Νέα

Nottingham Forest F.C.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 53K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.420
Πόντοι
3.446
Μακαρι να βγει.Διοτι η Νοτιγχαμ χρειάζεται έτοιμους παίχτες για να σωθεί. Ο Σκαρπα είναι παιχταράς,αλλά πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα στις απαιτήσεις της Αγγλίας.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423
Μακαρι να βγει.Διοτι η Νοτιγχαμ χρειάζεται έτοιμους παίχτες για να σωθεί. Ο Σκαρπα είναι παιχταράς,αλλά πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα στις απαιτήσεις της Αγγλίας.

Και του χρόνου σε μας.

:wink:
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Μακαρι να βγει.Διοτι η Νοτιγχαμ χρειάζεται έτοιμους παίχτες για να σωθεί. Ο Σκαρπα είναι παιχταράς,αλλά πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα στις απαιτήσεις της Αγγλίας.

37 γκολ σε 211 παιχνίδια,απορώ ποιος τους βγάζει παικταράδες αυτούς
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Νότιγχαμ Φόρεστ 3-0
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
:sad2:

321762658_883308866130889_2526767182240053568_n.png
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
589
Like
661
Πόντοι
86
Εγω ενα πραγμα εχω νσ πω.
Κρημα για αυτην την ομαδα που εχει τοση ιστορια που μπηκε και ο Μαρηνακης και την μολυνε με την παρουσια του!
Απορω οι ιδιοκτητες δεν το βλεπουνε αυτο;
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Εγω ενα πραγμα εχω νσ πω.
Κρημα για αυτην την ομαδα που εχει τοση ιστορια που μπηκε και ο Μαρηνακης και την μολυνε με την παρουσια του!
Απορω οι ιδιοκτητες δεν το βλεπουνε αυτο;
Ποιοι ιδιοκτητες να το δουν; Ιδιοκτήτης της Φορεστ ειναι ο Μαρινακης.
Να μην πεις μαλακια μια φορα δεν γινεται.
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
589
Like
661
Πόντοι
86
Ποιοι ιδιοκτητες να το δουν; Ιδιοκτήτης της Φορεστ ειναι ο Μαρινακης.
Να μην πεις μαλακια μια φορα δεν γινεται.
Καταρχην εξυπνακια δεν ασχολουμε με αυτην ξεφτηλησμενη ομαδα που λεγεται Ολυμπιακος και κατα δευτερον νομιζα επηδη δεν θυμαμαι τοτε που ειχαν συνβη το γεγονος οτι ειχε μπει με μετοχες στην ομαδα.
Υ.Γ.Οσο αναφορα γιατη μαλακιες που υποστηρηζης οτι εχω πει ολα οσα εχω πει ειναι υπαρκτα καθως η ομαδα δεν βλεπεται...
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Καταρχην εξυπνακια δεν ασχολουμε με αυτην ξεφτηλησμενη ομαδα που λεγεται Ολυμπιακος και κατα δευτερον νομιζα επηδη δεν θυμαμαι τοτε που ειχαν συνβη το γεγονος οτι ειχε μπει με μετοχες στην ομαδα.
Υ.Γ.Οσο αναφορα γιατη μαλακιες που υποστηρηζης οτι εχω πει ολα οσα εχω πει ειναι υπαρκτα καθως η ομαδα δεν βλεπεται...
Καταρχοιν μαθαι προτα ωρθωγραφηα κε μαιτα αιλα να ξανα μηλοισουμαι.

και μετα.
Αυτο ειναι το νημα της Φορεστ. Ολο με τον Ολυμπιακο δεν ασχολεισαι αλλα ολο γυρω γυρω απο αυτον γυρνας ακομα και σε νημα που σεν ειναι γι αυτον.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
Καταρχην εξυπνακια δεν ασχολουμε με αυτην ξεφτηλησμενη ομαδα που λεγεται Ολυμπιακος και κατα δευτερον νομιζα επηδη δεν θυμαμαι τοτε που ειχαν συνβη το γεγονος οτι ειχε μπει με μετοχες στην ομαδα.
Υ.Γ.Οσο αναφορα γιατη μαλακιες που υποστηρηζης οτι εχω πει ολα οσα εχω πει ειναι υπαρκτα καθως η ομαδα δεν βλεπεται...
Τύπε από ορθογραφία δεεεεν.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756

Άναψε… κόκκινο στην Τσέλσι η Νότιγχαμ!​

Στοπ της Νότιγχαμ στην Τσέλσι. Οι «μπλε» προηγήθηκαν νωρίς, αλλά ήρθαν ισόπαλοι 1-1 απέναντι στην ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη, που πίστεψε και σε νίκη στο β' ημίχρονο.:alivedick:

 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529

Άναψε… κόκκινο στην Τσέλσι η Νότιγχαμ!​

Στοπ της Νότιγχαμ στην Τσέλσι. Οι «μπλε» προηγήθηκαν νωρίς, αλλά ήρθαν ισόπαλοι 1-1 απέναντι στην ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη, που πίστεψε και σε νίκη στο β' ημίχρονο.:alivedick:

Χαρηκες τυπε?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
σήμερα να λες άστα τα χθεσινα:smiling-face-with-heart-eyes:
Σημερα δεν εχω τιποτα.
Χτες μαγειρευα απο τις 16:30- 21:00.
Το μενου ειχε: Χοιρινο σιδηροδρομο, μοσχαρίσιο σιδηροδρομο (το εκανα σε ανατολιτικη γευση αυτο) χοιρινο λεμονατο, πατατες στο φουρνο, κεφτεδακια, τζατζικια, χωριατικη με αφθονη φετα.
Να φανταστεις δουλεψα και δευτερη κουζινα τον φουρνο γιατι ο ενας δεν με εφτασε. :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom