Anderssen_
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 7.708
- Like
- 3.360
- Πόντοι
- 506
καλο χειμωνα παιδια!
τυπε ανοιγεσαι...ο ροπαοδενπαο εχει ανακαμψει τις τελευταιες ωρες..
το αγρυπνο ματι του πικερισμου εχει πεσει σαν το ματι του σαουρον πανω στο θρεντ και παρακολουθει τα παντα ακομα κι οταν οι πικεριστες παραμενουμε σιωπηλοι
η κλοουν φιεστα που εχουν δημιουργησει εδω μεσα 2-3 σαπιου πιρφοροι χυλοπιτακηδες σερβιετοκουβαλητακηδες και σαπορταρεται απο 2-3 ΑΜΕΑ σπεσιαλ ολυμπικς θα σπασει θελετε δε θελετε
θα σας γαμησουμε τα ραμματα οι πικεριστες, θα σας ξεμπροστιασουμε στα ματια ολων των πορνομυστων του σαη, δε θα εχετε μουτρα να κυκλοφορησετε
ετοιμαζεται κατι μεγαλο
Καλα ρεδεν θυμασαι οτι υπηρξε προκριματική φάση με 120 παικτες και ήσουν υποψήφιος?
Παντως εφτασες σε ομιλο....

το αγρυπνο ματι του πικερισμου εχει πεσει σαν το ματι του σαουρον πανω στο θρεντ και παρακολουθει τα παντα ακομα κι οταν οι πικεριστες παραμενουμε σιωπηλοι
η κλοουν φιεστα που εχουν δημιουργησει εδω μεσα 2-3 σαπιου πιρφοροι χυλοπιτακηδες σερβιετοκουβαλητακηδες και σαπορταρεται απο 2-3 ΑΜΕΑ σπεσιαλ ολυμπικς θα σπασει θελετε δε θελετε
θα σας γαμησουμε τα ραμματα οι πικεριστες, θα σας ξεμπροστιασουμε στα ματια ολων των πορνομυστων του σαη, δε θα εχετε μουτρα να κυκλοφορησετε
ετοιμαζεται κατι μεγαλο
αντιπικεριστες
νικ
στεκας72
ακαποειρα
πικεριστες
πικερ
το πουλι
ποδολαγνος 85
βαν νορδεν
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ο τιτλος του μαλακα της ημερας παντως παει σε αυτους που εχουν παρκαρει τα αμαξια τους στην στουρναρη...

ο τιτλος του μαλακα της ημερας παντως παει σε αυτους που εχουν παρκαρει τα αμαξια τους στην στουρναρη...

μα ειναι δυνατον ρε θειο?![]()
![]()
![]()
![]()
και οι πικεριστες περα από απλοι πουστιδες τι άλλο είναι?Ο ποδολάγνος δε νομίζω οτι είναι πικεριστής. Ένας απλός πούστης είναι. :S
αστο αυτο ρε θειο....επειδη καθε χρονο τα ιδια γινονται ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ?...οσμιζομαι οτι εχουν κανει ασφαλεια και τα μπουμπουνανε δεν εξηγηται αλλοιωςκάθε χρόνο τα ίδια...
όπως οι ηλίθιοι που σπάνε μάρμαρα και οι άλλοι που απλά παρακολουθούν και πετάνε εκ τους ασφαλούς δακρυγόνα κλπ.
αδιόρθωτοι.
αστο αυτο ρε θειο....επειδη καθε χρονο τα ιδια γινονται ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ?...οσμιζομαι οτι εχουν κανει ασφαλεια και τα μπουμπουνανε δεν εξηγηται αλλοιως
τοτε ειναι απλα μαλακες....έχω ακούσει ότι οι ασφάλειες για την συγκεκριμένη περιοχή δεν είναι και τόσο εύκολες.
επίσης πρέπει όλοι να έχουν ασφάλεια έναντι τρομοκρατικών ενεργειών κλπ νομίζω.
Ακόμα γίνονται debate πάνω σε αυτό το κρίσιμο ερώτημα...