Ναι αλλά στέκεστε στο 1% για να μην πω και λιγότερο ενώ το πραγματικό πρόβλημα είναι αλλού. Εγώ πχ που ζω σε επαρχία δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα από τις μηχανές αλλά από τους ΙΧδες. Που είναι τρις χειρότεροι λόγω όγκου. Τα μηχανάκια τα βολεύεις όπου βρεις έστω και με κίνδυνο να στο ρίξουν. Το ΙΧ που το παρκάρουν όπου βρουν κόβοντας την κίνηση ή την ορατότητα δε βλέπω να το σχολιάζουν.
Και επιμένω πως οι φωτογραφίες τις περισσότερες φορές είναι στημένες ή παραπλανητικές. Δεν είναι δυνατόν με τέτοια πυκνότητα πληθυσμού και ΆΓΝΩΣΤΟΥ να αφήνει ο άλλος αποστάσεις. Το κολλάς για πλάκα στον διπλανό σου αλλιώς θα παρκάρεις στη Λάρισα. Ειδικά σε κάτι Παγκράτια ή Κυψέλες παρκάρεις με το χιλιοστό.
Δηλαδή εδώ με τόσες πολυκατοικίες υπάρχει ένας μαλάκας ο οποίος θα αφήσει το αμάξι του στη μέση του δρόμου να ξεπαρκάρει μηχανή και να βάλει το αυτοκίνητο; ΟΚ. Στο μεταξύ αν δείτε κάποια παρκαρίσματα απαιτούν επαγγελματικό δίπλωμα με 30 χρόνια εμπειρίας για να τα πετύχεις. Τόσο οριακά. Πχ απέναντι από το 132 υπάρχει ένα i10 και ένα Yaris τόσο κολλητά που ΔΕΝ χωράει πεζός.
Εκεί λοιπόν ο μαλάκας της γειτονιάς θα αφήσει το παπί του παράλληλα και το βράδυ θα βρει 4,5 μέτρα κενό να παρκάρει. Αν συμβεί αυτό τότε να παίξει τζόκερ. Θα πιάσει όλα τα τζακποτ και θα του φέρει τα λεφτά η Μπελούτσι με Φεράρι.