You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 772
- Εμφανίσεις 33K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
foobar
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.452
- Like
- 2.333
- Πόντοι
- 456
Τον τελευταίο καιρό μου εμφανίζει το FB σελίδες για παράλληλο παρκάρισμα μηχανών. ΆΠΑΝΤΕΣ βρίζουν. Πέραν του ότι είναι νόμιμο πλέον να παρκάρεις έτσι δείχνει το μηδενικό επίπεδο της παιδείας μας.
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.
Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;
Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.
Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;
Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.
Τελευταία τροποποίηση:
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.407
- Like
- 49.169
- Πόντοι
- 10.131
Συνελήφθη οδηγός που έκανε κόντρες και ανέβαζε βίντεο στα social media
Αστυνομικοί ταυτοποίησαν και συνέλαβαν τον οδηγό αυτοκινήτου, ο οποίος εμφανιζόταν σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αναπτύσσει υπερβολική ταχύτητα σε αυτοσχέδιους αγώνες, θέτοντας σε κίνδυνο τη δημόσια ασφάλεια
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.844
- Πόντοι
- 38.529
Τροχαίο στην Κρήτη: Μεθυσμένος οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και «εισέβαλε» σε αυλή στα Μινωθιανά
Για λίγα μόλις δευτερόλεπτα γλύτωσε πεζός που περνούσε από το σημείο
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.844
- Πόντοι
- 38.529
Η γνωστή τραγουδίστρια Αγγελική Σύρκου υπό επήρεια αλκοόλ πήρε «παραμάζωμα» παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Κολωνάκι (upd)
Είναι η τραγουδίστρια από το συγκρότημα «Χαΐνηδες»
Y13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 4.149
- Like
- 9.798
- Πόντοι
- 2.306
Αναρχοάπλυτη σίγουρα αριστερή με τρίχα στην ΑΜασχάλη.....![]()
Η γνωστή τραγουδίστρια Αγγελική Σύρκου υπό επήρεια αλκοόλ πήρε «παραμάζωμα» παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Κολωνάκι (upd)
Είναι η τραγουδίστρια από το συγκρότημα «Χαΐνηδες»www.pronews.gr
Αγγελική Σύρκου: Αυτή είναι η τραγουδίστρια από το συγκρότημα «Χαΐνηδες»
Αντιμέτωπη με δύο πλημμελήματα βρίσκεται η 36χρονη τραγουδίστρια που παρέσυρε σταθμευμένα αυτοκίνητα στην περιοχή του Κολωνακίου
europost.gr
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.844
- Πόντοι
- 38.529
Θεσσαλονίκη: Οδηγός ιδιωτικού ασθενοφόρου οδηγούσε μεθυσμένος και συνελήφθη
Ο 41χρονος αναμένεται να μεταφερθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.844
- Πόντοι
- 38.529
Αναρχοάπλυτη σίγουρα αριστερή με τρίχα στην ΑΜασχάλη.....
![]()
Αγγελική Σύρκου: Αυτή είναι η τραγουδίστρια από το συγκρότημα «Χαΐνηδες»
Αντιμέτωπη με δύο πλημμελήματα βρίσκεται η 36χρονη τραγουδίστρια που παρέσυρε σταθμευμένα αυτοκίνητα στην περιοχή του Κολωνακίουeuropost.gr
Κολωνάκι: Καταδικάστηκε σε 20 μήνες και αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας η τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα αυτοκίνητα στο Κολωνάκι
Η 36χρονη δήλωσε ότι θα αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες των κατεστραμμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι ένιωθε καλά και γι’ αυτό έπιασε στα χέρια της το τιμόνι
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.407
- Like
- 49.169
- Πόντοι
- 10.131
Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»
Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»
Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»
Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»
Δεν ντράπηκε να πει οτι ήπιε ενα ποτο μονο; Ξεφτιλο!
¨Ενα μπουκάλι ήθελε να πει![]()
Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»
Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»www.protothema.gr
Φυλάκιση 20 μηνών εξαγοράσιμη και 3μηνη αφαίρεση άδειας στην τραγουδίστρια που πήρε σβάρνα ΙΧ στο Κολωνάκι: «Ήπια ένα ποτό, ζητώ συγγνώμη»
Ο ισχυρισμός της προκάλεσε την αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου η οποία της απάντησε: «Μη μας λέτε για ένα ποτό, αυτή η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα σας δεν βγαίνει με ένα ποτό»
Δεν ντράπηκε να πει οτι ήπιε ενα ποτο μονο; Ξεφτιλο!
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.844
- Πόντοι
- 38.529

Γέρακα: Κρατούσαν θέση πάρκινγκ με λεκάνη τουαλέτας
Μία φωτογραφία πολύ δύσκολο να σχολιάσει κανείς από τον Γέρακα
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.343
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.858
- Πόντοι
- 2.886
![]()
Γέρακα: Κρατούσαν θέση πάρκινγκ με λεκάνη τουαλέτας
Μία φωτογραφία πολύ δύσκολο να σχολιάσει κανείς από τον Γέρακαwww.newsit.gr
Γέρακα: Κρατούσαν θέση πάρκινγκ με λεκάνη τουαλέτας
Έχει σημασία όμως η λεκάνη !

pipadoros
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 1.116
- Κριτικές
- 9
- Like
- 2.095
- Πόντοι
- 456
Όταν κάνω για 1-2 ώρες βόλτες για να βρω να παρκάρω (δεν μιλάω για έξω απο το σπίτι μου αλλά στην ευρύτερη περιοχή) και βλέπω τέτοιους κουτοπόνηρους καραγκίζηδες, να ξέρεις οτι φλερτάρω πολύ με την ιδέα να "πέσω καταλάθος" πάνω του και να μη μείνει κολυμπιθρόξυλο απο τη μηχανή του. Φυσικά θα τον αποζημιώσει η ασφάλεια μου κάααααποια στιγμή.Τον τελευταίο καιρό μου εμφανίζει το FB σελίδες για παράλληλο παρκάρισμα μηχανών. ΆΠΑΝΤΕΣ βρίζουν. Πέραν του ότι είναι νόμιμο πλέον να παρκάρεις έτσι δείχνει το μηδενικό επίπεδο της παιδείας μας.
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ. Απαιτείτε να παρκάρετε όλοι μπροστά στα σπίτια σας λες και είστε σε τίποτα ράντζα στο Τέξας. Ρε παπάρηδες στην Κυψέλη μένετε σε οχταόροφες πολυκατοικίες με 5 διαμερίσματα η κάθε μία. Να παρκάρετε στα Οινόφυτα και να περπατήσετε. Αυτός γιατί να μην παρκάρει στο σπίτι του; Και το παράλληλο είναι δικαίωμα του. Πάρε και εσύ μηχανάκι να το παρκάρεις όπου θες.
Στο μεταξύ βλέπεις τις φωτογραφίες και οι περισσότερες είναι με νορμάλ αποστάσεις ώστε όταν φύγει να παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Και τα ζωάδια λένε ότι το κάνουν επίτηδες για κατάληψη θέσης. Βρε μαλακισμένα θα πάει ο ΧΨΩ άσχετος και θα κολλήσει το αμάξι του στη μηχανή. Κάθε λεπτό παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χιλιάδες αυτοκίνητα. ΌΛΟΙ αφήνουν αποστάσεις; Και που; Στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις;
Δηλαδή ο παρακάτω που έχει 2+2 μέτρα απόσταση είναι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι οι άλλοι 2 δε θα φύγουν και όταν έρθει με το δικό του αμάξι θα το παρκάρει εκεί. Μιλάμε για τρελό IQ ραδικιού.
![]()
Και για να σε προλάβω, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα μπροστά και πίσω είναι οικογενειακά ή φίλων και ο μαλάκας αποφάσισε να πάρει το δικό του, αλλά θέλει να καβατζώσει τη θέση (για να ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΙΟΛΗΣ).
Και το γεγονός οτι δεν είναι παράνομο αυτό το παρκάρισμα, δεν σημαίνει οτι είναι και ηθικό, ειδικά όταν το κάνεις σε πυκνοκατοικοιμένες περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα.
Τελευταία τροποποίηση:
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.407
- Like
- 49.169
- Πόντοι
- 10.131
Θα επρεπε να υπάρχει διαχωρισμος ανάμεσα στις μεγάλες μηχανές που οκ εκει αναγκαστηκα πρεπει να παρκάρει παράλληλα στο πεζοδρόμιο λογω μήκους και στις μικρές π.χ. παπιά που μπορούν ανετα να παρκάρουν κάθετα.
foobar
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.452
- Like
- 2.333
- Πόντοι
- 456
Όταν κάνω για 1-2 ώρες βόλτες για να βρω να παρκάρω (δεν μιλάω για έξω απο το σπίτι μου αλλά στην ευρύτερη περιοχή) και βλέπω τέτοιους κουτοπόνηρους καραγκίζηδες, να ξέρεις οτι φλερτάρω πολύ με την ιδέα να "πέσω καταλάθος" πάνω του και να μη μείνει κολυμπιθρόξυλο απο τη μηχανή του. Φυσικά θα τον αποζημιώσει η ασφάλεια μου κάααααποια στιγμή.
Και για να σε προλάβω, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα μπροστά και πίσω είναι οικογενειακά ή φίλων και ο μαλάκας αποφάσισε να πάρει το δικό του, αλλά θέλει να καβατζώσει τη θέση (για να ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΙΟΛΗΣ).
Και το γεγονός οτι δεν είναι παράνομο αυτό το παρκάρισμα, δεν σημαίνει οτι είναι και ηθικό, ειδικά όταν το κάνεις σε πυκνοκατοικοιμένες περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα.
Λυπάμαι αλλά δεν έχεις δίκιο. Το ότι είναι κάποιοι ζώα δε σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι. Στη χώρα μας το αμάξι είναι επέκταση της πούτσας μας και το ξέρετε πολύ καλά. Πάμε με το αμάξι μέχρι και στο γείτονα αντί να σηκώσουμε τα "ξερά" μας και να περπατήσουμε. Τα ΜΜΜ τα σνομπάρουμε ακόμη και αν βολεύουν. Ζω σε επαρχία και τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. Πολλές φορές έχω συζητήσει με Λιμενικούς και Αστυνόμους για το παρκάρισμα. Όσο και να γράψουν ο μαλάκας θα είναι πάντα εκεί.
Σκέψου να πας για καφέ Σύνταγμα - Κλαυθμώνος και στου Ζόναρς να έχει SM. Είσαι ή δεν είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ να πας με αμάξι;
Στην τελική στις πολύ πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας ΠΟΣΟΙ είναι αυτοί που μπορούν να το κάνουν; Μήπως ο αριθμός είναι τόσο αμελητέος σε σχέση με τα αυτοκίνητα και απλά ξεσπάτε εκεί γιατί είναι το "εύκολο" θύμα;
Πχ εντελώς τυχαία μπήκα στο Street View στην οδό Καβάλας 8 στη Δάφνη. Το 11 είναι πολυκατοικία με 7 διαμερίσματα αν κρίνω από τα γραμματοκιβώτια. Έχουν ΌΛΟΙ θέσεις παρκαρίσματος; Και αν ναι έχουν ΌΛΟΙ μόνο 1 αμάξι; Το ίδιο και από πάνω στο 15 ή 17. 8 κουτιά και πόσες θέσεις ή αυτοκίνητα; Και αν δεις το δρόμο συνολικά επιτρέπεται το παρκάρισμα ΜΟΝΟ στα ζυγά νούμερα; Που και εκεί έχει κτήρια με ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. Αυτοί που θα παρκάρουν; Στο σαλόνι τους;
Θα επρεπε να υπάρχει διαχωρισμος ανάμεσα στις μεγάλες μηχανές που οκ εκει αναγκαστηκα πρεπει να παρκάρει παράλληλα στο πεζοδρόμιο λογω μήκους και στις μικρές π.χ. παπιά που μπορούν ανετα να παρκάρουν κάθετα.
Αυτό ναι. Θα ήταν σωστό. Πχ τα παπιά και τα μικρά να είναι υποχρεωτικό κάθετα και τα μεγάλα παράλληλα.
flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.372
- Like
- 4.015
- Πόντοι
- 456
Αυτό με τις μηχανές είναι μεγάλη κουτοπονηριά. Συνήθως έχουν κάτι χάρχαλα για αυτή τη δουλειά. Αλλά και αυτοί με τις μεγάλες αν δεν βρουν μπροστά στο σπίτι τους στα τέτοια τους, τις αφήνουν κολλητά ανάμεσα σε δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Αν θέλεις να βγεις θα πρέπει να έχεις ικανότητες σαν κάτι Κινέζους που πάνε σε δυο ρόδες για να βγεις και να μην κοπανήσεις τη μηχανή.
Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 14.139
- Κριτικές
- 15
- Like
- 30.964
- Πόντοι
- 7.046
Κάποιος από τους πολλούς τύπους που ψάχνονται σε νήματα αλληλομαλακίας, όλως τυχαίως δηλώνουν νον πούστας και προσφέρονται για όλες τις ώρες και μέρη.
Ποιο μέλος είναι άραγε?![]()