Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θα παω ενα 3ημερο στο νοτιχαμ πιστευω του;ς ελληνες θα του; εχουν θεους πλεον,τετοιο εργο ο βαγγελας που θα το ζηλευε ο μαλακοκουλης.
Μετά το χρέος κοντά στα 90 μύρια που το εσιαξε και αυτό; Θα σου κεράσουν και τα έξοδα διαμονής και φαγοπότι.θα παω ενα 3ημερο στο νοτιχαμ πιστευω του;ς ελληνες θα του; εχουν θεους πλεον,τετοιο εργο ο βαγγελας που θα το ζηλευε ο μαλακοκουλης.
κυνηγάμε @ΑΝΤΖΕΛΟ και οι 2 μας...

Μπα χλωμό μαν μουκυνηγάμε @ΑΝΤΖΕΛΟ και οι 2 μας......
βάλτε του κανα 2 μπαλάκια την επόμενη αγωνιστική γιατί εμείς στο Emirates του δώσαμε τζάμπα Χ οι μαλάκες ....![]()
Ναι παμεθα παω ενα 3ημερο στο νοτιχαμ πιστευω του;ς ελληνες θα του; εχουν θεους πλεον,τετοιο εργο ο βαγγελας που θα το ζηλευε ο μαλακοκουλης.
Ειμαι ο μονος που τον μάτωσε μεχρι τωρα και δη μεσα στο σπιτικο του. Ο ΜΟΝΟΣ να τα λεμε κι αυτα.κυνηγάμε @ΑΝΤΖΕΛΟ και οι 2 μας......
βάλτε του κανα 2 μπαλάκια την επόμενη αγωνιστική γιατί εμείς στο Emirates του δώσαμε τζάμπα Χ οι μαλάκες ....![]()
Ρε κωλομπαρα.

Και για τα δύο χαρούμενος είμαι τι να κάνω ρεΡε κωλομπαρα.![]()
Έγινε και η εκτέλεση του κόρνερ από δικό μας παιδι για να ισοφαρίσει ο Ζότα.Και για τα δύο χαρούμενος είμαι τι να κάνω ρε
Να τα λεμε ολαΈγινε και η εκτέλεση του κόρνερ από δικό μας παιδι για να ισοφαρίσει ο Ζότα.