Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
τη δευτερα που μας περασε,εφτασε η ωρα να βιωσω κι εγω τις οδηγικες ικανοτητες του πιο εξυπνου λαου του κοσμου,του ελληνα και συγκεκριμενα του λεβεντομαλακα κρητικου.
εβγαινα απο τα συνεργειο που εκανα το σερβις του αυτοκινητου,εβγαλα αριστερο φλας,ελεγξα πολυ καλα το δρομο διπλης κυκλοφοριας ως οφειλα κατα την εξοδο απο το συνεργειο και ξεκινησα να στριβω στις γραμμες που επιβαλλει ο κοκ,δλδ εφτασα πριν να αρχισω να στριβω στο 50% του πλατους του οδοστρωματος.μεχρι εκει ολα καλα γιατι απο την απεναντι πλευρα,ο κρητικος λεβεντομαλακας αποφασισε να στριψει και αυτος αριστερα με το δικο του ιδιαιτερο τροπο,οπως συνηθιζουν οι ηλιθιοι του νησιου.αδιαφορησε για τον διπλης κατευθυνσης δρομο που κινουταν και αντι απο τη δεξια πλευρα του δρομου,ηρθε απο το μεσο,αδιαφορησε για το στοπ και εστριψε αριστερα,οχι οπως προβλεπει ο κοκ,να ανοιχτει δλδ αλλα αμεσα.αποτελεσμα να πεσει πανω μου.
ο λεβεντομαλακας ενω στην αρχη εδειξε πως παραδεχεται το λαθος του και οτι εστριψε σα μαλακας,οπως ενημερωνε την εταιρεια στην οποια εργαζεται,μετα αλλαξε το τροπαριο και αρχισε να λεει κατι για συνυπευθυνοτητα.προσπαθησα να του εξηγησω με ομορφο τροπο οτι κατι τετοιο δε μπορει να υπαρχει αφου τα εχει κανει ολα λαθος αλλα επεμενε σε αυτο και φυσικα δεν εκανε δηλωση οταν ηρθαν οι ασφαλιστικες εταιρειες στον τοπο ατυχηματος.ακομη και η αστυνομια που κατεγραψε το περιστατικο του εξηγησε πως ειναι υπευθυνος για το ατυχημα αλλα καλο θα ηταν να τα βρουμε μεταξυ μας.ο τροπος που προτεινε ο αστυνομικος ηταν ο εξης.θα του πληρωνα εγω τη ζημια που επαθε το τογιοτα χαιλουξ της δεκαετιας του 90,εχει πινακιδες ΗΡΤ,σε φαναρι,προφυλακτηρα,φτερο και αυτος θα μου εκανεν δηλωση για να φτιαξω τα ιδια πραγματα που μου εσπασε,με τη διαφορα οτι το φαναρι στο αυτοκινητο μου κανει 1500 ευρω...
φτασαμε σημερα παρασκευη,μετα απο διαπραγματευσεις επι διαπραγματευσεων να μου αρχισει ξανα τις μαλακιες περι συνυπευθυνοτητας,οποτε τον γαμωσταυρισα,του ειπα για το μουνι της μανας του,μου ειπε πως θα μου κλασει τα αρχιδια και του εκλεισα το τηλεφωνο.
γιατι τα γραφω ολα αυτα;εγω πηγα να κανω μια συμφωνια βλαπτικη για μενα αφου θα πληρωθω απο την ασφαλεια του,μονο και μονο για να μειωσω τους χρονους.αυτος ο καραγκιοζης ομως ειναι 65 χρονων και δεν εχει μαθει ακομη απλα πραγματα που σε αλλες χωρες τα μαθαινουν απο παιδακια.εχουμε φτασει 2026 και ειναι τοσο απαιδευτη η κοινωνια μας που υπαρχει κοσμος ο οποιος πιστευει πως το να αναλαβεις την ευθυνη των πραξεων σου ειναι κατι ξενο που δεν πρεπει να συμβαινει.αυτος ο ηλιθιος πιστευει πως αν κανει δηλωση μπορει να ερθει καποιος δημιος και να του κοψει το κεφαλι.ειμαστε καταδικασμενος λαος...
Ο νεοελληνας εχει τεράστιο εγωισμο και δεν πρόκειται ποτε να παραδεχθεί οτι εκανε λαθος. Ετσι και ο τυπος που σε τρακαρε.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Ο νεοελληνας εχει τεράστιο εγωισμο και δεν πρόκειται ποτε να παραδεχθεί οτι εκανε λαθος. Ετσι και ο τυπος που σε τρακαρε.
Ακριβως.ο ελληνας ειναι βαθυ πασοκ και γι αυτο ζουμε σε μια χωρα μικυμαου.ακομη και γι αυτα που κανουμε,φταιει καποιος αλλος.δυστυχως η νεα γενια που ακολουθει,ειναι χειροτερη απο αυτη των 60αργδων.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
Ακριβως.ο ελληνας ειναι βαθυ πασοκ και γι αυτο ζουμε σε μια χωρα μικυμαου.ακομη και γι αυτα που κανουμε,φταιει καποιος αλλος.δυστυχως η νεα γενια που ακολουθει,ειναι χειροτερη απο αυτη των 60αργδων.
Και τι περίμενες βελτίωση της νεας γενιάς; Οταν σε μεγαλώνουν εγωιστές, ξερόλες που σου λενε οτι παντα φταίει ο αλλος τι περιμένεις να βγει. Ο μονος τροπος για να σπασει ο φαυλος κύκλος ειναι η σοβαρή σχολική εκπαίδευση αλλα στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτο.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131

Στη σύλληψη 39χρονου οδηγού αυτοκινήτου προχώρησαν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με υπερβολική ταχύτητα στην εθνική οδό Αθηνών–Κορίνθου, στην περιοχή των Μεγάρων.

Μάλιστα, για να αποφύγει τη σύλληψη επιχείρησε να δωροδοκήσει τους αστυνομικούς που τον ακινητοποίησαν.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
Ο αλλος δινει συνέντευξη πλατη λες και ειναι αυτόπτης μάρτυρας σε δολοφονία της Μαφιας:2funny:
 

del_piero

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2009
Μηνύματα
309
Κριτικές
1
Like
592
Πόντοι
81
Πριν λίγο τρακάρισμα σε δρόμο γειτονιάς, εγώ προτεραιότητα και τελευταία στιγμή μου πετάγεται μπροστά μηχανάκι που είχε στοπ..Ήθελε -μάταια- να μας πείσει όλους ότι εγώ είχα φταίξιμο...!!! Η τροχαία βέβαια του έκοψε την κουβέντα με το καλημέρα..είχατε στοπ, φιλάκια , τα λέμε...
Πάντα μα πάντα φταίει κάποιος άλλος...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
Ρε τυποι πειτε μου ειναι σωστο να περνας πατημένος διασταύρωση με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ακόμα και αν εχει STOP ο αλλος η εγω ειμαι λάθος;
Εγω απο τοτε που με τρακάρανε σε παραβίαση STOP κοβω παντα στις διασταυρώσεις εχει δεν εχει STOP ο αλλος... φύλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα.
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.044
Κριτικές
2
Like
20.355
Πόντοι
3.556
Ρε τυποι πειτε μου ειναι σωστο να περνας πατημένος διασταύρωση με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ακόμα και αν εχει STOP ο αλλος η εγω ειμαι λάθος;
Εγω απο τοτε που με τρακάρανε σε παραβίαση STOP κοβω παντα στις διασταυρώσεις εχει δεν εχει STOP ο αλλος... φύλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα.
Και πολύ καλά κάνεις.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.147
Κριτικές
15
Like
30.974
Πόντοι
7.046
Ρε τυποι πειτε μου ειναι σωστο να περνας πατημένος διασταύρωση με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ακόμα και αν εχει STOP ο αλλος η εγω ειμαι λάθος;
Εγω απο τοτε που με τρακάρανε σε παραβίαση STOP κοβω παντα στις διασταυρώσεις εχει δεν εχει STOP ο αλλος... φύλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα.
Κάθε ΛΟΓΙΚΟΣ άνθρωπος αυτό κάνει. Άντε να καταλάβω τις μικρότερες ηλικίες, αλλά κάποια στιγμή βάζουν μυαλό και αυτοί, ευτυχώς με μόνο υλικές ζημιές και όχι απώλεια ζωών, αν είναι τυχεροί.
 

gnnakos

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
2.294
Κριτικές
132
Like
21.904
Πόντοι
26.386
Ρε τυποι πειτε μου ειναι σωστο να περνας πατημένος διασταύρωση με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ακόμα και αν εχει STOP ο αλλος η εγω ειμαι λάθος;
Εγω απο τοτε που με τρακάρανε σε παραβίαση STOP κοβω παντα στις διασταυρώσεις εχει δεν εχει STOP ο αλλος... φύλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα.
Eτσι ειναι,αν βασιστείς στην υπαρξη ΣΤΟΠ αστα να πάνε.
Οπως φυσικά και πλέον ΠΑΝΤΑ κοιταω οταν περνάω με ΠΡΑΣΙΝΟ.Το οποίο στην Ελλάδα δεν σημαίνει απολυτως τίποτα!
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom