Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Τον τελευταίο καιρό μου εμφανίζει το FB σελίδες για παράλληλο παρκάρισμα μηχανών. ΆΠΑΝΤΕΣ βρίζουν. Πέραν του ότι είναι νόμιμο πλέον να παρκάρεις έτσι δείχνει το μηδενικό επίπεδο της παιδείας μας.

ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.

Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;

Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.


634118645_1490706055781730_1304169786173229208_n.jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Δλδ πόσες επί της εκατό περιπτώσεις ΔΕΝ είναι για κράτηση θέσης όχι;
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.666
Κριτικές
173
Like
39.853
Πόντοι
38.529

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.666
Κριτικές
173
Like
39.853
Πόντοι
38.529

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.161
Like
9.822
Πόντοι
2.306
Αναρχοάπλυτη σίγουρα αριστερή με τρίχα στην ΑΜασχάλη.....

 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.666
Κριτικές
173
Like
39.853
Πόντοι
38.529
Αναρχοάπλυτη σίγουρα αριστερή με τρίχα στην ΑΜασχάλη.....

 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131

Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»​

Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»​


Δεν ντράπηκε να πει οτι ήπιε ενα ποτο μονο; Ξεφτιλο!
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
593
Κριτικές
4
Like
942
Πόντοι
366

Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»​

Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»​


Δεν ντράπηκε να πει οτι ήπιε ενα ποτο μονο; Ξεφτιλο!
¨Ενα μπουκάλι ήθελε να πει
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

pipadoros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.116
Κριτικές
9
Like
2.097
Πόντοι
456
Τον τελευταίο καιρό μου εμφανίζει το FB σελίδες για παράλληλο παρκάρισμα μηχανών. ΆΠΑΝΤΕΣ βρίζουν. Πέραν του ότι είναι νόμιμο πλέον να παρκάρεις έτσι δείχνει το μηδενικό επίπεδο της παιδείας μας.

ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.

Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;

Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.


634118645_1490706055781730_1304169786173229208_n.jpg
Όταν κάνω για 1-2 ώρες βόλτες για να βρω να παρκάρω (δεν μιλάω για έξω απο το σπίτι μου αλλά στην ευρύτερη περιοχή) και βλέπω τέτοιους κουτοπόνηρους καραγκίζηδες, να ξέρεις οτι φλερτάρω πολύ με την ιδέα να "πέσω καταλάθος" πάνω του και να μη μείνει κολυμπιθρόξυλο απο τη μηχανή του. Φυσικά θα τον αποζημιώσει η ασφάλεια μου κάααααποια στιγμή.
Και για να σε προλάβω, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα μπροστά και πίσω είναι οικογενειακά ή φίλων και ο μαλάκας αποφάσισε να πάρει το δικό του, αλλά θέλει να καβατζώσει τη θέση (για να ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΙΟΛΗΣ).
Και το γεγονός οτι δεν είναι παράνομο αυτό το παρκάρισμα, δεν σημαίνει οτι είναι και ηθικό, ειδικά όταν το κάνεις σε πυκνοκατοικοιμένες περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα.
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.426
Like
49.188
Πόντοι
10.131
Θα επρεπε να υπάρχει διαχωρισμος ανάμεσα στις μεγάλες μηχανές που οκ εκει αναγκαστηκα πρεπει να παρκάρει παράλληλα στο πεζοδρόμιο λογω μήκους και στις μικρές π.χ. παπιά που μπορούν ανετα να παρκάρουν κάθετα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Όταν κάνω για 1-2 ώρες βόλτες για να βρω να παρκάρω (δεν μιλάω για έξω απο το σπίτι μου αλλά στην ευρύτερη περιοχή) και βλέπω τέτοιους κουτοπόνηρους καραγκίζηδες, να ξέρεις οτι φλερτάρω πολύ με την ιδέα να "πέσω καταλάθος" πάνω του και να μη μείνει κολυμπιθρόξυλο απο τη μηχανή του. Φυσικά θα τον αποζημιώσει η ασφάλεια μου κάααααποια στιγμή.
Και για να σε προλάβω, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα μπροστά και πίσω είναι οικογενειακά ή φίλων και ο μαλάκας αποφάσισε να πάρει το δικό του, αλλά θέλει να καβατζώσει τη θέση (για να ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΙΟΛΗΣ).
Και το γεγονός οτι δεν είναι παράνομο αυτό το παρκάρισμα, δεν σημαίνει οτι είναι και ηθικό, ειδικά όταν το κάνεις σε πυκνοκατοικοιμένες περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα.

Λυπάμαι αλλά δεν έχεις δίκιο. Το ότι είναι κάποιοι ζώα δε σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι. Στη χώρα μας το αμάξι είναι επέκταση της πούτσας μας και το ξέρετε πολύ καλά. Πάμε με το αμάξι μέχρι και στο γείτονα αντί να σηκώσουμε τα "ξερά" μας και να περπατήσουμε. Τα ΜΜΜ τα σνομπάρουμε ακόμη και αν βολεύουν. Ζω σε επαρχία και τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. Πολλές φορές έχω συζητήσει με Λιμενικούς και Αστυνόμους για το παρκάρισμα. Όσο και να γράψουν ο μαλάκας θα είναι πάντα εκεί.

Σκέψου να πας για καφέ Σύνταγμα - Κλαυθμώνος και στου Ζόναρς να έχει SM. Είσαι ή δεν είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ να πας με αμάξι;

Στην τελική στις πολύ πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας ΠΟΣΟΙ είναι αυτοί που μπορούν να το κάνουν; Μήπως ο αριθμός είναι τόσο αμελητέος σε σχέση με τα αυτοκίνητα και απλά ξεσπάτε εκεί γιατί είναι το "εύκολο" θύμα;

Πχ εντελώς τυχαία μπήκα στο Street View στην οδό Καβάλας 8 στη Δάφνη. Το 11 είναι πολυκατοικία με 7 διαμερίσματα αν κρίνω από τα γραμματοκιβώτια. Έχουν ΌΛΟΙ θέσεις παρκαρίσματος; Και αν ναι έχουν ΌΛΟΙ μόνο 1 αμάξι; Το ίδιο και από πάνω στο 15 ή 17. 8 κουτιά και πόσες θέσεις ή αυτοκίνητα; Και αν δεις το δρόμο συνολικά επιτρέπεται το παρκάρισμα ΜΟΝΟ στα ζυγά νούμερα; Που και εκεί έχει κτήρια με ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. Αυτοί που θα παρκάρουν; Στο σαλόνι τους;

Θα επρεπε να υπάρχει διαχωρισμος ανάμεσα στις μεγάλες μηχανές που οκ εκει αναγκαστηκα πρεπει να παρκάρει παράλληλα στο πεζοδρόμιο λογω μήκους και στις μικρές π.χ. παπιά που μπορούν ανετα να παρκάρουν κάθετα.

Αυτό ναι. Θα ήταν σωστό. Πχ τα παπιά και τα μικρά να είναι υποχρεωτικό κάθετα και τα μεγάλα παράλληλα.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.372
Like
4.015
Πόντοι
456
Αυτό με τις μηχανές είναι μεγάλη κουτοπονηριά. Συνήθως έχουν κάτι χάρχαλα για αυτή τη δουλειά. Αλλά και αυτοί με τις μεγάλες αν δεν βρουν μπροστά στο σπίτι τους στα τέτοια τους, τις αφήνουν κολλητά ανάμεσα σε δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Αν θέλεις να βγεις θα πρέπει να έχεις ικανότητες σαν κάτι Κινέζους που πάνε σε δυο ρόδες για να βγεις και να μην κοπανήσεις τη μηχανή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Θα ήθελα να έχω μεγάλη μηχανή και να πηγαίνω να την αφήνω δίπλα στην δικιά του, και στην ουσία να του ακυρώνω την κράτηση της θέσης
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.143
Κριτικές
15
Like
30.968
Πόντοι
7.046
:confused::confused:


Ποιο μέλος είναι άραγε? :think:
Κάποιος από τους πολλούς τύπους που ψάχνονται σε νήματα αλληλομαλακίας, όλως τυχαίως δηλώνουν νον πούστας και προσφέρονται για όλες τις ώρες και μέρη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom