ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.246
- Πόντοι
- 1.486
Χθες το βραδυ γυρνουσα από Ηρακλειο,όσοι ξερουν απο ΒΟΑΚ-Βορειος Οδικός Αξονας Κρητης-ξερουν σε τι ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΟΔΗΓΟΥΜΕ...
Ο δρόμος θεοσκότεινος και χωρίς διαχωριστικό,πας με τη γραμμη στο δρόμο,μια λωρίδα ανα κατευθυνση με μια υποτυπώδη ΛΕΑ,220 χλμ για Χανιά και προσευχεσαι μη γινει μαλακια στο σκοτάδι..
ΣΤη Γεωργιούπολη,μια ευθεία 7 χλμ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,με περναει με 150 τουλαχιστον-εγω πηγαινα με 70-80- ασπρο DS 7 ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ..
Και λεω τωρα εγω,πισσα σκοταδι,του πεταγεται καποιος απο παραδρομο,τι κανει????
Από τυχη ζούμε εδω κατω....
Ο δρόμος θεοσκότεινος και χωρίς διαχωριστικό,πας με τη γραμμη στο δρόμο,μια λωρίδα ανα κατευθυνση με μια υποτυπώδη ΛΕΑ,220 χλμ για Χανιά και προσευχεσαι μη γινει μαλακια στο σκοτάδι..
ΣΤη Γεωργιούπολη,μια ευθεία 7 χλμ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,με περναει με 150 τουλαχιστον-εγω πηγαινα με 70-80- ασπρο DS 7 ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ..
Και λεω τωρα εγω,πισσα σκοταδι,του πεταγεται καποιος απο παραδρομο,τι κανει????
Από τυχη ζούμε εδω κατω....
