Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Χθες το βραδυ γυρνουσα από Ηρακλειο,όσοι ξερουν απο ΒΟΑΚ-Βορειος Οδικός Αξονας Κρητης-ξερουν σε τι ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΟΔΗΓΟΥΜΕ...
Ο δρόμος θεοσκότεινος και χωρίς διαχωριστικό,πας με τη γραμμη στο δρόμο,μια λωρίδα ανα κατευθυνση με μια υποτυπώδη ΛΕΑ,220 χλμ για Χανιά και προσευχεσαι μη γινει μαλακια στο σκοτάδι..
ΣΤη Γεωργιούπολη,μια ευθεία 7 χλμ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,με περναει με 150 τουλαχιστον-εγω πηγαινα με 70-80- ασπρο DS 7 ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ..
Και λεω τωρα εγω,πισσα σκοταδι,του πεταγεται καποιος απο παραδρομο,τι κανει????
Από τυχη ζούμε εδω κατω....
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.201
Πόντοι
10.131

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Είχε πει ο Γεωργίου κάποτε, η Δήμητρα χωρίς το Δη..
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.201
Πόντοι
10.131

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.015
Πόντοι
48.437
μεγαλο τσογλανι ο τυπος.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.201
Πόντοι
10.131

Εν τω μεταξυ ο ποιος σίγουρος δρομος για να φας πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα ειναι η Αττικη Οδο.

Προσφατα πηραν απο γνωστο μου δίπλωμα και παραλιγο να του πάρουν και πινακιδες αλλα τους κλάφτηκε οτι πηγαίνει με το αυτοκινητο το παιδι στο σχολειο η γυναικα του και την γλίτωσε:cheesy:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Εδω και μερικες ημερες προσπαθουν να μας πεισουν για μια κομα φορα εδω και χρονια πως θα γινουμε κανονικο κρατος και θα λειτπυργουν τα ηλεκτρονικα μεσα βεβαιωσης παραβασεων.
Μονο που τα ηλεκτρονικα μεσα μια χαρα κανοτν την δουλεια τους οπως και οι νομοι.
Περιμενουμε απλα καποτε να εφαρομστουν στην Μπανανια.
Υγ: Φυσικα τα περι προστιμων απο τις καμερες (ως γνησιοι πολιτικοι μιας μπανανιας που απευθυνονται σε πιθηκους ) που :
ταχαμου πηγαν στον Τσιτσιπα
ταχαμου πηγαν σε μια στην Αττικη οδο που ειχε ξαναπαρει
ταχαμου πηγαν στους πρωτους για ζωνη
ταχαμου πηγαν στους πρωτους για κινητο ειναι η καταντια του Ελληνα που καταπινει οτιδηποτε αμασητο
Φυσικα ερχονται και αυστηρες διασταυρωσεις
Φυσικα τερμα οι μπαλωθιες
Φυσικα δεν υπαρχει αβατο στην Κρητη

Φυσικα δεν υπαρχει αβατο στα Εξαρχεια
Φυσικα δεν υπαρχει αβατο στους Ρομα
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.858
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.201
Πόντοι
10.131
Ενταξει δικηγορε σε πιστεψαμε, οδηγουσε ο γειτονας, του το ειχε δανεισει να βγει τσαρκα μπας και χτυπησει καμια γκομενα.

Αν δεν οδηγούσε αυτος να βγάλει την φωτο απο την κάμερα που λογικά του στείλανε μαζι με την κλήση να το δουμε, ολα τα αλλα ειναι κουραφέξαλα!
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
Σήμερα το μεσημέρι αριστερή στροφή με μηδενική ορατότητα. Στην κεφαλή της στροφής υπάρχει διασταύρωση προς τα δεξιά και όσοι έρχονται από απέναντι μπαίνουν στη διαγράμμιση για να στρίψουν. Μπροστά μου ΔΥΟ νταλίκες και έρχεται ΠΟΥΣΤΗΣ - ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ - ΚΑΡΙΟΛΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥ ΝΑ ΨΟΦΑΝΕ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΕΓΝΑ. Κόβω αστραπιαία και ο ΜΑΛΑΚΑΣ προσπερνά και τις νταλίκες στη στροφή.

Ευτυχώς που δεν ήθελε κανένας να στρίψει στη διασταύρωση και έχουμε μετωπική. Ο ΓΑΜΟΛΗΣ θα σκοτωνόταν επί τόπου διότι στο συγκεκριμένο σημείο θα ήταν ανάμεσα στις νταλίκες.
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.656
Κριτικές
23
Like
25.779
Πόντοι
8.296

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.101
Πόντοι
46.423
Ενταξει δικηγορε σε πιστεψαμε, οδηγουσε ο γειτονας, του το ειχε δανεισει να βγει τσαρκα μπας και χτυπησει καμια γκομενα.

Αν δεν οδηγούσε αυτος να βγάλει την φωτο απο την κάμερα που λογικά του στείλανε μαζι με την κλήση να το δουμε, ολα τα αλλα ειναι κουραφέξαλα!

Εν τω μεταξύ έχει κάμερες και στα διόδια.

Εγω θέλω να βγάλουν στη φόρα τις φωτογραφίες απο τις κάμερες στα διόδια να δω μετά τα μούτρα τους με τα ψεύδη τους.

:confused:
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.147
Κριτικές
15
Like
30.984
Πόντοι
7.046
Στο τιμόνι ήταν η Μπαντόσα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.101
Πόντοι
46.423
Η θεία του με τον σκύλο του που δάγκωσε οδηγούσε ...

:tooth:
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Μα όλο το σύστημα μπαζει..
Όλοι αυτοί, φράγκα για το πρόστιμο έχουν, διπλώματα μπορούν να δώσουν από τον κηπουρό, λατζερη, καμαριέρα κτλ, οπότε πάλι μπορούν να οδηγήσουν..
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.858
Πόντοι
38.529

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom