Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Y13

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Γαμώ το μαλακισμένο κωλόπαιδο με το smart το απόγευμα στην Λαυρίου που έκανε σφήνες.
Ό,τι έχει και δεν έχει,του γαμιέται πατόκορφα.
Μουνόπανο.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Γαμώ το μαλακισμένο κωλόπαιδο με το smart το απόγευμα στην Λαυρίου που έκανε σφήνες.
Ό,τι έχει και δεν έχει,του γαμιέται πατόκορφα.
Μουνόπανο.
Τυπε είσαι εμπαθής με την κυβερνησασαρα μας και τον κύριο Κυριάκο
Δεν υπάρχουν αβατα η αστυνομία αποτρέπει ληστείες αποκλειεταιβσε ένα κεντρικό δρόμο σαν την Λαυρίου να τολμάει κάνεις να τα βάζει με την Τροχαία μας
Σε λίγο θα πεις πως τρέχουν στη Συγγρού με 300 ημαρτον
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Τυπε είσαι εμπαθής με την κυβερνησασαρα μας και τον κύριο Κυριάκο
Δεν υπάρχουν αβατα η αστυνομία αποτρέπει ληστείες αποκλειεταιβσε ένα κεντρικό δρόμο σαν την Λαυρίου να τολμάει κάνεις να τα βάζει με την Τροχαία μας
Σε λίγο θα πεις πως τρέχουν στη Συγγρού με 300 ημαρτον
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
νιπλης
ετρεχε παλι να ξεφυγει απο τον νομο...
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
:confused:
 
  • Θυμός
Αντιδράσεις: Y13

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ δεν αλλάζει.
Καμιά σωτηρία :jerking: :uglystupid::jerking2:


Και οι φοιτήτριες καραμπετόστοκοι του θανατά
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.442
Like
1.768
Πόντοι
216
Είναι ιδέα μου ή πάμε από το κακό στο χειρότερο???
Μόλις μπήκα σπίτι και τα έχω πάρει με όσα είδα εκεί έξω... κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής 30’.

Οι περισσότεροι μιλάνε στο κινητό, ελάχιστοι ανάβουν flash είτε για αλλαγή πορείας, είτε για αλλαγή λωρίδας, παρκάρουν όπου γουστάρουν σε στροφές, σε γωνίες, παρατάνε το αυτοκίνητό τους μέσα στη μέση γιατί φυσικά θέλουν να πεταχτούν 5' σε μια δουλειά...και σιγά μην μας νοιάζει αν ο άλλος περνάει στο εκατοστό...

Για να μην πώ για εκείνους και εκείνες που φοβούνται... συνήθως έχουν μια θέση έτοιμη να δαγκώσουν το τιμόνι και πάνε με 50 στην εθνική. ΄Ασε που άμα γίνει κανένα τρακάρισμα δημιουργείται κίνηση από όλους τους περίεργους που πάνε σιγά για να δούν τί έγινε..... Έλεος! Τί να δούνε δηλαδή???

Και να μην πώ ότι γίναμε Αγγλία.. Αν θές να πάς γρήγορα καλύτερα είναι να πηγαίνεις στην δεξιά λωρίδα. Στην αριστερή μαζεύονται όλοι οι βλαμμένοι συνήθως...

Άσε το να πετάνε και σκουπιδάκια και τσιγάρα από το παράθυρο. "Δεν έχει τασάκια το όχημα???" Τώρα αν τα φάει στο μάτι κανένας μηχανόβιος... τί μας νοιάζει. :idiot:

Φταίει που πληρώνουνε για να πάρουν το δίπλωμα?
Φταίει που έχουμε γίνει αναίσθητοι και δεν μας νοιάζει ο διπλανός μας??? Εμείς να είμαστε καλά???
Φταίει που η τροχαία δεν σοβαρεύει λίγο να κάνει ουσιαστικούς ελέγχους και όχι αρπαχτές κάθε τόσο???

Μόνο εγώ το αντιμετοπίζω αυτό???
Τα νεύρα μου... :tickedoff:
Mην ανυσηχεις καθολου. Μεχρι σημερα δεν εχει αλλαξει τιποτα απο το 2008 που εκανες το ποστ. Ολα οπως τα αφησες
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.147
Κριτικές
15
Like
30.974
Πόντοι
7.046
Μπήκαν τα ΒΛΗΜΑΤΑ σε ξένο αυτοκίνητο, με άτομο αγνωστου χαρακτήρα και μετά φώναζαν για βοήθεια, μάλιστα.

Λεβεντογεννα Κρήτη, χαρακτηριστική οδηγική συμπεριφορά, αντιμετώπιση πράξεων και νόμου.
 

Vromogato

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2025
Μηνύματα
75
Κριτικές
1
Like
344
Πόντοι
20

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ δεν αλλάζει.
Καμιά σωτηρία :jerking: :uglystupid::jerking2:


Και οι φοιτήτριες καραμπετόστοκοι του θανατά
Ίσως ΟΠΕΚΕΠΕδες με ακριβά αυτοκίνητα, θα τους εξαγοράσουν όλους και δεν τρέχει τιποτα
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131

Οικογένεια αλητων, παρανόμων και ναυαγίων.

Α ρε Αμερικα θα σας είχαν ξαπλώσει με καμια 20αρια σφαίρες στον καθένα μουνια!!:angry::ak::uzi:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411

Οικογένεια αλητων, παρανόμων και ναυαγίων.

Α ρε Αμερικα θα σας είχαν ξαπλώσει με καμια 20αρια σφαίρες στον καθένα μουνια!!:angry::ak::uzi:
Δίποδα σκουπίδια.
Έπρεπε να τους μαζεύουν με το απορριματοφόρο,όχι με το περιπολικό.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
ΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ

 

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
427
Like
1.218
Πόντοι
201
Δυτική Θεσσαλονίκη άμα σταματήσεις σε διάβαση για να περάσει πεζός κινδυνεύεις να κατηγορηθείς για συναυτουργία σε φόνο καθώς θα βγει από πίσω σου με παντιλίκια ο γεωργιανός ή ο αρκουδόγυφτος με τις φιμέ πινακίδες, κι όποιον πάρει ο χάρος. Πριν χρόνια μάλιστα που φρέναρε τελευταία στιγμή δίπλα μου (στο αντίθετο ρεύμα δηλαδή) ένας καρπουζοκέφαλος Τάταρος για να μην θερίσει το πιτσιρίκι που διέσχιζε τη διάβαση (εγώ σταμάτησα και του έκανα νόημα να περάσει, ο αφελής), και του έκανα χειρονομία παλινδρομικής κίνησης ότι αυτο-ικανοποιείται, μου ζήτησε τα ρέστα και μου είπε αν είμαι άντρας να κατέβω. Αν είμαι άντρας, είπε το μουνάκι, κι άμα κατέβαινε με κανένα κατσαβίδι, καμιά σωλήνα, κάνα μαχαίρι, θα με έλεγε κι αδερφή. Εγώ αδερφή, που με την πούτσα και τα αρχίδια μου έχω σπείρει και δυο παιδιά και δουλεύω όλη μέρα να τα ζήσω, και χοροπηδούσε η γυναίκα μου απ'την καύλα όπως ποτέ δεν έκανε η δικιά του με το μαυρισμένο μάτι, ή η μάνα του με τους σοβιετικούς που τη βίαζαν ή τους Τούρκους που την έβγαλαν στο κλαρί, εγώ να άφηνα ορφανά τα παιδιά μου για έναν παπάρα που την είδε Άρι Βατανισβίλι, ή να με έβλεπαν καμιά βδομάδα στο νοσοκομείο να τρώω φιδέ και να αναρωτιούνται ποιος άντρακλας έκανε τον μπαμπά τους έτσι και πως θα βγάλουμε τα λεφτά για το σουπερμάρκετ τώρα που'ναι κλειστό το μαγαζί.

Αρχιδάκια. Η τροχαία τον παίζει κλασσικά. Και τον παίρνει βέβαια. Όταν πήρα τηλέφωνο στο 100 και τους είπα τι έγινε μου είπαν θα ελέγξουμε τον αριθμό κυκλοφορίας και θα δώσουμε σήμα στα περιπολικά αν τον πετύχουν να του κάνουν έλεγχο, δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε. Της λέω έχω αυτόπτες μάρτυρες, μου λέει αν θέλετε να κάνετε καταγγελία για επικίνδυνη οδήγηση κλπ κλπ. Να σε κάνουν να νιώθεις ο παράξενος δικομανής. Άμα παράσερνε το παιδάκι θα νοιαζόμασταν λίγο παραπάνω λογικά.

Φαντάζομαι όλοι ξέρουμε πόσους ελέγχους πέρασε ο σβετλάνας γιος. Διακοσμητικές οι πινακίδες, μόνο άμα προκαλέσει κάνα σοβαρό τροχαίο ρε. Και τα τηλέφωνα, οι διευθύνσεις κατοικίας και εργασίας, τα ΑΦΜ που προφανώς διασυνδέονται με ένα όχημα...

Την άλλη φορά έχει παρκάρει έτερος Βασιβουζούκος πάνω σε στροφή. Όχι στην γωνία. Πάνω ακριβώς στην στροφή, να κλείνει το μισό πλάτος του δρόμου. Του κορνάρω μια, τίποτα. ΜΙλούσε στο τηλέφωνο. Του κορνάρω δεύτερη, μου κάνει εκνευρισμένος νόημα να περάσω από αριστερά, νομίζοντας ότι ήθελα απλά να συνεχίσω ευθεία. Του δείχνω ότι θέλω να στρίψω, μου δείχνει ότι μπορώ να την πάρω πιο ανοιχτά για να μπω. Μιλάμε να έκανα μια φουρκέτα ολόκληρη επί της λεωφόρου (ελπίζοντας να μην έρχεται απ'την άλλη όχημα) και να μπω από γωνία 270 μοιρών. Πιο πολύ βόλευε να μπω με οπισθογωνία και να το πάρω με όπισθεν. Κι αυτός ο τύπος με κοιτούσε έτοιμος για καβγά, ή λες και ήμουν άσχετος από οδήγηση και αυτός θα έμπαινε με πλαγιολίσθηση.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
  • Θυμός
Αντιδράσεις: Y13

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Οπως και αυτη η υποθεση β-ρομα-ει.


 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Η υποθεση β-ρομα!!

Μπα, δεν βγαίνουν τα νούμερα.
Αν έγραφε δράστης 21 ετών και πατέρας 36 κάτι θα μπορούσε να γίνει :coffee:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Η υποθεση β-ρομα!!

Τοσο ζώα θα ήταν 3 κοπέλες να μπούνε οτοστόπ σε βρώμα?
Άλλωστε κάποιοι Κρητικοί δεν απέχουν πολύ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom