Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δυστηχως συμβαινει το αντιθετο οι ωραιες ειναι μονο για μοστρα καλο γαμησι δεν κανουν δυστηχως ουτε ανωμαλιες εχουνεΟι ομορφες κανουν τις πιο ωραιες ανωμαλιες .![]()
Ιωσηφ καλος ηρθες παλι στο σα'ι'τ.Μας ελειψεςρε τιπε για πε μασ πιστεβεισ οτι ο Δημητράκης γαμάη γιατι όλο φωτογραφιεσ απο αγάλματα βαζει, σουβλάκια, σούσι, πλατίες και νιμου ουτε για δίγμα

Μονιμος κατοικος της Ρωσιας ειναι και ξερει καλα την γλωσσα . Αυτο και μονο φτανει .
Ελα ρε ο Ιωσηφ ειναιΣτην Ρωσια δεν γαμαει μονο αυτος που δεν θελει να γαμησει
δεν τον καταλαβες? 
αφου ρε Στεφανε ξερεις τα γουστα μου, γουσταρω βυζομπαλα....)))χαχαχαχα καλη φαση σχοινο , παντως η αληθεια ειναι οτι γεμισε κρεας το δωματιο
" αλτ τις ει?"ρε τιπε για πε μασ πιστεβεισ οτι ο Δημητράκης γαμάη γιατι όλο φωτογραφιεσ απο αγάλματα βαζει, σουβλάκια, σούσι, πλατίες και νιμου ουτε για δίγμα
εκει υποχρεωτικα φωτο..αφου ρε Στεφανε ξερεις τα γουστα μου, γουσταρω βυζομπαλα....)))
για αυριο εχω κλεισει κατι ανορεξικα του γουστου σου :Ρ
Ανορεξικα και πεινασμενα θελουμε ρε Σινο χορτατες εχει και στην Ελλαδααφου ρε Στεφανε ξερεις τα γουστα μου, γουσταρω βυζομπαλα....)))
για αυριο εχω κλεισει κατι ανορεξικα του γουστου σου :Ρ

Ανορεξικα και πεινασμενα θελουμε ρε Σινο χορτατες εχει και στην Ελλαδα![]()
Τωρα μιλησα μαζι του και με αυτην την γκομενα στο σκαιπ και ειναι ομορφη κοπελα . Μου λεει οτι την εχει κλεισει ολη την μερα στο ξενοδοχιο και τηνΣαν αυτη καλή ειναι??? Ο Σχινο ειναι απασχολημενος και ανελαβα εγω την διεκπεραιωση της φοτο.
και περιμενουν μια φιλη της για παρτυ με ουζα 
Τωρα μιλησα μαζι του και με αυτην την γκομενα στο σκαιπ και ειναι ομορφη κοπελα . Μου λεει οτι την εχει κλεισει ολη την μερα στο ξενοδοχιο και τηνκαι περιμενουν μια φιλη της για παρτυ με ουζα
![]()
ελευθερος παλι για μια ωρα!!!Ετσι μπραβο τετοια θελουμε![]()
Φυσικα και θα κατσειελευθερος παλι για μια ωρα!!!
αυτην θα την φερω ελλαδα 20 μερες μινιμουμ!!!! σε λιγο παμε να παρουμε ενα πιτσιρικι 18 ετων....ντρεπετε για τριο,για να δουμε θα κατσει η φαση;;;
η ξανθια συμφωνησε για 430 γριβνα ολο το βραδυΦυσικα και θα κατσειμη φοβασαι με 500-600 Γκριβνα δεν προκειται να παει οχι
.Μιλαω για 99% οτι θα κατσει δινω μια πιθανοτητα 1% να μην κατσει.
Καλα γιατι 430 και οχι 420 ή 440 ?η ξανθια συμφωνησε για 430 γριβνα ολο το βραδυ
ε Δημητρακη οταν σου ελεγα τι κοστιζουν με περναγες γεννες δεκατεσσερις )))
την εχω στο ψησιμο για φωτογραφιες αν αποφασισω να την φερω ξανα σημερα
ετων 18,5 η ξανθια αγουρο πλασματακι
Σε πιστευω δεν λεω οτι δεν ειναι ετσι αλλα συνηθως αρχιζουν απο 600-700 και της κατεβαζεις στα 400-500.Αλλο εμενα δεν μου αρεσε οτι ειναι εντελως φτηνιαρες!
Μου θυμισαν της αρχες της δεκαετιας του '90.Δεν ηξερα οτι ειναι ακομα τοσο φτωοχομπινεδιαρες
!Αυτες οι τιμες ειναι για καποιον που ξερει Ρωσσικα και εχει καποια πειρα αν παει καποιος που δεν ξερει λεξη Ρωσσικα θα του πουνε 150$.Τουλαχιστον αυτες θελουν να πηδηχτουνε οι Μολδαβες το εχουν το γαμησι σαν κατι κακο!
Αυτο εδω το Μπάζο (με το γκρι πουλοβερ ειναι) μου το εφερε ο Αλέκος για προξενειο (και τον ευχαριστω που προσπαθησε),δυστηχως ετσι γινονται οι γνωρημιες στη Μολδαβια.Ηταν ανεργη την ειχανε διωξει απο τη δουλεια γιατι καθοταν ολη την ωρα στο βκοντακτε την ωρα της δουλειας
και ειχε χωρισει με το γκομενο της και εμενε με τη γιαγια της και τον παππου της νομιζω? (δεν θυμαμαι καλα) εννοειται οχι κεντρο.Ακομα κ'αυτο το Μπαζο το επαιζε οτι ειναι καποια
και οταν ειδε τα βιντεακια μου Τσαντιστηκε τελειως.Δεν μου αρεσε που οι Μολδαβες βγαζουν μια κακια αν εσυ εχεις και εισαι καλητερος εχουν τη λογικη,γιατι εσυ εχεις κ'εγω οχι.Αυτα σαν εγκυκλοπαιδιακες γνωσεις
.Οδησσο απο ποιοτηταειναι πολυ καλητερες (επιπεδο Αγιας Πετρουπολης οχι τιποτα καλητερο) και θελουνε και να
.Τα μικρα δεν κανουν καλοη ξανθια συμφωνησε για 430 γριβνα ολο το βραδυ
ε Δημητρακη οταν σου ελεγα τι κοστιζουν με περναγες γεννες δεκατεσσερις )))
την εχω στο ψησιμο για φωτογραφιες αν αποφασισω να την φερω ξανα σημερα
ετων 18,5 η ξανθια αγουρο πλασματακι
αυτο εννοειται.Πηγες για σουβλακι στο Γρηγορακι?Πόση ωρα εκανε να στο φτιαξει?
Μπορει να κανει και μια ωρα! 
ειναι μαρκετινγκ αυτο Δημητρακη, ποτε δεν δινεις κατι στρογγυλο ξεκινησα απο 380 για να φτασω κανοντας τον δυσκολο στα 430 για ολο το βραδυΚαλα γιατι 430 και οχι 420 ή 440 ?

δεν ειναι καθολου κακο αυτο με το γκριΚαλα γιατι 430 και οχι 420 ή 440 ?Σε πιστευω δεν λεω οτι δεν ειναι ετσι αλλα συνηθως αρχιζουν απο 600-700 και της κατεβαζεις στα 400-500.Αλλο εμενα δεν μου αρεσε οτι ειναι εντελως φτηνιαρες!
Μου θυμισαν της αρχες της δεκαετιας του '90.Δεν ηξερα οτι ειναι ακομα τοσο φτωοχομπινεδιαρες
!Αυτες οι τιμες ειναι για καποιον που ξερει Ρωσσικα και εχει καποια πειρα αν παει καποιος που δεν ξερει λεξη Ρωσσικα θα του πουνε 150$.Τουλαχιστον αυτες θελουν να πηδηχτουνε οι Μολδαβες το εχουν το γαμησι σαν κατι κακο!
Αυτο εδω το Μπάζο (με το γκρι πουλοβερ ειναι) μου το εφερε ο Αλέκος για προξενειο (και τον ευχαριστω που προσπαθησε),δυστηχως ετσι γινονται οι γνωρημιες στη Μολδαβια.Ηταν ανεργη την ειχανε διωξει απο τη δουλεια γιατι καθοταν ολη την ωρα στο βκοντακτε την ωρα της δουλειας
και ειχε χωρισει με το γκομενο της και εμενε με τη γιαγια της και τον παππου της νομιζω? (δεν θυμαμαι καλα) εννοειται οχι κεντρο.Ακομα κ'αυτο το Μπαζο το επαιζε οτι ειναι καποια
και οταν ειδε τα βιντεακια μου Τσαντιστηκε τελειως.Δεν μου αρεσε που οι Μολδαβες βγαζουν μια κακια αν εσυ εχεις και εισαι καλητερος εχουν τη λογικη,γιατι εσυ εχεις κ'εγω οχι.Αυτα σαν εγκυκλοπαιδιακες γνωσεις
.Οδησσο απο ποιοτηταειναι πολυ καλητερες (επιπεδο Αγιας Πετρουπολης οχι τιποτα καλητερο) και θελουνε και να
.