Νέα

Nagia

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nagia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 690K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

thodorio

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2014
Μηνύματα
2.753
Κριτικές
4
Like
1.783
Πόντοι
216
Εγώ πάντως, την έχω ξεκαθαρίσει την θέση μου και πιο πάνω. Αν δεν το πάει στα 500, δεν την παίρνω (!) Γιατί θα είναι κουρασμένη και θα είναι  πεσμένη  και η ποιότητα (!)  :grin:


:2funny:
 

thodorio

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2014
Μηνύματα
2.753
Κριτικές
4
Like
1.783
Πόντοι
216
Μόνο ένα μικρό σχόλιο, και αυτό για να είμαστε ακριβοδίκαιοι (όσο αυτό είναι εφικτό, εφόσον όλοι εκφράζουμε την υποκειμενική μας γνώμη): Η συγκριση της Νάγια με Αλίκη, και πολύ περισσότερο, με Βαλέρια, είναι αδόκιμη. Αλίκη και Βαλέρια έφυγαν από τις πατρίδες τους κάι ήλθαν εδώ για να "φτιάξουν την ζωή τους", με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η Νάγια αντιθέτως βρίσκεται στην πατρίδα της, έχει εδώ γονείς, συγγενείς, φίλους, δουλειά. Κοντολογίς έχει ήδη μια "στρωμένη" ζωή, και ενδεχομένως εκδίδεται για το κάτι τι παραπάνω. Γι αυτό λοιπόν τον λόγο, την παίρνει λίγο παραπάνω να ρισκάρει με την τιμολογιακή της πολιτική γιατί δεν βιοπορίζεται αποκλειστικά από αυτό. Δεν θα μείνει και νηστική  αν δεν έχει πελάτες. Δεκτόν βέβαια, ότι μπορεί να υπερεκτίμησε τον εαυτό της, καθώς και αυτά που προσφέρει. Αυτό όμως έγκειται στον "νόμο" προσφοράς-ζήτησης και μόνον το μέλλον θα δείξει το κατά πόσον θα είναι επιτυχημένη (ή αποτυχημένη) αυτή της η ενέργεια.  

Η σύγκριση πάλι με την Κλέλια (που είναι και αυτή ντόπια) είναι ατυχής, γιατί τόσο η εμφάνιση, όσο και το πακέτο υπηρεσιών, είναι πολύ διαφορετικά.  

Όσο για την Αγγελική, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, γιατί δεν την γνωρίζω.  



χριστε μου τι πραος λογος...

εχεις φαει απο αυτο ετσι?
 

rebetis

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.172
Κριτικές
46
Like
266
Πόντοι
5.455
Πρόεδρε  τελος μηνα ανεβαίνω πάνω για τριήμερο για κανόνισε να πιούμε κανα δηλητήριο  να θυμηθούμε τα παλιά !!!!
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.989
Πόντοι
48.437
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.

για ψωνια δε θα πατε τυπε? :2funny: :2funny:
 

LanciaRallye037

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
769
Κριτικές
42
Like
2.609
Πόντοι
5.196
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.
 

company of heroes tho

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.803
Κριτικές
187
Like
19.140
Πόντοι
32.148
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.
Και ρομαντικός και Ολυμπιακός
 

curie29

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.744
Like
92
Πόντοι
16
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει)πάμε και σε Hotel.

:headbang: :headbang:  :2funny: :2funny: μ'αρεσει που σαι τζεντλεμαν τυπε κ το πας λαου λαου :grin:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.

να γαμησεις δε παιζει τυπε :2funny:
 

spirit007

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
375
Κριτικές
3
Like
91
Πόντοι
1
Μπορει να αναζηταει το relationship experience o φιλος..μην τον κατακρινετε :2funny:
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2015
Μηνύματα
1.360
Κριτικές
1
Like
9
Πόντοι
16
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.

Ρε γαύρε δε πας μόνο σου στη Χασιά να ξεκωλιαστείς στη μάσα, γιατί για να ξεκωλιάσεις την τύπισσα δεν το βλέπω!

:2funny:
 

psolaras78

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.791
Κριτικές
74
Like
1.845
Πόντοι
9.295
Ένα τηλέφωνο για να βρεθούμε, μωρό!!!!
Θα προτιμούσα μια συνάντηση με αρχή σε κάποιο μαγαζί για φαγητό, μετά ποτό και μετά (αν κάτσει) πάμε και σε Hotel.
γιατί να μην ''κάτσει'' ρε παίχτη, με βίζιτα πας... :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom