Θεωρώ τιμή για την Ελλάδα που την επέλεξε ο Νίνης για να παίζει κ όπως είναι κ τιμή του να παίζει φορώντας τα γαλανόλευκα.
Προσωπικά δεν πάω τους Αλβανούς,μα καθόλου όμως,αλλά επιλογές σαν του Νίνη με τιμάνε ως Έλληνα.
Πόσο μάλλον που κ ποδοσφαιρικά μας συμφέρει
Σωτήρης Νίνης:Repect
Υ.Γ.:Δεν είδα πουθενά όμως κάποιον να αναφέρει ,ότι εδώ κ καιρό το ίδιο έχει κάνει κ ο Παναγιώτης Κονέ.
απλα με τα χαλια του παναθηναικου καταφερε να αναδειχθει πολυ το ανθος που λεγεται νινης μεσα στα ξερα χορταρια,ενω φιλαρακο μου ο κονε δεν εχει κανει κ κανα τρομερο παιχνιδι για να μιλαμε με διθυραμβους οπως για τον σωτηρακη...σαν σταση κ συμπεριφορα απεναντι στην χωρα που τους μεγαλωνει εννοειται πως διαφορα δεν υπαρχει για αψογη τους ανταποδωση.
που σας δερνει μερικους ειναι πραγματικα ατελειωτη.....τοσο χωρο καταλαμβανει στον εγκεφαλο σας που δεν μπορειτε η δεν θελετε να καταλαβετε οτι αλλο βορειοηπειρωτης και αλλο αλβανος???την ωρα που μπαινεται στο σαιτ,καντε και ενα google με τον ορο βορειοηπειρος να δειτε τι ειναι αυτο,τι εγινε εκει,αν ειναι ελληνες οι αλβανοι μπας και ξεστραβωθητε καμια μερα...