τη δευτερα που μας περασε,εφτασε η ωρα να βιωσω κι εγω τις οδηγικες ικανοτητες του πιο εξυπνου λαου του κοσμου,του ελληνα και συγκεκριμενα του λεβεντομαλακα κρητικου.
εβγαινα απο τα συνεργειο που εκανα το σερβις του αυτοκινητου,εβγαλα αριστερο φλας,ελεγξα πολυ καλα το δρομο διπλης κυκλοφοριας ως οφειλα κατα την εξοδο απο το συνεργειο και ξεκινησα να στριβω στις γραμμες που επιβαλλει ο κοκ,δλδ εφτασα πριν να αρχισω να στριβω στο 50% του πλατους του οδοστρωματος.μεχρι εκει ολα καλα γιατι απο την απεναντι πλευρα,ο κρητικος λεβεντομαλακας αποφασισε να στριψει και αυτος αριστερα με το δικο του ιδιαιτερο τροπο,οπως συνηθιζουν οι ηλιθιοι του νησιου.αδιαφορησε για τον διπλης κατευθυνσης δρομο που κινουταν και αντι απο τη δεξια πλευρα του δρομου,ηρθε απο το μεσο,αδιαφορησε για το στοπ και εστριψε αριστερα,οχι οπως προβλεπει ο κοκ,να ανοιχτει δλδ αλλα αμεσα.αποτελεσμα να πεσει πανω μου.
ο λεβεντομαλακας ενω στην αρχη εδειξε πως παραδεχεται το λαθος του και οτι εστριψε σα μαλακας,οπως ενημερωνε την εταιρεια στην οποια εργαζεται,μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε να λεει κατι για συνυπευθυνοτητα.προσπαθησα να του εξηγησω με ομορφο τροπο οτι κατι τετοιο δε μπορει να υπαρχει αφου τα εχει κανει ολα λαθος αλλα επεμενε σε αυτο και φυσικα δεν εκανε δηλωση οταν ηρθαν οι ασφαλιστικες εταιρειες στον τοπο ατυχηματος.ακομη και η αστυνομια που κατεγραψε το περιστατικο του εξηγησε πως ειναι υπευθυνος για το ατυχημα αλλα καλο θα ηταν να τα βρουμε μεταξυ μας.ο τροπος που προτεινε ο αστυνομικος ηταν ο εξης.θα του πληρωνα εγω τη ζημια που επαθε το τογιοτα χαιλουξ της δεκαετιας του 90,εχει πινακιδες ΗΡΤ,σε φαναρι,προφυλακτηρα,φτερο και αυτος θα μου εκανεν δηλωση για να φτιαξω τα ιδια πραγματα που μου εσπασε,με τη διαφορα οτι το φαναρι στο αυτοκινητο μου κανει 1500 ευρω...
φτασαμε σημερα παρασκευη,μετα απο διαπραγματευσεις επι διαπραγματευσεων να μου αρχισει ξανα τις μαλακιες περι συνυπευθυνοτητας,οποτε τον γαμωσταυρισα,του ειπα για το μουνι της μανας του,μου ειπε πως θα μου κλασει τα αρχιδια και του εκλεισα το τηλεφωνο.
γιατι τα γραφω ολα αυτα;εγω πηγα να κανω μια συμφωνια βλαπτικη για μενα αφου θα πληρωθω απο την ασφαλεια του,μονο και μονο για να μειωσω τους χρονους.αυτος ο καραγκιοζης ομως ειναι 65 χρονων και δεν εχει μαθει ακομη απλα πραγματα που σε αλλες χωρες τα μαθαινουν απο παιδακια.εχουμε φτασει 2026 και ειναι τοσο απαιδευτη η κοινωνια μας που υπαρχει κοσμος ο οποιος πιστευει πως το να αναλαβεις την ευθυνη των πραξεων σου ειναι κατι ξενο που δεν πρεπει να συμβαινει.αυτος ο ηλιθιος πιστευει πως αν κανει δηλωση μπορει να ερθει καποιος δημιος και να του κοψει το κεφαλι.ειμαστε καταδικασμενος λαος...