LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 769
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Δεν έκανα εγώ τη προσφορά. Δεν θα πάρω. Με τη πείνα που υπάρχει εκεί έξω, βρίσκεις τα πάντα και με πολύ λιγότερα.λογικα θα αρεσει και στη ναγια με 280/κεφαλι![]()
Δεν έκανα εγώ τη προσφορά. Δεν θα πάρω. Με τη πείνα που υπάρχει εκεί έξω, βρίσκεις τα πάντα και με πολύ λιγότερα.λογικα θα αρεσει και στη ναγια με 280/κεφαλι![]()
άφησε τον εδώ...να λέει τπτ τέτοια για να μας ξυπνάει...Γιατί δεν φεύγεις αφού δεν σου αρέσει;
Κρίνοντας από την παλαιότερη αναφορά σε "βλαχίτσα" και μια άλλη περί "φτηνιάρικου", μια κάποια άποψη έχει ήδη εκφραστεί. Με δεδομένο, όμως, ότι η άποψη δεν προκύπτει από άμεση εμπειρία και γνώση (σύμφωνα με την παραδοχή) αλλά από φωτογραφικά τεκμήρια που κινούνται "υπογείως", θα πρέπει μάλλον όλοι μας να αναρωτηθούμε, αν τυχόν ο αγαπητός φίλος, είδε στις φωτογραφίες την κοπέλα, να φοράει τίποτα second hand (ώστε να δικαιολογείται και το περί "φτηνιάρικου") τσεμπέρια, βλάχικες καμιζόλες, σιγούνια κλπ κλπ. διότι αλλιώς δεν εξηγείται. Ας μην ξεχνούμε, ότι συχνά οι κοπέλες παίζουν και παιχνίδια ρόλων με το ανάλογο dress code (επί του προκειμένου, μπορεί να είχαμε photo-session από τον "Αγαπητικό της Βοσκοπούλας") οπότε ας μην τα γενικεύουμε όλα...
Τρομερή λαογραφία από τον κ. Popov! 
(αν θυμασαι παλιά την Αφροδίτη την μελαχροινή καπως έτσι )

εγω δεν εχω δοκιμασει αδερφέ αλλιώς θα έγραφα ...την φιλη της την Μαριαλενα την έχω τζασει πριν παμε ξενοδοχειο ...απο οτι ξέρω όμως απο άλλους παλιούς βλεπε Ρεμπετη , Χορχε και Μαυρολέοντα η γκομενα στο κρεβατι τα δινει ολα και ειναι εμφανησιακά καυλιάρα
(αν θυμασαι παλιά την Αφροδίτη την μελαχροινή καπως έτσι )
αλλα στα 120 αντε βια 140 την ώρα φιλε ,το στανταρακι 280 και διωρο δεν το καταλαβαίνω
μοιαζει με αφροδιτη??? ενδιαφερουσα συγκριση.
Μου φαινεται ότι η Ναγια είναι λιγο πιο αδυνατη και μπορεί η Αφρο να ήταν κ λίγο πιο ψηλή ή περιπου το ίδιο.
Στο προσωπο δεν εχω ιδεα διοτι δεν εχω στοιχεια.
Στην αρχή η Αφρο ηταν στον Αρη Παπαρη αν δεν κανω λαθος και έπαιρνε 250 την ώρα αλλά επειδη ηταν παπαρας έφυγε και συνέχισε μόνη της. Δεν θυμαμαι όμως αν το είχε 180 απο την αρχή ή το είχε 150 + 30 εξτρα το CIF
170 με cim/cif
Εισαι σίγουρος για το cim ? διοτι εγω θυμάμαι ότι της είχα στειλει μήνυμα ότι και ήταν κατηγορηματική cim όχι μόνο cif και ειναι ενας λόγος που δεν την πήρα τότε, κακως βεβαια διοτι τετοιες φατσουλες θελουν χύσιμο αλλά τοτε δεν ημουν καλος στο σημαδι![]()
![]()
![]()

Όχι και ρε μπουμπουκο !ποσο καραγκιοζης θα γινεις ρε
Φοραγε κ σιδεράκια για κάποια εποχή ..οποτε εκανε δεν εκανε ...για εμενα λιγη σημασία είχε!
Γι αυτο δεν ειχα παρει!
![]()

Τους 3 κυριους τους πηρε η Ναγια με δικη μου συσταση και ξερω από πρωτο χερι ότι περασαν πολύ ωραια και εγραψαν και κριτικη.
Ρε τύπε τα παραλες τωρα. Κι εγω εχω συστησει κοπελες σε κοσμο, αυτο με κανει μανατζερ???Σα να λεμε τη μανατζαρεις την κοπελα.
Ποσο πιο πολυ ξεφτιλας μπορεις να γινεις?
Τους 3 κυριους τους πηρε η Ναγια με δικη μου συσταση και ξερω από πρωτο χερι ότι περασαν πολύ ωραια και εγραψαν και κριτικη. Αλλα επειδη είναι νεοι εδω μεσα και δεν ξημερωβραδιαζονται διαβαζοντας τις εξυπνάδες των ανεραστων δεν ασχοληθηκαν και πολύ.
Οσον αφορα τωρα τον "genious" παππουλη που μοιραζει γνωμες κλπ. θα θυμησω ότι ανεβασε την φωτο της "βλαχας" Μαριαλενας επειδη δεν του καθησε τζαμπα. Παλια τακτικη του από διπλα απ' οπου εφυγε όχι μπανιαριστος αλλα με κλωτσιες. Κριμα γιατι εχει ωραιο κολαρακι.
Ρε τύπε τα παραλες τωρα. Κι εγω εχω συστησει κοπελες σε κοσμο, αυτο με κανει μανατζερ???
Ρε τύπε τα παραλες τωρα. Κι εγω εχω συστησει κοπελες σε κοσμο, αυτο με κανει μανατζερ???
;)υπαρχει μια διαφορα να συστηνεις κοπελες σε κοσμο με το να συστηνεις κοσμο σε κοπελες. ο τυπος τελικα γουσταρει μπινελικι και τα γραφει ετσι απανωτα.
Ετσι οπως το λες εχει μια διαφορα, ναι.υπαρχει μια διαφορα να συστηνεις κοπελες σε κοσμο με το να συστηνεις κοσμο σε κοπελες. ο τυπος τελικα γουσταρει μπινελικι και τα γραφει ετσι απανωτα.
Οσον αφορα τωρα τον "genious" παππουλη που μοιραζει γνωμες κλπ. θα θυμησω ότι ανεβασε την φωτο της "βλαχας" Μαριαλενας επειδη δεν του καθησε τζαμπα. Παλια τακτικη του από διπλα απ' οπου εφυγε όχι μπανιαριστος αλλα με κλωτσιες. Κριμα γιατι εχει ωραιο κολαρακι.