είναι σκηνή βγαλμένη από ταινία του Κόπολα. :hi: σε ζηλευω,με την καλή ένοια   
[/quote] εμενα μου θυμιζει παρτυ του χιου χεφνερ..τοπα κ πριν!!! :rockon:
 

kavlomenos leon

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2015
Μηνύματα
2.148
Like
2
Πόντοι
16
γεια σας παιδεια και απο εμενα δεν εχω χρονο να γραφω,θα τα πουμε αργοτερα.εχω ραντεβου με μια κοπελα που εχω να δω 34 χρονια.με ειδε προχτες με χαιρετα να παω σε ησε βιαστικη και εφυγε.σημερα με βρηκε κοντακτε,εστειλε μυνημα και θα βρεθουμε.σιγουρα θα την γαμησω.που την ειδα προχτες με γκομενο χερακι ηταν χαχαχαχ,μαλον δουλευει ο μαλακας.ο αλλαν νταλον ειναι βασιλιας,εχει κουραστει και αδυνατισει 800 γραμαρια απο το γαμησι χαχαχαχ.η μαλακια με αυτες ειναι οτι αντι να τις ταιζεις καλυτερα να τις πετσωνεις.καλεσα προχτες 2 δεκαεξαχρονα να παμε τοπ σαντουιτσ.το σουσι ξεκινα απο 80 γριβνα εκει μεχρι 180,ολες θελουν παντα οτι το ακριβοτερο.μετα ηθελαν κλαμπ τα παμπονηρα και την εκανα.μαλιστα σε κυριλε κλαμπ.μου ειπανε οταν τις πλισιασα για κερασμα φενομαστε γυφτισες?χαχαχαχααχ.αυτα προς το παρον θα τα πουμε σε λιγες μερες ολα αναλυτικα.παιδεια εδω και 5 μερες δεν βρηκα χρονο για καμακι.συναντω γνωστους και παμε δω και κει δεν εκανα δουλεια.πλισιασα μονο 2 κοπελες 18-19 κρυφοβιζιτες αλλα αρνηθηκαν και τα 16 χρονα προχτες.χτες παρασκευη ειχε κοσμο αλλα ειχα να παω σε πολους τοπους με γνωστους και κατα τις 10 το βραδυ αδειασε η πολη,κρυο εχει.πηρα μονο μια βιζιτα 500 γριβνα την δευτερη μερα  και τελος αφου η μικρη 18 που γνωρισα μου την εστησε.περιμενα μεχρι πρωι μετα λεει δεν ερχομε.ηθελε μονο να περνω απο την δουλεια της να την ταιζω χαχαχαχ.αναλυτικα ολα αργοτερα,θα γαμησω την γνωστη και μετα θα την διωξω.σημερα εχει ρεπο ενα κοριτσακι 21 που δουλευει σε καφε που μου αρεσει.θα παει νοσοκομειο λεει,τις προτεινα να παμε μαζι.της πηρα κατι χαπια 50 γριβνα 2 ευρο και της προτεινα αν θελει να την συνοδευσω.πολυ την γουσταρα απο την προηγουμενη επισκεψη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom