Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 14.147
- Κριτικές
- 15
- Like
- 30.973
- Πόντοι
- 7.046
Στις ΗΠΑ, ανάλογα τον δικαστή και την πολιτεία, ίσως να φυλακίζονταν γιατί οδηγούσε μεθυσμένος. Αν τον άφηναν πάλι με αναστολή και αφαίρεση διπλώματος, την δεύτερη φορά θα πήγαινε σίγουρα φυλακή μερικά χρονάκια.![]()
Συνελήφθη μπασκετμπολίστας της Α2: Μπήκε μεθυσμένος στις γραμμές του τρένου στην Ιερά Οδό και οδήγησε για 300 μέτρα
Ο 28χρονος Αμερικανός, Ντένζελ Ζέικερι Μπράιαντ, της Χαλκίδας δεν διέθετε καν τα έγγραφα που απαιτούνται για την παραμονή του στη χώραwww.protothema.gr
Όπως και να έχει, εμείς πρέπει να τον αφήσουμε ελεύθερο γιατί αλλιώς θα μας βάλουν 200% δασμούς.

νεοΕλληνες δεν λενε να βάλουν μυαλά... ελα μωρε περναει ο δρομος δεν χρειαζεται να βαλω αλυσίδες ο ενας, ελα μωρε εχω SUV δεν κολλάω πουθενά, δεν χρειάζομαι αλυσίδες ο αλλος...


