Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αλλα κοψε τησ μαλακιεσ μαζεψεεε λευτεεεεεεεεααααα το καλοκαιριιιιιιι με εθνικη βραζιλιαααααααα παμεεεεε!!!!!! ολοι οι σοβαροιιιι ελληναραδες σεξουλοκινοιγοι που σεβονυταααιι τα αρχιδια τουςςςςςς
ΒΡΑΖΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΟΗ ΜΑς ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!!! ΜΟΥΝΤΙΛΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΨΟΜΙ ΜΕ ΦΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΗΗΗΗ

Πηγές για πιτογυρα στο ¨ελληνικον¨?καλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
Και για ελληνικο παγωμένο γιαούρτι,στο yo frozzi, στις σκάλες Potemkin?καλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
Και για λουκουμάδες και βαφλες?Και για ελληνικο παγωμένο γιαούρτι,στο yo frozzi, στις σκάλες Potemkin?
σε λιγοΠηγές για πιτογυρα στο ¨ελληνικον¨?
ηρεμαααααααααααααααααααααααααααααααααασχινο αξιοςςςςς![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αλλα κοψε τησ μαλακιεσ μαζεψεεε λευτεεεεεεεεααααα το καλοκαιριιιιιιι με εθνικη βραζιλιαααααααα παμεεεεε!!!!!! ολοι οι σοβαροιιιι ελληναραδες σεξουλοκινοιγοι που σεβονυταααιι τα αρχιδια τουςςςςςς
![]()
![]()
![]()
ΒΡΑΖΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΟΗ ΜΑς ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!!! ΜΟΥΝΤΙΛΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
ΨΟΜΙ ΜΕ ΦΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΗΗΗΗ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

κοντισιονερ? 3 σε 1?καλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
καλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3


Αμα σε πάρουν πρέφα οι ελλήνιδες ότι χαλας τοσα λευτα για να γκαμας τέτοια μπαζα ..... θα σου κάνουν ντου στην ραφηνα και θα σε σκίσουν στο μουνι και στα τσιμπουκιακαλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
… ποσο το κιλό οι μοσχαρισιες? Σε κολισε σαβουρογαμια ο αλλανταλον ??Στο Ελληνικο στην πλατεια εχει ωραιο σουβλακι βεβαια ο Γρηγοράκης που τα ψηνει ειναι πολυ αργος κανει να στα δτιαξει μια ωρα!σε λιγο
Το παγωμενο γιαουρτι πολυ ακριβο ειναι!Ωραιες φωτοκαλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
.Εγω προσπαθω να ειμαι δικαιος.Οι γκομενες αυτες δεν ειναι ουτε κουκλαρες ουτε και εντελως χάλια.Με 500-700 Γκριβνια στην καθε μια (εξαρταται πως θα το κανονισεις) της εχεις για ολη τη νυχτα
.Με τραβηξε ομως βιντεο στο εμπορικο κεντρο που ηθελα
πλανα απο το καινουργιο βιντεακι που ετοιμαζω.Ηθελα να δω λεσβιακο με 3 γκομενες.... ε το ειδαΣτο Ελληνικο στην πλατεια εχει ωραιο σουβλακι βεβαια ο Γρηγοράκης που τα ψηνει ειναι πολυ αργος κανει να στα δτιαξει μια ωρα!Το παγωμενο γιαουρτι πολυ ακριβο ειναι!Ωραιες φωτο
.Εγω προσπαθω να ειμαι δικαιος.Οι γκομενες αυτες δεν ειναι ουτε κουκλαρες ουτε και εντελως χάλια.Με 500-700 Γκριβνια στην καθε μια (εξαρταται πως θα το κανονισεις) της εχεις για ολη τη νυχτα
Σιγουρα στην Οδησσο μπορεις να βρεις και καλητερη αλλα πολλες φορες καλητερα να βρεις μια λιγοτερο ομορφη και να κανει αυτα που θελεις παρα μια κουκλαρα και να σου ζαλιζει τ'αρχηδια.Μια ωραια δεν θα δεχοταν να κανει αυτα με τιποτα ενω αυτες τα δεχοντε ολα.Καλο ειναι να εχει κανεις και τετοιες για ανωμαλιες αλλα και ωραιες γκομενες για να βγει καπου εξω.Εμενα αυτο το μικρο σημερα δεν ηθελε με τιποτα να το φωτογραφισω φωβοταν οτι θα το βαλω στο ιντερνετ αν τσακωθουμε
.Με τραβηξε ομως βιντεο στο εμπορικο κεντρο που ηθελα
πλανα απο το καινουργιο βιντεακι που ετοιμαζω.
Εχεις παει με πολυ καλυτερες , ετσι οπως βλεπω τις φωτογραφίες πιο ελκυστικα για μενα ειναι τα σουσι του Δημητρακη απο τις γκομενες που ποσταρεις εσυ .Ηθελα να δω λεσβιακο με 3 γκομενες.... ε το ειδα
και εβγαλα και τις φωτο μου κι ολα )))))
αυτα που αλλοι δεν τα εχουν δει στα ονειρα τους εγω τα κανω ))))
Απο αυριο θα ειμαι με αλλες
Ξεχασα--------> το κοστος για ολο το 24ωρο μαζι μου ηταν 180 ευρω και για τις 3

Στην τιμη επεσα μεσα 1500-2100 ειπα.2000 εδωσεςΗθελα να δω λεσβιακο με 3 γκομενες.... ε το ειδα
και εβγαλα και τις φωτο μου κι ολα )))))
αυτα που αλλοι δεν τα εχουν δει στα ονειρα τους εγω τα κανω ))))
Απο αυριο θα ειμαι με αλλες
Ξεχασα--------> το κοστος για ολο το 24ωρο μαζι μου ηταν 180 ευρω και για τις 3
Κοιτα το εγραψα και παραπανω.Με αυτες της μετριες μπορεις να κανεις ανωμαλιες.Εγω στο Σούσι πηγα με ενα μικρο (το οτι δεν ειναι φωτο απο ιντερνετ φενεται και απο το ενα τηλεφωνο μου,τετοιο τηλεφωνο δε νομιζω οτι εχουνε πολλοι.παραλιγο να το φαει και το ψαριΕχεις παει με πολυ καλυτερες , ετσι οπως βλεπω τις φωτογραφίες πιο ελκυστικα για μενα ειναι τα σουσι του Δημητρακη απο τις γκομενες που ποσταρεις εσυ .![]()
) το κοριτσακι δεν ηθελε με τιποτα να το φωτογραφισω φοβοταν μην το βαλω στο ιντερνετ.Για να το
πρεπει να βγω 3-4 φορες και να υποκρινομαι.Ειναι βεβαια πολυ γλυκο κοριτσακι και αξιζει.Καλο ειναι παντος να εχεις και τετοιες φτηνιαρες που κανουν ανωμαλιες.Στην τιμη επεσα μεσα 1500-2100 ειπα.2000 εδωσεςΚοιτα το εγραψα και παραπανω.Με αυτες της μετριες μπορεις να κανεις ανωμαλιες.Εγω στο Σούσι πηγα με ενα μικρο (το οτι δεν ειναι φωτο απο ιντερνετ φενεται και απο το ενα τηλεφωνο μου,τετοιο τηλεφωνο δε νομιζω οτι εχουνε πολλοι.παραλιγο να το φαει και το ψαρι
) το κοριτσακι δεν ηθελε με τιποτα να το φωτογραφισω φοβοταν μην το βαλω στο ιντερνετ.Για να το
πρεπει να βγω 3-4 φορες και να υποκρινομαι.Ειναι βεβαια πολυ γλυκο κοριτσακι και αξιζει.Καλο ειναι παντος να εχεις και τετοιες φτηνιαρες που κανουν ανωμαλιες.
χαχαχαχα καλη φαση σχοινο , παντως η αληθεια ειναι οτι γεμισε κρεας το δωματιοκαλη και η οδησσος
οπως λεει ο ΘΕΙΟΣ ΑΛΛΑΝ και 1 και 2 και 3
Πέστα, πέστα, ακριβώς έτσι είναι!!!Στο Ελληνικο στην πλατεια εχει ωραιο σουβλακι βεβαια ο Γρηγοράκης που τα ψηνει ειναι πολυ αργος κανει να στα δτιαξει μια ωρα!Το παγωμενο γιαουρτι πολυ ακριβο ειναι!Ωραιες φωτο
.Εγω προσπαθω να ειμαι δικαιος.Οι γκομενες αυτες δεν ειναι ουτε κουκλαρες ουτε και εντελως χάλια.Με 500-700 Γκριβνια στην καθε μια (εξαρταται πως θα το κανονισεις) της εχεις για ολη τη νυχτα
Σιγουρα στην Οδησσο μπορεις να βρεις και καλητερη αλλα πολλες φορες καλητερα να βρεις μια λιγοτερο ομορφη και να κανει αυτα που θελεις παρα μια κουκλαρα και να σου ζαλιζει τ'αρχηδια.Μια ωραια δεν θα δεχοταν να κανει αυτα με τιποτα ενω αυτες τα δεχοντε ολα.Καλο ειναι να εχει κανεις και τετοιες για ανωμαλιες αλλα και ωραιες γκομενες για να βγει καπου εξω.Εμενα αυτο το μικρο σημερα δεν ηθελε με τιποτα να το φωτογραφισω φωβοταν οτι θα το βαλω στο ιντερνετ αν τσακωθουμε
.Με τραβηξε ομως βιντεο στο εμπορικο κεντρο που ηθελα
πλανα απο το καινουργιο βιντεακι που ετοιμαζω.
Οι ομορφες κανουν τις πιο ωραιες ανωμαλιες .Στην τιμη επεσα μεσα 1500-2100 ειπα.2000 εδωσεςΚοιτα το εγραψα και παραπανω.Με αυτες της μετριες μπορεις να κανεις ανωμαλιες.Εγω στο Σούσι πηγα με ενα μικρο (το οτι δεν ειναι φωτο απο ιντερνετ φενεται και απο το ενα τηλεφωνο μου,τετοιο τηλεφωνο δε νομιζω οτι εχουνε πολλοι.παραλιγο να το φαει και το ψαρι
) το κοριτσακι δεν ηθελε με τιποτα να το φωτογραφισω φοβοταν μην το βαλω στο ιντερνετ.Για να το
πρεπει να βγω 3-4 φορες και να υποκρινομαι.Ειναι βεβαια πολυ γλυκο κοριτσακι και αξιζει.Καλο ειναι παντος να εχεις και τετοιες φτηνιαρες που κανουν ανωμαλιες.

Οι ομορφες κανουν τις πιο ωραιες ανωμαλιες .![]()