Νέα

Mr MALAKAS 2022 -ΤΕΛΙΚΟΣ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kyriakos29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 46K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας του σάιτ για το έτος 2022

  • px75

    Ψήφοι: 106 62,4%
  • papaphilips

    Ψήφοι: 64 37,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    170
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Εξυπακούεται!

Καλή χρονιά και σε εσάς εύχομαι.
Κύριε τύπε Άγιε μπορείτε σας παρακαλώ να ευχηθείτε ολόθερμα για το νέο έτος τις καλύτερες ευχές μου στο μέλος τύπο τέλλη διότι ανήκψ στην ιγνορ λιστ του και δε με διαβάζει;
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Οι γιοί αποστρατων και εν ενεργεία έμπαιναν ως ειδική κατηγορία, με πριμοδότηση, αλλά δεν είχαν βάσεις τόσο μακριά απο τις γενικής σειράς. Ειδικά Ιατρική ΣΣΑΣ είχε πολύ υψηλή βάση από τότε που υπήρξαν πανελλήνιες. Εκτός αν μιλάτε για πιο παλιά, προ του θεσμού των γενικών εξετάσεων, οπότε δε γνωρίζω.
Όπως έγραψα και πρωτύτερα, είμαι ανεκτικός στις "λογοτεχνικές" υπερβολές του κ. Παστέλι Στονάλλον. Το γεγονός αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι τα τέκνα των στρατιωτικών τύχαιναν ανέκαθεν προνομίων και εν γένει ειδικής μεταχείρισης.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Κύριε τύπε Άγιε μπορείτε σας παρακαλώ να ευχηθείτε ολόθερμα για το νέο έτος τις καλύτερες ευχές μου στο μέλος τύπο τέλλη διότι ανήκψ στην ιγνορ λιστ του και δε με διαβάζει;

Εφόσον πρόκειται για ευχές...

@telis.stalone
 

Jimmy the Kid

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2021
Μηνύματα
204
Κριτικές
5
Like
1.067
Πόντοι
361

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
γιατί έχω την εντύπωη ότι αν οι ευχές του Σταλόνε ήταν κουραμπιέδες θα ήταν βουτηγμένοι σε αρσενικό;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Εφόσον πρόκειται για ευχές...

@telis.stalone
Ευχαριστώ τα μάλα κύριε τύπε Άγιε. Πείτε του κιόλας του αρχίδα να με βγάλει από την ιγνορ λιστ να συνεχίσουμε να βριζόμαστε να πάει καλά ο νέος έτος. :confused::confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΩΧ, ποιός είναι αυτός ρε μαλάκες;;


:think::think::think:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506

daftrucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2022
Μηνύματα
927
Like
1.186
Πόντοι
206
γιατί έχω την εντύπωη ότι αν οι ευχές του Σταλόνε ήταν κουραμπιέδες θα ήταν βουτηγμένοι σε αρσενικό;
Πρωτότυπος δε θα 'ταν όμως. Υπήρξε μια θειτσα που ξεκανε μια οικογένεια με κουραμπιέδες. Απλά αυτή μαζί με τα καβουρδισμένα μυγδαλα είχε βάλει και παραθειο. Τη γλίτωσαν μονον όσοι τίναξαν τον κουραμπιέ πριν τον φάνε.
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
γιατί έχω την εντύπωη ότι αν οι ευχές του Σταλόνε ήταν κουραμπιέδες θα ήταν βουτηγμένοι σε αρσενικό;
Τόσο καλοψυχος (Not) και ακομπλεξάριστος (Νοt) που είναι ο Λάκης,εννοείται!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: px75

Jimmy the Kid

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2021
Μηνύματα
204
Κριτικές
5
Like
1.067
Πόντοι
361
Τύπε, μ' έχεις και συ ιγκνορ λιστ; :confused::confused:
Τι είναι η ιγκνοτ Λιστ ρε παιδες και πως γίνεται.
Προσωπικά δεν έχω βάλει κάποιον σε κάποια λίστα.
Ενδεχομένως, να μιλάτε για άλλους Τελληδες που έχουν και την ίδια φωτό λόγω του πρωταγωνιστού.


Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων είμαι παρατηρητής, αναγνώστης και σπανίως -οποτε το κρίνω απαραίτητο και βοηθητικό - σχολιαστής.

Γράφω δλδ όταν έχω κάτι να πω.

Δε ξέρω πως έχω βρεθεί ταγκαρισμενος και χρεωμένος.

Ποθανολογω ότι έχει τσομπλα στα ταγκαρισματα και έχουν γίνει λίγο ανακατα οι Τελληδες με τους σταλονηδες
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Τι είναι η ιγκνοτ Λιστ ρε παιδες και πως γίνεται.
Προσωπικά δεν έχω βάλει κάποιον σε κάποια λίστα.
Ενδεχομένως, να μιλάτε για άλλους Τελληδες που έχουν και την ίδια φωτό λόγω του πρωταγωνιστού.


Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων είμαι παρατηρητής, αναγνώστης και σπανίως -οποτε το κρίνω απαραίτητο και βοηθητικό - σχολιαστής.

Γράφω δλδ όταν έχω κάτι να πω.

Δε ξέρω πως έχω βρεθεί ταγκαρισμενος και χρεωμένος.

Ποθανολογω ότι έχει τσομπλα στα ταγκαρισματα και έχουν γίνει λίγο ανακατα οι Τελληδες με τους σταλονηδες
τύπε μολις σου εκανα αναφορά για κλωνο του τελλυ. καλη χρονια με υγεια :hi:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506

Jimmy the Kid

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2021
Μηνύματα
204
Κριτικές
5
Like
1.067
Πόντοι
361
Τύπε, μ' έχεις και συ ιγκνορ λιστ; :confused::confused:
Τι είναι η ιγκνοτ Λιστ ρε παιδες και πως γίνεται.
Προσωπικά δεν έχω βάλει κάποιον σε κάποια λίστα.
Ενδεχομένως, να μιλάτε για άλλους Τελληδες που έχουν και την ίδια φωτό λόγω του πρωταγωνιστού.


Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων είμαι παρατηρητής, αναγνώστης και σπανίως -οποτε το κρίνω απαραίτητο και βοηθητικό - σχολιαστής.

Γράφω δλδ όταν έχω κάτι να πω.

Δε ξέρω πως έχω βρεθεί ταγκαρισμενος και χρεωμένος.

Ποθανολογω ότι έχει τσομπλα
τύπε μολις σου εκανα αναφορά για κλωνο του τελλυ. καλη χρονια με υγεια :hi:
Αχχαχαχαχ δε ξέρω τι σημαίνει αυτό αλλά να 'σαι καλά αδελφέ.

Υγιαινετε!!!
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Κύριε τύπε Άγιε μπορείτε σας παρακαλώ να ευχηθείτε ολόθερμα για το νέο έτος τις καλύτερες ευχές μου στο μέλος τύπο τέλλη διότι ανήκψ στην ιγνορ λιστ του και δε με διαβάζει;
Εφόσον πρόκειται για ευχές.

@tellystalone6969
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Όπως έγραψα και πρωτύτερα, είμαι ανεκτικός στις "λογοτεχνικές" υπερβολές του κ. Παστέλι Στονάλλον. Το γεγονός αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι τα τέκνα των στρατιωτικών τύχαιναν ανέκαθεν προνομίων και εν γένει ειδικής μεταχείρισης.


Είχαν βάλει αποτελέσματα στο πουλί , άλλοι . Τα προνόμια , έχουν καταργηθεί λιγότερο από μία δεκαετία τώρα.
Πράγμα που σημαίνει , ότι όχι μόνο δεκαετία 1990 , αλλά και 2000 , έμπαιναν με πανελλαδικές σε στρατιωτικές ιατρικές κτλ
παιδιά στρατιωτικών και πολυτέκνων με βάση 13/20 . Σε καμία περίπτωση δεν είναι πριν το 2012 που καταργήθηκαν τα σχετικά προνόμια.
Υπήρχαν μέχρι τότε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

γιατί έχω την εντύπωη ότι αν οι ευχές του Σταλόνε ήταν κουραμπιέδες θα ήταν βουτηγμένοι σε αρσενικό;
Μπράβο. Μπήκες στη λίστα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Και η Παναγιά μαζί σας... :confused:
Μας γίνατε και θρήσκος ;;; Από πότε ;

Για να πούμε λίγα ακόμη για την πρωταθλητάρα ...
ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ...

Πράγμα που δείχνει το ότι έφτασε τελικό ο παπαφίλιπς, ήταν άλλη μία φορά ...
scale
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom