Super Μυρτω! Πρωτη φορα μαζι της, ευκολη συνεννοηση μεσω viber και συναντηση στην Γλυφαδα στο Μιραντα. Ηρθε στην ωρα της, θεσπεσια παρουσια, αρκετα γραμμωμενη (εμενα μου αρεσει αυτο), ευγενικη, γοητευτικη.
Στον αγωνα ειναι επαγγελματιας, δεκτικη, ευγενικη, δεν ειπε οχι σε οτι ζητησα (γλωσσοφιλα, στοματικο, διαφορες στασεις και στο ορθιο, Αναλ για να ειμαι ειλικρινης δν ζητησα).
Συστηνεται ανεπιφυλακτα, γυναικαρα Μυρτω, στο επανιδειν!