You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 772
- Εμφανίσεις 34K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
Τυπε είσαι εμπαθής με την κυβερνησασαρα μας και τον κύριο ΚυριάκοΓαμώ το μαλακισμένο κωλόπαιδο με το smart το απόγευμα στην Λαυρίου που έκανε σφήνες.
Ό,τι έχει και δεν έχει,του γαμιέται πατόκορφα.
Μουνόπανο.
Δεν υπάρχουν αβατα η αστυνομία αποτρέπει ληστείες αποκλειεταιβσε ένα κεντρικό δρόμο σαν την Λαυρίου να τολμάει κάνεις να τα βάζει με την Τροχαία μας
Σε λίγο θα πεις πως τρέχουν στη Συγγρού με 300 ημαρτον
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.163
- Πόντοι
- 16.411
Τυπε είσαι εμπαθής με την κυβερνησασαρα μας και τον κύριο Κυριάκο
Δεν υπάρχουν αβατα η αστυνομία αποτρέπει ληστείες αποκλειεταιβσε ένα κεντρικό δρόμο σαν την Λαυρίου να τολμάει κάνεις να τα βάζει με την Τροχαία μας
Σε λίγο θα πεις πως τρέχουν στη Συγγρού με 300 ημαρτον
Mercedes με 291 χλμ στη Συγγρού - Ο ιδιοκτήτης του «σίφουνα» - Το ραντάρ που τον «έδωσε» | ΤΟ ΒΗΜΑ
Αδιάψευστος μάρτυρας το φωτογραφικό ραντάρ που το εντόπισε και το κατέγραψε να τρέχει με την ιλιγγιώδη ταχύτητα, στις 31 Μαρτίου 2025, στη λεωφόρο Συγγρού 231, στην περιοχή της Καλλιθέας, περίπου στις 01:12 τα ξημερώματα
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
νιπλης![]()
Mercedes με 291 χλμ στη Συγγρού - Ο ιδιοκτήτης του «σίφουνα» - Το ραντάρ που τον «έδωσε» | ΤΟ ΒΗΜΑ
Αδιάψευστος μάρτυρας το φωτογραφικό ραντάρ που το εντόπισε και το κατέγραψε να τρέχει με την ιλιγγιώδη ταχύτητα, στις 31 Μαρτίου 2025, στη λεωφόρο Συγγρού 231, στην περιοχή της Καλλιθέας, περίπου στις 01:12 τα ξημερώματαwww.tovima.gr
ετρεχε παλι να ξεφυγει απο τον νομο...
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.163
- Πόντοι
- 16.411
Άουτςνιπλης
ετρεχε παλι να ξεφυγει απο τον νομο...

nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
![]()
Mercedes με 291 χλμ στη Συγγρού - Ο ιδιοκτήτης του «σίφουνα» - Το ραντάρ που τον «έδωσε» | ΤΟ ΒΗΜΑ
Αδιάψευστος μάρτυρας το φωτογραφικό ραντάρ που το εντόπισε και το κατέγραψε να τρέχει με την ιλιγγιώδη ταχύτητα, στις 31 Μαρτίου 2025, στη λεωφόρο Συγγρού 231, στην περιοχή της Καλλιθέας, περίπου στις 01:12 τα ξημερώματαwww.tovima.gr
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.163
- Πόντοι
- 16.411
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ δεν αλλάζει.
Καμιά σωτηρία


www.zougla.gr
Και οι φοιτήτριες καραμπετόστοκοι του θανατά
Καμιά σωτηρία


«Ωτοστόπ τρόμου» για 3 φοιτήτριες στα χέρια νεαρού κρητικού
Τις έβαλε στη BMW και άρχισε να τρέχει σαν τρελός - Τα κορίτσια ούρλιαζαν και κάλεσαν την Αστυνομία - Στην καταδίωξη, που ακολούθησε, προσπάθησε να εμβολίσει περιπολικό και μηχανές της ΔΙ.ΑΣ. - Κάλεσε και τον πατέρα του να τον βοηθήσει να ξεφύγει από τα περιπολικά
Και οι φοιτήτριες καραμπετόστοκοι του θανατά
aquarius2756
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 1.442
- Like
- 1.768
- Πόντοι
- 216
Mην ανυσηχεις καθολου. Μεχρι σημερα δεν εχει αλλαξει τιποτα απο το 2008 που εκανες το ποστ. Ολα οπως τα αφησεςΕίναι ιδέα μου ή πάμε από το κακό στο χειρότερο???
Μόλις μπήκα σπίτι και τα έχω πάρει με όσα είδα εκεί έξω... κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής 30’.
Οι περισσότεροι μιλάνε στο κινητό, ελάχιστοι ανάβουν flash είτε για αλλαγή πορείας, είτε για αλλαγή λωρίδας, παρκάρουν όπου γουστάρουν σε στροφές, σε γωνίες, παρατάνε το αυτοκίνητό τους μέσα στη μέση γιατί φυσικά θέλουν να πεταχτούν 5' σε μια δουλειά...και σιγά μην μας νοιάζει αν ο άλλος περνάει στο εκατοστό...
Για να μην πώ για εκείνους και εκείνες που φοβούνται... συνήθως έχουν μια θέση έτοιμη να δαγκώσουν το τιμόνι και πάνε με 50 στην εθνική. ΄Ασε που άμα γίνει κανένα τρακάρισμα δημιουργείται κίνηση από όλους τους περίεργους που πάνε σιγά για να δούν τί έγινε..... Έλεος! Τί να δούνε δηλαδή???
Και να μην πώ ότι γίναμε Αγγλία.. Αν θές να πάς γρήγορα καλύτερα είναι να πηγαίνεις στην δεξιά λωρίδα. Στην αριστερή μαζεύονται όλοι οι βλαμμένοι συνήθως...
Άσε το να πετάνε και σκουπιδάκια και τσιγάρα από το παράθυρο. "Δεν έχει τασάκια το όχημα???" Τώρα αν τα φάει στο μάτι κανένας μηχανόβιος... τί μας νοιάζει.
Φταίει που πληρώνουνε για να πάρουν το δίπλωμα?
Φταίει που έχουμε γίνει αναίσθητοι και δεν μας νοιάζει ο διπλανός μας??? Εμείς να είμαστε καλά???
Φταίει που η τροχαία δεν σοβαρεύει λίγο να κάνει ουσιαστικούς ελέγχους και όχι αρπαχτές κάθε τόσο???
Μόνο εγώ το αντιμετοπίζω αυτό???
Τα νεύρα μου...![]()
Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 14.147
- Κριτικές
- 15
- Like
- 30.973
- Πόντοι
- 7.046
Μπήκαν τα ΒΛΗΜΑΤΑ σε ξένο αυτοκίνητο, με άτομο αγνωστου χαρακτήρα και μετά φώναζαν για βοήθεια, μάλιστα.
Λεβεντογεννα Κρήτη, χαρακτηριστική οδηγική συμπεριφορά, αντιμετώπιση πράξεων και νόμου.
Λεβεντογεννα Κρήτη, χαρακτηριστική οδηγική συμπεριφορά, αντιμετώπιση πράξεων και νόμου.
Vromogato
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2025
- Μηνύματα
- 75
- Κριτικές
- 1
- Like
- 344
- Πόντοι
- 20
Μπαα. Έχει αλλάξει αλλά προς το χειρότερο...Mην ανυσηχεις καθολου. Μεχρι σημερα δεν εχει αλλαξει τιποτα απο το 2008 που εκανες το ποστ. Ολα οπως τα αφησες
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.124
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.146
- Πόντοι
- 9.345
Ίσως ΟΠΕΚΕΠΕδες με ακριβά αυτοκίνητα, θα τους εξαγοράσουν όλους και δεν τρέχει τιποταΟ ΜΑΛΑΚΑΣ δεν αλλάζει.
Καμιά σωτηρία![]()
![]()
«Ωτοστόπ τρόμου» για 3 φοιτήτριες στα χέρια νεαρού κρητικού
Τις έβαλε στη BMW και άρχισε να τρέχει σαν τρελός - Τα κορίτσια ούρλιαζαν και κάλεσαν την Αστυνομία - Στην καταδίωξη, που ακολούθησε, προσπάθησε να εμβολίσει περιπολικό και μηχανές της ΔΙ.ΑΣ. - Κάλεσε και τον πατέρα του να τον βοηθήσει να ξεφύγει από τα περιπολικάwww.zougla.gr
Και οι φοιτήτριες καραμπετόστοκοι του θανατά
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.427
- Like
- 49.192
- Πόντοι
- 10.131
Νέες αποκαλύψεις για την καταδίωξη στα Χανιά: Πυροβόλησαν τη ρόδα του και πάλι δεν σταμάτησε - Και η σύντροφος του 21χρονου μέσα στο αμάξι
Ο εφιάλτης που έζησαν οι τρεις φοιτήτριες που είχαν επιβιβαστεί με ωτοστόπ στην BMW του άνδρα - Οι δύο κατάφεραν να βγουν από το όχημα όταν βρήκαν ευκαιρία - Η παρέμβαση του πατέρα του που εμβόλισε περιπολικό για να αποτρέψει τη σύλληψη του γιου του
Οικογένεια αλητων, παρανόμων και ναυαγίων.
Α ρε Αμερικα θα σας είχαν ξαπλώσει με καμια 20αρια σφαίρες στον καθένα μουνια!!


Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.163
- Πόντοι
- 16.411
Δίποδα σκουπίδια.![]()
Νέες αποκαλύψεις για την καταδίωξη στα Χανιά: Πυροβόλησαν τη ρόδα του και πάλι δεν σταμάτησε - Και η σύντροφος του 21χρονου μέσα στο αμάξι
Ο εφιάλτης που έζησαν οι τρεις φοιτήτριες που είχαν επιβιβαστεί με ωτοστόπ στην BMW του άνδρα - Οι δύο κατάφεραν να βγουν από το όχημα όταν βρήκαν ευκαιρία - Η παρέμβαση του πατέρα του που εμβόλισε περιπολικό για να αποτρέψει τη σύλληψη του γιου τουwww.protothema.gr
Οικογένεια αλητων, παρανόμων και ναυαγίων.
Α ρε Αμερικα θα σας είχαν ξαπλώσει με καμια 20αρια σφαίρες στον καθένα μουνια!!![]()
Έπρεπε να τους μαζεύουν με το απορριματοφόρο,όχι με το περιπολικό.
petheropliktos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 427
- Like
- 1.218
- Πόντοι
- 201
Δυτική Θεσσαλονίκη άμα σταματήσεις σε διάβαση για να περάσει πεζός κινδυνεύεις να κατηγορηθείς για συναυτουργία σε φόνο καθώς θα βγει από πίσω σου με παντιλίκια ο γεωργιανός ή ο αρκουδόγυφτος με τις φιμέ πινακίδες, κι όποιον πάρει ο χάρος. Πριν χρόνια μάλιστα που φρέναρε τελευταία στιγμή δίπλα μου (στο αντίθετο ρεύμα δηλαδή) ένας καρπουζοκέφαλος Τάταρος για να μην θερίσει το πιτσιρίκι που διέσχιζε τη διάβαση (εγώ σταμάτησα και του έκανα νόημα να περάσει, ο αφελής), και του έκανα χειρονομία παλινδρομικής κίνησης ότι αυτο-ικανοποιείται, μου ζήτησε τα ρέστα και μου είπε αν είμαι άντρας να κατέβω. Αν είμαι άντρας, είπε το μουνάκι, κι άμα κατέβαινε με κανένα κατσαβίδι, καμιά σωλήνα, κάνα μαχαίρι, θα με έλεγε κι αδερφή. Εγώ αδερφή, που με την πούτσα και τα αρχίδια μου έχω σπείρει και δυο παιδιά και δουλεύω όλη μέρα να τα ζήσω, και χοροπηδούσε η γυναίκα μου απ'την καύλα όπως ποτέ δεν έκανε η δικιά του με το μαυρισμένο μάτι, ή η μάνα του με τους σοβιετικούς που τη βίαζαν ή τους Τούρκους που την έβγαλαν στο κλαρί, εγώ να άφηνα ορφανά τα παιδιά μου για έναν παπάρα που την είδε Άρι Βατανισβίλι, ή να με έβλεπαν καμιά βδομάδα στο νοσοκομείο να τρώω φιδέ και να αναρωτιούνται ποιος άντρακλας έκανε τον μπαμπά τους έτσι και πως θα βγάλουμε τα λεφτά για το σουπερμάρκετ τώρα που'ναι κλειστό το μαγαζί.
Αρχιδάκια. Η τροχαία τον παίζει κλασσικά. Και τον παίρνει βέβαια. Όταν πήρα τηλέφωνο στο 100 και τους είπα τι έγινε μου είπαν θα ελέγξουμε τον αριθμό κυκλοφορίας και θα δώσουμε σήμα στα περιπολικά αν τον πετύχουν να του κάνουν έλεγχο, δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε. Της λέω έχω αυτόπτες μάρτυρες, μου λέει αν θέλετε να κάνετε καταγγελία για επικίνδυνη οδήγηση κλπ κλπ. Να σε κάνουν να νιώθεις ο παράξενος δικομανής. Άμα παράσερνε το παιδάκι θα νοιαζόμασταν λίγο παραπάνω λογικά.
Φαντάζομαι όλοι ξέρουμε πόσους ελέγχους πέρασε ο σβετλάνας γιος. Διακοσμητικές οι πινακίδες, μόνο άμα προκαλέσει κάνα σοβαρό τροχαίο ρε. Και τα τηλέφωνα, οι διευθύνσεις κατοικίας και εργασίας, τα ΑΦΜ που προφανώς διασυνδέονται με ένα όχημα...
Την άλλη φορά έχει παρκάρει έτερος Βασιβουζούκος πάνω σε στροφή. Όχι στην γωνία. Πάνω ακριβώς στην στροφή, να κλείνει το μισό πλάτος του δρόμου. Του κορνάρω μια, τίποτα. ΜΙλούσε στο τηλέφωνο. Του κορνάρω δεύτερη, μου κάνει εκνευρισμένος νόημα να περάσω από αριστερά, νομίζοντας ότι ήθελα απλά να συνεχίσω ευθεία. Του δείχνω ότι θέλω να στρίψω, μου δείχνει ότι μπορώ να την πάρω πιο ανοιχτά για να μπω. Μιλάμε να έκανα μια φουρκέτα ολόκληρη επί της λεωφόρου (ελπίζοντας να μην έρχεται απ'την άλλη όχημα) και να μπω από γωνία 270 μοιρών. Πιο πολύ βόλευε να μπω με οπισθογωνία και να το πάρω με όπισθεν. Κι αυτός ο τύπος με κοιτούσε έτοιμος για καβγά, ή λες και ήμουν άσχετος από οδήγηση και αυτός θα έμπαινε με πλαγιολίσθηση.
Αρχιδάκια. Η τροχαία τον παίζει κλασσικά. Και τον παίρνει βέβαια. Όταν πήρα τηλέφωνο στο 100 και τους είπα τι έγινε μου είπαν θα ελέγξουμε τον αριθμό κυκλοφορίας και θα δώσουμε σήμα στα περιπολικά αν τον πετύχουν να του κάνουν έλεγχο, δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε. Της λέω έχω αυτόπτες μάρτυρες, μου λέει αν θέλετε να κάνετε καταγγελία για επικίνδυνη οδήγηση κλπ κλπ. Να σε κάνουν να νιώθεις ο παράξενος δικομανής. Άμα παράσερνε το παιδάκι θα νοιαζόμασταν λίγο παραπάνω λογικά.
Φαντάζομαι όλοι ξέρουμε πόσους ελέγχους πέρασε ο σβετλάνας γιος. Διακοσμητικές οι πινακίδες, μόνο άμα προκαλέσει κάνα σοβαρό τροχαίο ρε. Και τα τηλέφωνα, οι διευθύνσεις κατοικίας και εργασίας, τα ΑΦΜ που προφανώς διασυνδέονται με ένα όχημα...
Την άλλη φορά έχει παρκάρει έτερος Βασιβουζούκος πάνω σε στροφή. Όχι στην γωνία. Πάνω ακριβώς στην στροφή, να κλείνει το μισό πλάτος του δρόμου. Του κορνάρω μια, τίποτα. ΜΙλούσε στο τηλέφωνο. Του κορνάρω δεύτερη, μου κάνει εκνευρισμένος νόημα να περάσω από αριστερά, νομίζοντας ότι ήθελα απλά να συνεχίσω ευθεία. Του δείχνω ότι θέλω να στρίψω, μου δείχνει ότι μπορώ να την πάρω πιο ανοιχτά για να μπω. Μιλάμε να έκανα μια φουρκέτα ολόκληρη επί της λεωφόρου (ελπίζοντας να μην έρχεται απ'την άλλη όχημα) και να μπω από γωνία 270 μοιρών. Πιο πολύ βόλευε να μπω με οπισθογωνία και να το πάρω με όπισθεν. Κι αυτός ο τύπος με κοιτούσε έτοιμος για καβγά, ή λες και ήμουν άσχετος από οδήγηση και αυτός θα έμπαινε με πλαγιολίσθηση.
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.668
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.855
- Πόντοι
- 38.529
Η υποθεση β-ρομα!!
www.newsit.gr
Χανιά: Μαζί με τη σύζυγό του στο αυτοκίνητο ο 21χρονος που δεν άφηνε τις φοιτήτριες να κατέβουν μετά το ωτοστόπ
Δύο από τις γυναίκες που βρισκόντουσαν στο πίσω κάθισμα κατάφεραν να βγουν από το αυτοκίνητο όταν αυτό σταμάτησε σε φανάρι
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.668
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.855
- Πόντοι
- 38.529
Οπως και αυτη η υποθεση β-ρομα-ει.
www.newsit.gr
www.newsit.gr
Παλαιό Φάληρο: Κοριτσάκι δύο ετών εντοπίστηκε νεκρό σε παραλία
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία προκειμένου να ταυτοποιηθεί σορός - Οι αρχές ψάχνουν τις λίστες αγνοούμενων παιδιών, χωρίς ωστόσο ακόμα να υπάρχει αποτέλεσμα μέχρι στιγμής
Παλαιό Φάληρο: Θρίλερ με το νεκρό κοριτσάκι στην παραλία Εδέμ – Το Λιμενικό με επείγουσα ανακοίνωση ζητά πληροφορίες
«Κάθε πληροφορία, όσο μικρή κι αν φαίνεται, μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική. Διασφαλίζεται η πλήρης εχεμύθεια», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Μπα, δεν βγαίνουν τα νούμερα.Η υποθεση β-ρομα!!
![]()
Χανιά: Μαζί με τη σύζυγό του στο αυτοκίνητο ο 21χρονος που δεν άφηνε τις φοιτήτριες να κατέβουν μετά το ωτοστόπ
Δύο από τις γυναίκες που βρισκόντουσαν στο πίσω κάθισμα κατάφεραν να βγουν από το αυτοκίνητο όταν αυτό σταμάτησε σε φανάριwww.newsit.gr
Αν έγραφε δράστης 21 ετών και πατέρας 36 κάτι θα μπορούσε να γίνει

geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.124
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.146
- Πόντοι
- 9.345
Τοσο ζώα θα ήταν 3 κοπέλες να μπούνε οτοστόπ σε βρώμα?Η υποθεση β-ρομα!!
![]()
Χανιά: Μαζί με τη σύζυγό του στο αυτοκίνητο ο 21χρονος που δεν άφηνε τις φοιτήτριες να κατέβουν μετά το ωτοστόπ
Δύο από τις γυναίκες που βρισκόντουσαν στο πίσω κάθισμα κατάφεραν να βγουν από το αυτοκίνητο όταν αυτό σταμάτησε σε φανάριwww.newsit.gr
Άλλωστε κάποιοι Κρητικοί δεν απέχουν πολύ...
