Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.143
Κριτικές
15
Like
30.968
Πόντοι
7.046
Στις ΗΠΑ, ανάλογα τον δικαστή και την πολιτεία, ίσως να φυλακίζονταν γιατί οδηγούσε μεθυσμένος. Αν τον άφηναν πάλι με αναστολή και αφαίρεση διπλώματος, την δεύτερη φορά θα πήγαινε σίγουρα φυλακή μερικά χρονάκια.

Όπως και να έχει, εμείς πρέπει να τον αφήσουμε ελεύθερο γιατί αλλιώς θα μας βάλουν 200% δασμούς.
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Y13

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411

f8a4c591d2.gif
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.422
Like
49.184
Πόντοι
10.131

Καθε χρονο τα ιδια! Οι καθυστερημένοι:idiot::uglystupid: νεοΕλληνες δεν λενε να βάλουν μυαλά... ελα μωρε περναει ο δρομος δεν χρειαζεται να βαλω αλυσίδες ο ενας, ελα μωρε εχω SUV δεν κολλάω πουθενά, δεν χρειάζομαι αλυσίδες ο αλλος...:jerking::jerking::jerking2::jerking2::jerking2:
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.161
Like
9.815
Πόντοι
2.306

Καθε χρονο τα ιδια! Οι καθυστερημένοι:idiot::uglystupid: νεοΕλληνες δεν λενε να βάλουν μυαλά... ελα μωρε περναει ο δρομος δεν χρειαζεται να βαλω αλυσίδες ο ενας, ελα μωρε εχω SUV δεν κολλάω πουθενά, δεν χρειάζομαι αλυσίδες ο αλλος...:jerking::jerking::jerking2::jerking2::jerking2:
ΠΙΣΤΕΥΩ και ελπίζω να τους ΕΣΚΙΣΑΝ !

 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Προσοχή που έχετε τοποθετήσει βάση στήριξης κινητού.
▪︎ όχι στο παρμπρίζ
▪︎ όχι πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.440
Like
1.766
Πόντοι
216
Tα λεμε και τα ξαναλεμε, ρε παιδια, και ακρη δεν βγαζουμε. Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι για καποιες οδικες παραβασεις που ειναι κινδυνος θανατος, τα προστιμα δεν ειναι βαρια και ασηκωτα. Για παραδειγμα, περασες με κοκκινο, υπερβαση οριου ταχυτητας, οδηγιση μεθυσμενος κτλ, 5, 10 χιλιαδες Ε και αφαιρεση δηπλωματος 2 χρονια. Το ξανακανες? διπλασιο προστιμο, αφαιρεση δηπλωματος δια παντως! Μηπως βαλουμε μυαλο. Ενταξει αν δεν φορας κρανος η ζωνη, πληρωσε το προστιματακι σου και αντε τσακισε το κεφαλι σου. Αλλα παραβασεις που αφορουν, εκτος της δικης σου ασφαλειας, και των αλλων, πρεπει οι τιμωριες να ειναι αμειλικτες.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.746
Κριτικές
1
Like
47.357
Πόντοι
6.256
Tα λεμε και τα ξαναλεμε, ρε παιδια, και ακρη δεν βγαζουμε. Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι για καποιες οδικες παραβασεις που ειναι κινδυνος θανατος, τα προστιμα δεν ειναι βαρια και ασηκωτα. Για παραδειγμα, περασες με κοκκινο, υπερβαση οριου ταχυτητας, οδηγιση μεθυσμενος κτλ, 5, 10 χιλιαδες Ε και αφαιρεση δηπλωματος 2 χρονια. Το ξανακανες? διπλασιο προστιμο, αφαιρεση δηπλωματος δια παντως! Μηπως βαλουμε μυαλο. Ενταξει αν δεν φορας κρανος η ζωνη, πληρωσε το προστιματακι σου και αντε τσακισε το κεφαλι σου. Αλλα παραβασεις που αφορουν, εκτος της δικης σου ασφαλειας, και των αλλων, πρεπει οι τιμωριες να ειναι αμειλικτες.
Καλύτερα θα ναι με 100000 πρόστιμο και στην υποτροπή κατευθείαν στα γκουλαγκ
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.440
Like
1.766
Πόντοι
216
Ναι ρε φιλε, μονο ετσι θα σταματησουμε να σκοτωνομαστε, "τσαμπα και βερεσε" στους δρομους. Πηρε φορα ο αλλος, με το τανκ, τσακισε δεκα αυτοκινητα, γκρεμισε τοιχους, σκαλες καγκελα και ειναι εξω και οδηγει ακομα. Εχει την οικονομικη ανεση να αντικαταστησει το αυτοκινητο του, να πληρωσει το προστιματακι του και ολα καλα. Αυριο μεθαυριο θα ξανακανει το ιδιο και θα παρει και καποιον αθωο στο λαιμο του. Μετα κλαιμε και λεμε κριμα και εθνικη συμφορα τα παιδακια, τα αετοπουλα, τα παοκακια, για παραδειγμα και παμε παρακατω περιμενοντας τους επομενους υποψηφιους που θα ματωσουν την ασφαλτο.
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.956
Κριτικές
2
Like
15.267
Πόντοι
3.836

Καθε χρονο τα ιδια! Οι καθυστερημένοι:idiot::uglystupid: νεοΕλληνες δεν λενε να βάλουν μυαλά... ελα μωρε περναει ο δρομος δεν χρειαζεται να βαλω αλυσίδες ο ενας, ελα μωρε εχω SUV δεν κολλάω πουθενά, δεν χρειάζομαι αλυσίδες ο αλλος...:jerking::jerking::jerking2::jerking2::jerking2:
Οκ αλλά μεγαλύτερος λόγος πιθανολογώ από ένα story στο instagram δεν υπάρχει…

Πάνε όλες οι λουλούδες να ανεβάσουν ποστ στ χιόνια…

Παθαίνουν κρυοπαγήματα τα δαχτυλελια και σ λέει ποιος βάζει αλυσίδες τώρα…φώναξε την εξπρές σέρβις

Θα έπρεπε να γράφουν στην είσοδο για ανάβαση στο βουνό,για όποια άλλη υπηρεσία εκτός από βλάβη κινητήρα θα χρεώνεστε 600€
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.576
Κριτικές
14
Like
17.054
Πρωι παω να παρω τον καφε μου φυσικα με λιγα χιλιομετρα και διπλα μου γκαζομενος χωρις κρανος και με 4 φιάλες υγραερίου φορτωμένο και απο το πουθενα ενας γερος αποφασιζει να βγει απο το παρκαρισμενο σημειο ...μαντεψε τι θα γινοτανε εαν δεν προλαβαινα το φρεναρισμα ...το αποτελεσμα ο νεαρος με τις φιάλες σχεδον τρακαρανε αρχισανε καυγα και τους λεω μαγκες οι μερες σας τελειωνουν και τους διχνω τις καμερες μεσα σε ενα δευτερολεπτο ο καθε ενας πηρε το δρομο του ...

οποτε καμερες παντου ...γαμιδια να μην έχετε που να κρυφτείτε:coffee:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.972
Πόντοι
40.703
Πρωι παω να παρω τον καφε μου φυσικα με λιγα χιλιομετρα και διπλα μου γκαζομενος χωρις κρανος και με 4 φιάλες υγραερίου φορτωμένο και απο το πουθενα ενας γερος αποφασιζει να βγει απο το παρκαρισμενο σημειο ...μαντεψε τι θα γινοτανε εαν δεν προλαβαινα το φρεναρισμα ...το αποτελεσμα ο νεαρος με τις φιάλες σχεδον τρακαρανε αρχισανε καυγα και τους λεω μαγκες οι μερες σας τελειωνουν και τους διχνω τις καμερες μεσα σε ενα δευτερολεπτο ο καθε ενας πηρε το δρομο του ...

οποτε καμερες παντου ...γαμιδια να μην έχετε που να κρυφτείτε:coffee:
1000011022.jpg
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: Magi

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.666
Κριτικές
173
Like
39.851
Πόντοι
38.529

italaki

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.261
Κριτικές
1
Like
45.682
Πόντοι
5.956
Αν ο οδηγός του λεωφορείου, ήταν σωστός επαγγελματίας θα έπρεπε να σταματήσει διότι σε περίπτωση μετωπικής του μεθυσμένου θα τους έπαιρναν και αυτούς τα σκάγια... προσωπικά είχα πετύχει παρόμοιο περιστατικό πηγαίνοντας χειμώνα Χαλκιδική... σταμάτησα δεξιά έκανα ένα τσιγάρο και μετά από 10 λεπτά ξεκίνησα πάλι...
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.666
Κριτικές
173
Like
39.851
Πόντοι
38.529

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Στήσανε μπλόκο στις 12 το πρωί στην εξόδο της Αττικής οδού προς εκπτωτικό χωριό που έχει όριο 80..
Γράψανε είκοσι αυτοκίνητα και σχολασανε..
Στο ίδιο σημείο τα βράδια γίνονται όργια..
Αλλά δεν πειράζει, εμείς θέλουμε έσοδα και υψηλούς δείκτες στα στατιστικά ελέγχων
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.678
Like
29.731
Πόντοι
6.256
γαμάει εκεί μόλις βγαίνεις από τη φουρκέτα έχει μια μεγάλη ευθεία μέχρι τα φανάρια....

το σανιδώνεις όσο θες :wanker::wanker:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom