Νέα

Mr. MALAKAS Bourdela.com 2019

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10K
  • Εμφανίσεις 297K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιον επιλέγετε για Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2019;

  • whois

    Ψήφοι: 65 46,4%
  • Peter Van Norden

    Ψήφοι: 75 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    140
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
ανεβηκε ο ραπαου

λετε να γινει καμια εκπληξη τελευταια στιγμη
??

:cheesy:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
το αγρυπνο ματι του πικερισμου εχει πεσει σαν το ματι του σαουρον πανω στο θρεντ και παρακολουθει τα παντα ακομα κι οταν οι πικεριστες παραμενουμε σιωπηλοι

η κλοουν φιεστα που εχουν δημιουργησει εδω μεσα 2-3 σαπιου πιρφοροι χυλοπιτακηδες σερβιετοκουβαλητακηδες και σαπορταρεται απο 2-3 ΑΜΕΑ σπεσιαλ ολυμπικς θα σπασει θελετε δε θελετε

θα σας γαμησουμε τα ραμματα οι πικεριστες, θα σας ξεμπροστιασουμε στα ματια ολων των πορνομυστων του σαη, δε θα εχετε μουτρα να κυκλοφορησετε

ετοιμαζεται κατι μεγαλο
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
το αγρυπνο ματι του πικερισμου εχει πεσει σαν το ματι του σαουρον πανω στο θρεντ και παρακολουθει τα παντα ακομα κι οταν οι πικεριστες παραμενουμε σιωπηλοι

η κλοουν φιεστα που εχουν δημιουργησει εδω μεσα 2-3 σαπιου πιρφοροι χυλοπιτακηδες σερβιετοκουβαλητακηδες και σαπορταρεται απο 2-3 ΑΜΕΑ σπεσιαλ ολυμπικς θα σπασει θελετε δε θελετε

θα σας γαμησουμε τα ραμματα οι πικεριστες, θα σας ξεμπροστιασουμε στα ματια ολων των πορνομυστων του σαη, δε θα εχετε μουτρα να κυκλοφορησετε

ετοιμαζεται κατι μεγαλο

ραψτε πρωτα την κωλοτρυπιδα σας που την γλενταει η βικυ με τον σκληρο πουτσο

...στρεητ κωλογαμημενοι πουσταραιοι χαχαχαχααααααα
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Καλα ρε  :gay: δεν θυμασαι οτι υπηρξε προκριματική φάση με 120 παικτες και ήσουν υποψήφιος?


Παντως εφτασες σε ομιλο....

Δεν το είχα πάρει :S χαμπάρι πασάδες μου
γιατί είχα ανοίξει τόσες καρτέλες από fb που δεν μπορούσα καν να πατήσω πάνω στο bou και είχα καιρό να μπω

ευχαριστώ πάντως όσους μου την έριξαν  ;) τη ψήφο

σας χρωστάω  :pipa1:
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046


αντιπικεριστες

νικ
στεκας72
ακαποειρα

πικεριστες

πικερ
το πουλι
ποδολαγνος 85
βαν νορδεν

:cum: :cum: :cum: :cum: :cum:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
το αγρυπνο ματι του πικερισμου εχει πεσει σαν το ματι του σαουρον πανω στο θρεντ και παρακολουθει τα παντα ακομα κι οταν οι πικεριστες παραμενουμε σιωπηλοι

η κλοουν φιεστα που εχουν δημιουργησει εδω μεσα 2-3 σαπιου πιρφοροι χυλοπιτακηδες σερβιετοκουβαλητακηδες και σαπορταρεται απο 2-3 ΑΜΕΑ σπεσιαλ ολυμπικς θα σπασει θελετε δε θελετε

θα σας γαμησουμε τα ραμματα οι πικεριστες, θα σας ξεμπροστιασουμε στα ματια ολων των πορνομυστων του σαη, δε θα εχετε μουτρα να κυκλοφορησετε

ετοιμαζεται κατι μεγαλο



Η αλήθεια είναι οτι οι πικεριστές όταν ακούσουν κάτι μεγάλο ηδονίζονται. Από πίσω.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ο τιτλος του μαλακα της ημερας παντως παει σε αυτους που εχουν παρκαρει τα αμαξια τους στην στουρναρη...
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
μα ειναι δυνατον ρε θειο? :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

κάθε χρόνο τα ίδια...
όπως οι ηλίθιοι που σπάνε μάρμαρα και οι άλλοι που απλά παρακολουθούν και πετάνε εκ τους ασφαλούς δακρυγόνα κλπ.
αδιόρθωτοι.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
κάθε χρόνο τα ίδια...
όπως οι ηλίθιοι που σπάνε μάρμαρα και οι άλλοι που απλά παρακολουθούν και πετάνε εκ τους ασφαλούς δακρυγόνα κλπ.
αδιόρθωτοι.
αστο αυτο ρε θειο....επειδη καθε χρονο τα ιδια γινονται ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ?...οσμιζομαι οτι εχουν κανει ασφαλεια και τα μπουμπουνανε δεν εξηγηται αλλοιως
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
αστο αυτο ρε θειο....επειδη καθε χρονο τα ιδια γινονται ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ?...οσμιζομαι οτι εχουν κανει ασφαλεια και τα μπουμπουνανε δεν εξηγηται αλλοιως

έχω ακούσει ότι οι ασφάλειες για την συγκεκριμένη περιοχή δεν είναι και τόσο εύκολες.
επίσης πρέπει όλοι να έχουν ασφάλεια έναντι τρομοκρατικών ενεργειών κλπ νομίζω.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
έχω ακούσει ότι οι ασφάλειες για την συγκεκριμένη περιοχή δεν είναι και τόσο εύκολες.
επίσης πρέπει όλοι να έχουν ασφάλεια έναντι τρομοκρατικών ενεργειών κλπ νομίζω.
τοτε ειναι απλα μαλακες....
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
1K
Εμφανίσεις
63K
?

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom