Νέα

Mr MALAKAS 2022 -ΤΕΛΙΚΟΣ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kyriakos29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 46K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας του σάιτ για το έτος 2022

  • px75

    Ψήφοι: 106 62,4%
  • papaphilips

    Ψήφοι: 64 37,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    170
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Τα μεγαλοποιεί λίγο, αλλά όσο αφορά τις διαρροές προσωπικών δεδομένων έχει δίκιο. Δράστης ήτο ο υπερπόντιξ , και θύματα ο Ίσιος και ο Τραβαμούνης.


Μιας και είμαστε ενήλικοι , όσοι συνομιλούμε τέλος πάντων (για τα βοθρολύμματα υπάρχει η ignore list) ,
το βρίσκετε ώριμο να αποκαλύπτετε την ταυτότητά σας, σε άτομα που δεν θα θέλατε να σας γνωρίζουν ;;;
Μετά δικαιούστε να κλαίτε ;;;

Δηλαδή αν δεν θέλετε να ξέρει ο Χ ποιός είστε, θα συναντιόσασταν μαζί του ;; Και θα συστηνόσασταν στον Χ ;
Και μετά όταν έλεγε σε άλλους (πιθανόν της ίδιας ποιότητας με αυτόν, σύμφωνα με το "δείξε μου τους φίλους σου" )
ποιός είστε .... τι ;;; Δικαιούστε παραπόνων ;;;

Σαν να συστηνόταν κάποιος σε ένα από τα πτύελα της ignore list .... δεν θα σήμαινε κάτι τέτοιο ότι θα μάθαιναν αμέσως την ταυτότητά του
και τα υπόλοιπα πτυελοεμεσματοπεριττώματα της λίστας ;

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου .... ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ο ΠΟΡΝΟΠΑΠΠΟΣ ;;;
Γιατί δεν είχε ποτέ άσχημη συμπεριφορά απέναντί μου ;;;
Αντιθέτως .... ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ 100% , ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ,
θεωρώ ότι ήταν τζέντλεμαν .
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
βαλε ρε ΠΑΠΑΡΑ το κανονικο σου αβαταρ που ειναι ΩΡΑΙΟ:2on1:


Μεταξύ μας .... δεν κατάλαβα ποτέ ... γιατί ο άγιος ... είχε άβαταρ ... το βίνσεντ πράϊς .... από λεζάντα της ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ εκπομπής του αγίου ....
Μου άρεσε ο βίνσεντ πράϊς ... σε ταινίες τρόμου, βασισμένες στον Πόε ....

αλλά ραδιοφωνική αμερικάνικη εκπομπή του .... 40 ;;;;;;;;;
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Μιας και είμαστε ενήλικοι , όσοι συνομιλούμε τέλος πάντων (για τα βοθρολύμματα υπάρχει η ignore list) ,
το βρίσκετε ώριμο να αποκαλύπτετε την ταυτότητά σας, σε άτομα που δεν θα θέλατε να σας γνωρίζουν ;;;
Μετά δικαιούστε να κλαίτε ;;;

Δηλαδή αν δεν θέλετε να ξέρει ο Χ ποιός είστε, θα συναντιόσασταν μαζί του ;; Και θα συστηνόσασταν στον Χ ;
Και μετά όταν έλεγε σε άλλους (πιθανόν της ίδιας ποιότητας με αυτόν, σύμφωνα με το "δείξε μου τους φίλους σου" )
ποιός είστε .... τι ;;; Δικαιούστε παραπόνων ;;;

Σαν να συστηνόταν κάποιος σε ένα από τα πτύελα της ignore list .... δεν θα σήμαινε κάτι τέτοιο ότι θα μάθαιναν αμέσως την ταυτότητά του
και τα υπόλοιπα πτυελοεμεσματοπεριττώματα της λίστας ;

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου .... ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ο ΠΟΡΝΟΠΑΠΠΟΣ ;;;
Γιατί δεν είχε ποτέ άσχημη συμπεριφορά απέναντί μου ;;;
Αντιθέτως .... ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ 100% , ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ,
θεωρώ ότι ήταν τζέντλεμαν .

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε...

Αλλά στην παραπάνω ανάρτηση μου, αναφέρομαι ΜΌΝΟ στον Υπερπόντικα.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.387
Like
117.905
Πόντοι
16.631
Μεταξύ μας .... δεν κατάλαβα ποτέ ... γιατί ο άγιος ... είχε άβαταρ ... το βίνσεντ πράϊς .... από λεζάντα της ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ εκπομπής του αγίου ....
Μου άρεσε ο βίνσεντ πράϊς ... σε ταινίες τρόμου, βασισμένες στον Πόε ....

αλλά ραδιοφωνική αμερικάνικη εκπομπή του .... 40 ;;;;;;;;;
φαντασου με μηχανικη υποστηριξη ζει....:undecided:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
αναφέρομαι ΜΌΝΟ στον Υπερπόντικα.
Δεν τον θυμάμαι καθόλου , ομολογώ . Δεν θέλω να το παίζω εξυπνάκιας, όταν έχω ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ.
Άλλο προφίλ του πορνόπαππου ήταν ή άσχετος ;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

φαντασου με μηχανικη υποστηριξη ζει....:undecided:


Έλα ρε ! Πρέπει να μας εξηγήσει . Και 120 χρονών να είναι ... ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑ ;;;
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.387
Like
117.905
Πόντοι
16.631
Δεν τον θυμάμαι καθόλου , ομολογώ . Δεν θέλω να το παίζω εξυπνάκιας, όταν έχω ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ.
Άλλο προφίλ του πορνόπαππου ήταν ή άσχετος ;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:




Έλα ρε ! Πρέπει να μας εξηγήσει . Και 120 χρονών να είναι ... ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑ ;;;
μου αρεσει αυτο το αβαταρ παντως
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Θα μου πείτε ρε ;;; Τι σχέση ... έχει ο άγιος ... με την αμερικάνικη ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ εκπομπή του αγίου ;;;;;;;;;

Εντάξει .... πέτυχα τύπο .... που ακούει σε γερμανικό γραμμόφωνο του 1925 .... δίσκους σουϊνγκ .... αλλά αυτά σπανίζουν !
Δεν πιστεύω και τούτος να έχει κανά τέτοιο χόμπυ !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

μου αρεσει αυτο το αβαταρ παντως
Σούπερ είναι , συμφωνώ !
Ο ραδιοφωνικός άγιος που κολλάει δεν πάει ο νούς μου !!!!!
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.745
Κριτικές
1
Like
47.345
Πόντοι
6.256
τυποι προτεινω να το παρει το mr.malakas απο τωρα και φετος ο πιξης :wanker::wanker::wanker:
ηδη απο τις πρωτες μερες φανηκε οτι ειναι ασταματητος :rockon::rockon::rockon:
γκανιαν :rockon::rockon::rockon:
Καλυτερα οχι.
Μπορει στο 2023 να αλλάξει
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Από μουσαντέ μπάτσους, τίγκα το σάιτ.

Μέχρι και ο Πίκης καμονώταν τον μπάτσο σε άλλο προφίλ.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Θα μου πείτε ρε ;;; Τι σχέση ... έχει ο άγιος ... με την αμερικάνικη ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ εκπομπή του αγίου ;;;;;;;;;

Εντάξει .... πέτυχα τύπο .... που ακούει σε γερμανικό γραμμόφωνο του 1925 .... δίσκους σουϊνγκ .... αλλά αυτά σπανίζουν !
Δεν πιστεύω και τούτος να έχει κανά τέτοιο χόμπυ !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Σούπερ είναι , συμφωνώ !
Ο ραδιοφωνικός άγιος που κολλάει δεν πάει ο νούς μου !!!!!

Έχουμε το ίδιο μουστάκι.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αυτός ήταν αληθινός. Πως αλλιώς βρήκε σε λίγες ώρες τα στοιχεία του φίλου μου και του τα έστειλε σε πμ;
Του τα πάσαρε κάποιος καλοθελητής. Δεν ήταν δα και η πρώτη φορά που γινόταν κάτι τέτοιο.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Και γιατί να κάνει κάτι τέτοιο; Ο φίλος μου δεν είχε κόντρες με κανέναν στο σάιτ.
Προσωπικά τον υποψιαζόμουν τον συγκεκριμένο καιρό με αυτά που έγραφε και αυτό που συνέβη ήταν απλά η επιβεβαίωση.

Δεν χρειάζεται να ανοίξει κανείς κόντρα για να ασχοληθούν μαζί του οι ψυχάκιδες.

Κατά τα άλλα ίσως και να έχετε δίκιο για τον συγκεκριμένο.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Αυτός ήταν αληθινός. Πως αλλιώς βρήκε σε λίγες ώρες τα στοιχεία του φίλου μου και του τα έστειλε σε πμ;


Και να ήταν . Θέλει επικοινωνία με isp . Αφού πάρει ip από το site. Αυτά , έγιναν σε λίγες ώρες ;
Και αν ήταν σε τέτοιο πόστο .... θα ήθελε να εκτεθεί ... για να την πει σε κάποιον στο .... μπου.κομ ;;;;;;

Δίνω πιθανότητες 0.00001%
Από την άλλη δίνω 99.99999% να ήταν έργο ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ ΕΔΩ.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Και να ήταν . Θέλει επικοινωνία με isp . Αφού πάρει ip από το site. Αυτά , έγιναν σε λίγες ώρες ;
Και αν ήταν σε τέτοιο πόστο .... θα ήθελε να εκτεθεί ... για να την πει σε κάποιον στο .... μπου.κομ ;;;;;;

Δίνω πιθανότητες 0.00001%
Από την άλλη δίνω 99.99999% να ήταν έργο ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ ΕΔΩ.
Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom