Νέα

Nagia

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nagia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 692K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

thodorio

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2014
Μηνύματα
2.753
Κριτικές
4
Like
1.783
Πόντοι
216
η φωτό δεν δείχνει πρόσωπο, άρα δεν είναι ενάντια στους κανόνες του σάιτ.

τώρα επειδή και εγώ μίλησα μαζί της, προφανώς η ένσταση είναι ότι ανέβηκε από μέλος που δεν έχει συναντήσει.

η ίδια όμως θα ξέρει ποιος την τράβηξε και επομένως από ποιον διέρρευσε  



ετσι ναι, τοτε εχει ενα δικιο να παραπονεθει
 

Invisible Man

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
13 Σεπ 2005
Μηνύματα
4.696
Κριτικές
164
Like
5.209
Πόντοι
21.265
αν θέλει να κατέβει να το πει η ίδια

όποια άλλη συζήτηση είναι άσκοπη και όπως είπε και ο TRIVE δεν δείχνει πρόσωπο, άρα δεν είναι ενάντια στους κανόνες

 

The Lover

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.838
Like
447
Πόντοι
36
...φωναξτε και τον "χασοδικη" να κανει αναλυση στο γιατι πρεπει η καθε μια πουτανα να κανει ταυτοποιηση στοιχειων των πελατων της
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
αν θέλει να κατέβει να το πει η ίδια

όποια άλλη συζήτηση είναι άσκοπη και όπως είπε και ο TRIVE δεν δείχνει πρόσωπο, άρα δεν είναι ενάντια στους κανόνες
Συγνωμη . Σε ποια απαντηση είναι η φωτο ? Επειδή ετυχε να ξερω κατι τις
 

Invisible Man

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
13 Σεπ 2005
Μηνύματα
4.696
Κριτικές
164
Like
5.209
Πόντοι
21.265
ζήτησε η ίδια να κατέβει και κατέβηκε
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.035
Πόντοι
48.437
της πηγαιναν παντως νομιζω
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2012
Μηνύματα
304
Κριτικές
3
Like
219
Πόντοι
1
Τη μαλακία της πιάνει όλες και βάζουν τα μπαλόνια σιλικόνης ακόμα δεν κατάλαβα. 
 

kostas1976gre

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2015
Μηνύματα
461
Κριτικές
1
Like
24
Πόντοι
1
[quote author=Μπουλης Αγαμηδης  link=topic=229153.msg6750125#msg6750125 date=1453657181]
Τη μαλακία της πιάνει όλες και βάζουν τα μπαλόνια σιλικόνης ακόμα δεν κατάλαβα. 
[/quote]

φιλε για δυο βυζομπαλα ζουμε. μην μας το χαλας και αυτο.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.035
Πόντοι
48.437
φίλε, ακόμα της πηγαίνουν, δεν τα έβγαλε η κοπέλα, επειδή κατέβηκε η φώτο...
Ακόμα τα έχει πάνω της...  :grin:

το λεω επειδη προλαβα και ειδα τη φωτο,δεν ειπα οτι τα εβγαλε
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.035
Πόντοι
48.437
[quote author=Μπουλης Αγαμηδης  link=topic=229153.msg6750125#msg6750125 date=1453657181]
Τη μαλακία της πιάνει όλες και βάζουν τα μπαλόνια σιλικόνης ακόμα δεν κατάλαβα. 
[/quote]


υπαρχει βυζοελλειψη φιλε
 

slk 55

Μέγας
Εγγρ.
13 Ιουν 2010
Μηνύματα
2.163
Κριτικές
32
Like
389
Πόντοι
4.195
Την έχουμε αποθήκευση
 

diabolo13

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2015
Μηνύματα
102
Κριτικές
4
Like
44
Πόντοι
1
[quote author=Μπουλης Αγαμηδης  link=topic=229153.msg6750162#msg6750162 date=1453657681]
Καλύτερα μικρά παρά πλαστικά
[/quote]
Εχει και το πλαστικο την χαρη του  :boobies:
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
απο όσο πρόλαβα να δω την φωτο πάντως είναι big :tits: :tits:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom