Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε Βρετανε, φιλε...Αφου δεν ανεβηκαν, που το ξερεις οτι ειναι σουπερ? Εγω εχω την εντυπωση οτι δεν ανεβηκαν γιατι ηταν απλως ενα "παράδειγμα φανταστικής έκφρασης". Με λιγα λογια, δεν αφορουν εμας ολους. Μονο την Ναγια και τους κυριους που τις εγραψαν ;)Ρε παιδια. 3 Κριτκες σουπερ για το κοριτσι τις ειδε κανεις ? Αχ αυτος ο δαιμων του ΓΡΑΦΕΙΟΥ ... συγνωμη του τυπογραφειου
Ρε Βρετανε, φιλε...Αφου δεν ανεβηκαν, που το ξερεις οτι ειναι σουπερ? Εγω εχω την εντυπωση οτι δεν ανεβηκαν γιατι ηταν απλως ενα "παράδειγμα φανταστικής έκφρασης". Με λιγα λογια, δεν αφορουν εμας ολους. Μονο την Ναγια και τους κυριους που τις εγραψαν ;)
Ρητορική είναι η ερώτηση να υποθέσω. Είναι γνωστό ότι η Νάγια ζητάει να δει τις κριτικές ΠΡΙΝ κατατεθούν για δημοσίευση και συχνά ζητάει και "βελτίωση" της βαθμολογίας. ;)
Doc εσύ που το ξέρεις και μιλάς με τόσο σιγουριά ?Ρητορική είναι η ερώτηση να υποθέσω. Είναι γνωστό ότι η Νάγια ζητάει να δει τις κριτικές ΠΡΙΝ κατατεθούν για δημοσίευση και συχνά ζητάει και "βελτίωση" της βαθμολογίας. ;)
Ρε παιδια. 3 Κριτκες σουπερ για το κοριτσι τις ειδε κανεις ? Αχ αυτος ο δαιμων του ΓΡΑΦΕΙΟΥ ... συγνωμη του τυπογραφειου
Επειδή έχω πνιγεί απο τα μηνύματα και τις προσφορές. (Ευχαριστώ έναν κύριο που μου πρόσφερε 360€ το 2ωρο σαν κίνητρο για να βρεθούμε. ) :-*
;)ο γιατρος εχει χιλια κουσουρια αλλα στις πληροφοριες ειναι λιρα εκατο.
Doc εσύ που το ξέρεις και μιλάς με τόσο σιγουριά ?
Doc εσύ που το ξέρεις και μιλάς με τόσο σιγουριά ?
Ρητορική είναι η ερώτηση να υποθέσω. Είναι γνωστό ότι η Νάγια ζητάει να δει τις κριτικές ΠΡΙΝ κατατεθούν για δημοσίευση και συχνά ζητάει και "βελτίωση" της βαθμολογίας. ;)
Λογικό είναι με τις αποθεωτικές κριτικές να περιμένουν χωρίς να δημοσιεύονται να έχει κι αυτή την καΐλα της και να πάρει τηλέφωνο έναν φίλο να του πει τον πόνο της.![]()
E, για να το λέω από κάπου θα το ξέρω.
Και δεν σκόπευα να το αναφέρω, δεν με αφορά εν τέλει, αλλά μου έδωσε πάσα ο αγαπούλης της πιο πάνω που σαν βλάκας ομολόγησε ότι όχι μόνο η ίδια η Νάγια αλλά ακόμα κι αυτός γνωρίζει το περιεχόμενο των "κριτικών" που δεν έχουν δημοσιευτεί. ;)
Μετά η εν λόγω παρέα έχει το θράσος να κάνει και παράπονα για ποιο λόγο το administration δεν τις δημοσιεύει...
Απο ποτε εικαζεις ότι γινοταν αυτό? Απο πάντα ή τωρα προσφατα?![]()
Δεν σκοπεύω να το κάνω σήριαλ, δεν έχω κάτι εναντίον της κοπέλας τη δουλειά της κάνει.
Ότι έγραψα ισχύει, δεν είναι υπόθεση είναι γεγονότα.
Δεν θέλω να επανέλθω λοιπόν και δεν θα το κάνω εκτός αν προκληθώ, που θα συνιστούσα να μην το σκεφτούν καν. ;)
Δεν σκοπεύω να το κάνω σήριαλ, δεν έχω κάτι εναντίον της κοπέλας τη δουλειά της κάνει.
Με την κοπέλα εχεις βρεθεί ? και εάν ναι , τι γνώμη εχεις ?
Δεν σκοπεύω να το κάνω σήριαλ, δεν έχω κάτι εναντίον της κοπέλας τη δουλειά της κάνει.
Ότι έγραψα ισχύει, δεν είναι υπόθεση είναι γεγονότα.
Δεν θέλω να επανέλθω λοιπόν και δεν θα το κάνω εκτός αν προκληθώ, που θα συνιστούσα να μην το σκεφτούν καν. ;)
Σωστή η ερώτηση και για να είμαι αντικειμενικός θα απαντήσω.
Δεν έχω βρεθεί, το έχω δηλώσει εξ άλλου, αλλά ξέρω πως μοιάζει κυκλοφορούν διάφορες φωτός "υπογείως". Οπότε για το πως πηδιέται δεν μπορώ να έχω άποψη αλλά για το αν είναι ωραία έχω και μάλλον δεν θα της αρέσει να την εκφράσω.
Ορισμένοι "ρομαντικοί" επιμένουμε σε κάποια ελάχιστα εμφανισιακά στάνταρς.![]()
Σωστή η ερώτηση και για να είμαι αντικειμενικός θα απαντήσω.
Δεν έχω βρεθεί, το έχω δηλώσει εξ άλλου, αλλά ξέρω πως μοιάζει κυκλοφορούν διάφορες φωτός "υπογείως". Οπότε για το πως πηδιέται δεν μπορώ να έχω άποψη αλλά για το αν είναι ωραία έχω και μάλλον δεν θα της αρέσει να την εκφράσω.
Ορισμένοι "ρομαντικοί" επιμένουμε σε κάποια ελάχιστα εμφανισιακά στάνταρς.![]()
Για να είμαι αντικειμενικός και εγώ , η κοπέλα είναι μια χαρά για τα 100euro / ανά ώρα , προ αναβάθμισης ! και πηδιέται μια χαρά για να ξέρεις !
