Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.404
Like
49.145
Πόντοι
10.131

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529

Για αυτο δεν πρεπει να πλακώνεσαι στο δρομο, ποτε δεν ξερεις τι μπορει να κουβαλάει ο αλλος επανω του.
Μπορεις να πλακωθεις ομως εαν ξερεις τι κουβαλας ΕΣΥ.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.404
Like
49.145
Πόντοι
10.131
Μπορεις να πλακωθεις ομως εαν ξερεις τι κουβαλας ΕΣΥ.
Εγω σου λεω οτι κουβαλας πιστολι, ο αλλος δεν το ξερει και βγαζει μαχαιρι, βγαζεις το πιστολι για να τον απειλήσεις ωστε να μην κανει καμια μαλακια και αυτος επειδη ειναι τελειωμένος ηλιθιος μαλακας αντι να κανει πισω σου ορμαει, τον πυροβολεις και... εμπλεξες ασχημα!
Για αυτο σου λεω καλύτερα να γράψεις τον αλλο στα αρχιδια σου και να προχωρήσεις παρακάτω.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.445
Πόντοι
6.795
Τον τελευταίο καιρό μου εμφανίζει το FB σελίδες για παράλληλο παρκάρισμα μηχανών. ΆΠΑΝΤΕΣ βρίζουν. Πέραν του ότι είναι νόμιμο πλέον να παρκάρεις έτσι δείχνει το μηδενικό επίπεδο της παιδείας μας.

ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.

Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;

Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.


634118645_1490706055781730_1304169786173229208_n.jpg
καβατζόπουστας
υπάρχει θεραπεία γειτονιάς
και δεν ξανασυμβαίνει.
Δε θέλει κόπο...θέλει τρόπο.

Σε αντίστοιχη περίπτωση το πριν με το μετά της κατάστασης της μηχανής έδωσε την ευκαιρία για σκέψη, περίσκεψη, συμπέρασμα και αλλαγή συμπεριφοράς του μηχανόβιου.

Τα περιστέρια κι οι γλάροι έκαναν το καθήκον τους.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.333
Πόντοι
456
καβατζόπουστας
υπάρχει θεραπεία γειτονιάς
και δεν ξανασυμβαίνει.
Δε θέλει κόπο...θέλει τρόπο.

Σε αντίστοιχη περίπτωση το πριν με το μετά της κατάστασης της μηχανής έδωσε την ευκαιρία για σκέψη, περίσκεψη, συμπέρασμα και αλλαγή συμπεριφοράς του μηχανόβιου.

Τα περιστέρια κι οι γλάροι έκαναν το καθήκον τους.

Το ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο. Και εκεί οι ζημιές είναι μεγαλύτερες. Δε θες να συγκρίνεις κατσαβίδι στο χρώμα με σπασμένες μανέτες. Ούτε τετράδα λάστιχα κτλ.

Έγραψα την Παρασκευή ένα μήνυμα και δεν έκανε κανένας τον κόπο να το σχολιάσει. Διάβασε το και απάντησε μου αν έχω κάπου άδικο ή το κατά πόσο φταίνε μόνο τα μηχανάκια. Και αυτό συμβαίνει σε όλες τις πόλεις πλέον που έχουν 2-3 αυτοκίνητα ο κάθε ένας.

Μόνο κάτι καμποχώρια στη Λάρισα και τη Θήβα είναι σε καλύτερη μοίρα που έχουν οικόπεδα και το βάζεις μέσα. Σε κανένα άλλο χωριό ή πόλη δεν μπορείς να το κάνεις. Και όσο θες εσύ να παρκάρεις μπροστά στο σπίτι σου άλλο τόσο θέλει και ο μηχανόβιος. Οπότε κάποιος πρέπει να περπατήσει.

Και όχι δεν έχω μηχανή αλλά τις απεχθάνομαι καθώς έχω πέσει και το μεγαλύτερο μέρος των αναβατών κάνει μαλακίες. Αλλά δε σημαίνει ότι δεν έχουν δικαιώματα στο παρκάρισμα.

Πχ πόσοι μαγαζάτορες με άκυρα είδη έχουν το αμάξι απέξω λες και είναι απαραίτητο; Πχ έχεις καφετέρια, καφεκοπτείο, ρουχάδικο κτλ. Γιατί θες το αμάξι σου παρκαρισμένο εκεί; ΟΚ ένας με χρώματα το καταλαβαίνω. Αλλά το καφεκοπτείο; Να κουβαλήσεις ένα τέταρτο καφέ και μισό κιλό καραμέλες; Αυτά δε σας ενοχλούν;

Κάτι γερόντια που τα έχει ξεχάσει ο χάρος και έχουν αμάξι; Αυτά; Κάτι άλλοι με κάτι χρέπια που ΘΑ τα φτιάξουν όταν φτιάξει η κατάσταση στη χώρα; Ή σου λένε ότι τα παλιά είναι καλύτερα και έχουν 2-3-4 αραδιασμένα στο δρόμο;
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.445
Πόντοι
6.795
Το ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο. Και εκεί οι ζημιές είναι μεγαλύτερες. Δε θες να συγκρίνεις κατσαβίδι στο χρώμα με σπασμένες μανέτες. Ούτε τετράδα λάστιχα κτλ.

Έγραψα την Παρασκευή ένα μήνυμα και δεν έκανε κανένας τον κόπο να το σχολιάσει. Διάβασε το και απάντησε μου αν έχω κάπου άδικο ή το κατά πόσο φταίνε μόνο τα μηχανάκια. Και αυτό συμβαίνει σε όλες τις πόλεις πλέον που έχουν 2-3 αυτοκίνητα ο κάθε ένας.

Μόνο κάτι καμποχώρια στη Λάρισα και τη Θήβα είναι σε καλύτερη μοίρα που έχουν οικόπεδα και το βάζεις μέσα. Σε κανένα άλλο χωριό ή πόλη δεν μπορείς να το κάνεις. Και όσο θες εσύ να παρκάρεις μπροστά στο σπίτι σου άλλο τόσο θέλει και ο μηχανόβιος. Οπότε κάποιος πρέπει να περπατήσει.

Και όχι δεν έχω μηχανή αλλά τις απεχθάνομαι καθώς έχω πέσει και το μεγαλύτερο μέρος των αναβατών κάνει μαλακίες. Αλλά δε σημαίνει ότι δεν έχουν δικαιώματα στο παρκάρισμα.

Πχ πόσοι μαγαζάτορες με άκυρα είδη έχουν το αμάξι απέξω λες και είναι απαραίτητο; Πχ έχεις καφετέρια, καφεκοπτείο, ρουχάδικο κτλ. Γιατί θες το αμάξι σου παρκαρισμένο εκεί; ΟΚ ένας με χρώματα το καταλαβαίνω. Αλλά το καφεκοπτείο; Να κουβαλήσεις ένα τέταρτο καφέ και μισό κιλό καραμέλες; Αυτά δε σας ενοχλούν;

Κάτι γερόντια που τα έχει ξεχάσει ο χάρος και έχουν αμάξι; Αυτά; Κάτι άλλοι με κάτι χρέπια που ΘΑ τα φτιάξουν όταν φτιάξει η κατάσταση στη χώρα; Ή σου λένε ότι τα παλιά είναι καλύτερα και έχουν 2-3-4 αραδιασμένα στο δρόμο;
ναι παληκάρι μου, συμφωνώ ότι είναι μαλάκες, το ίδιο και χειρότερα όταν έχουν τη γαμωμηχανούλα τους και κρατάνε θεσούλα για το αυτοκινητάκι τους ακριβώς έξω από την πολυκατοικία τους.
Κα-Βα-Τζο-Που-Στες
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
τωρα live πέσιμο Δίας πλ λαού, με οδηγική συμπεριφορά σαν τον ghost rider στην Εγνατία τα γιδια
 

SlutShareSociety

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2026
Μηνύματα
26
Like
68
Πόντοι
0
ναι παληκάρι μου, συμφωνώ ότι είναι μαλάκες, το ίδιο και χειρότερα όταν έχουν τη γαμωμηχανούλα τους και κρατάνε θεσούλα για το αυτοκινητάκι τους ακριβώς έξω από την πολυκατοικία τους.
Κα-Βα-Τζο-Που-Στες

οπως τα λες ακριβως φιλε ( έχουν τη γαμωμηχανούλα τους και κρατάνε θεσούλα για το αυτοκινητάκι τους)
κι οπως καταλαβαινουμε ολοι αυτο δεν εχει να κανει με μοτοσυκλετιστες,μοτοσυκλετιστες το τονιζω,αλλα με τεμπελες κουτακιδες
που αδιαφορουν εντελως για τον συνανθρωπο..
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.445
Πόντοι
6.795
οπως τα λες ακριβως φιλε ( έχουν τη γαμωμηχανούλα τους και κρατάνε θεσούλα για το αυτοκινητάκι τους)
κι οπως καταλαβαινουμε ολοι αυτο δεν εχει να κανει με μοτοσυκλετιστες,μοτοσυκλετιστες το τονιζω,αλλα με τεμπελες κουτακιδες
που αδιαφορουν εντελως για τον συνανθρωπο..
και σιχαίνονται να κάνουν 2 βήματα ρε συ,
απόξω από το σπιτικό όλα, όπως στου χουριουό, γαιδάρα απόξω, κατσίκ απόξω, στη στάνιη με τα παχνιηισμιένα τα ζά.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.333
Πόντοι
456
Ναι αλλά στέκεστε στο 1% για να μην πω και λιγότερο ενώ το πραγματικό πρόβλημα είναι αλλού. Εγώ πχ που ζω σε επαρχία δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα από τις μηχανές αλλά από τους ΙΧδες. Που είναι τρις χειρότεροι λόγω όγκου. Τα μηχανάκια τα βολεύεις όπου βρεις έστω και με κίνδυνο να στο ρίξουν. Το ΙΧ που το παρκάρουν όπου βρουν κόβοντας την κίνηση ή την ορατότητα δε βλέπω να το σχολιάζουν.

Και επιμένω πως οι φωτογραφίες τις περισσότερες φορές είναι στημένες ή παραπλανητικές. Δεν είναι δυνατόν με τέτοια πυκνότητα πληθυσμού και ΆΓΝΩΣΤΟΥ να αφήνει ο άλλος αποστάσεις. Το κολλάς για πλάκα στον διπλανό σου αλλιώς θα παρκάρεις στη Λάρισα. Ειδικά σε κάτι Παγκράτια ή Κυψέλες παρκάρεις με το χιλιοστό.

Δηλαδή εδώ με τόσες πολυκατοικίες υπάρχει ένας μαλάκας ο οποίος θα αφήσει το αμάξι του στη μέση του δρόμου να ξεπαρκάρει μηχανή και να βάλει το αυτοκίνητο; ΟΚ. Στο μεταξύ αν δείτε κάποια παρκαρίσματα απαιτούν επαγγελματικό δίπλωμα με 30 χρόνια εμπειρίας για να τα πετύχεις. Τόσο οριακά. Πχ απέναντι από το 132 υπάρχει ένα i10 και ένα Yaris τόσο κολλητά που ΔΕΝ χωράει πεζός.

Εκεί λοιπόν ο μαλάκας της γειτονιάς θα αφήσει το παπί του παράλληλα και το βράδυ θα βρει 4,5 μέτρα κενό να παρκάρει. Αν συμβεί αυτό τότε να παίξει τζόκερ. Θα πιάσει όλα τα τζακποτ και θα του φέρει τα λεφτά η Μπελούτσι με Φεράρι.

Στιγμιότυπο οθόνης 2026-02-25, 22.08.55.png
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.445
Πόντοι
6.795
Ναι αλλά στέκεστε στο 1% για να μην πω και λιγότερο ενώ το πραγματικό πρόβλημα είναι αλλού. Εγώ πχ που ζω σε επαρχία δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα από τις μηχανές αλλά από τους ΙΧδες. Που είναι τρις χειρότεροι λόγω όγκου. Τα μηχανάκια τα βολεύεις όπου βρεις έστω και με κίνδυνο να στο ρίξουν. Το ΙΧ που το παρκάρουν όπου βρουν κόβοντας την κίνηση ή την ορατότητα δε βλέπω να το σχολιάζουν.

Και επιμένω πως οι φωτογραφίες τις περισσότερες φορές είναι στημένες ή παραπλανητικές. Δεν είναι δυνατόν με τέτοια πυκνότητα πληθυσμού και ΆΓΝΩΣΤΟΥ να αφήνει ο άλλος αποστάσεις. Το κολλάς για πλάκα στον διπλανό σου αλλιώς θα παρκάρεις στη Λάρισα. Ειδικά σε κάτι Παγκράτια ή Κυψέλες παρκάρεις με το χιλιοστό.

Δηλαδή εδώ με τόσες πολυκατοικίες υπάρχει ένας μαλάκας ο οποίος θα αφήσει το αμάξι του στη μέση του δρόμου να ξεπαρκάρει μηχανή και να βάλει το αυτοκίνητο; ΟΚ. Στο μεταξύ αν δείτε κάποια παρκαρίσματα απαιτούν επαγγελματικό δίπλωμα με 30 χρόνια εμπειρίας για να τα πετύχεις. Τόσο οριακά. Πχ απέναντι από το 132 υπάρχει ένα i10 και ένα Yaris τόσο κολλητά που ΔΕΝ χωράει πεζός.

Εκεί λοιπόν ο μαλάκας της γειτονιάς θα αφήσει το παπί του παράλληλα και το βράδυ θα βρει 4,5 μέτρα κενό να παρκάρει. Αν συμβεί αυτό τότε να παίξει τζόκερ. Θα πιάσει όλα τα τζακποτ και θα του φέρει τα λεφτά η Μπελούτσι με Φεράρι.

Στιγμιότυπο οθόνης 2026-02-25, 22.08.55.png
ναι, όχι μόνο ένας μαλάκας θα κάνει τη σκάντζα αλλά μπόλικοι. Σαν συνεννοημένοι...ο ένας για να αποδείξει πόσο πιο μαλάκας είναι από τον άλλο μπορεί να καβατζώσει τη θέση με μηχανάκι, κώνο, τη γιαγιά με τον καθετήρα στο καροτσάκι και τη μάνα του με την πατερίτσα να περιμένουν ώρες τον γιοκαρίνη τους να γυρίσει από τον καφέ με τη γκόμενα στο αυτοκίνητο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.096
Κριτικές
174
Like
119.024
Πόντοι
46.423
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.404
Like
49.145
Πόντοι
10.131
Τσαμπα πηγε ο άνθρωπος, σταματημένος στο φανάρι δεν κατάλαβε απο που του ηρθε.
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.960
Πόντοι
7.046
Τσαμπα πηγε ο άνθρωπος, σταματημένος στο φανάρι δεν κατάλαβε απο που του ηρθε.
Ανθρωποκτονία από ΑΜΕΛΕΙΑ όταν είσαι τύφλα στο αλκοόλ... ΜΟΝΟ στο Ελλαδιστάν. Κιμ πάτα το, το γαμημένο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom