Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μωρή στριγγουλιαρα στηριξες τη πξουλα μωρή για να εχεις δωρεάν γαμησια..
την πξουλα, έπρεπε να με άφηνε εδω μεσα η ηγεσία να τη ξεφτιλιζω συνέχεια,εσείς κάθεστε και τη χαιδευεται.
Ο τίτλος του μαλακα δεν του αξίζει,αξια του δίνεται με αυτό.
Η πξουλα είναι ο μεγαλύτερος κωλοτουμπας σε όλα τα επίπεδα.
από γαμιοπασοκος έγινε φασιστο νδ και στηρίζει κουλη γαμω τις πατσες του.
είναι ένα τρολακη και έχει το άσυλο εδω μεσα να λεει οτι γουσταρει ενώ άλλοι σαν και μένα να μπαναρονται με το καλημέρα.
Αγωνιστες σαν και μένα τον βαγκον και άλλους έπρεπε να ειμασταν ενεργοί εδω μεσα για να ξεφτιλίζουμε τσιρακια οπως ο γλυφοδικηγορος, πξουλα,λεκλερκ μπαρμπαγαμηκουλα κινκ τσιρακια και γαμιολακια της φασισταριας.
αλλά κάντε υπομονή το νέο έτος έρχεται ο συριζα,βαλτε βαζελίνη και πάρτε θέση.
Τι βλέπουν τα μπιρμπιλωτά γαλαζοπράσινα ματάκια μουμωρή στριγγουλιαρα στηριξες τη πξουλα μωρή για να εχεις δωρεάν γαμησια..
την πξουλα, έπρεπε να με άφηνε εδω μεσα η ηγεσία να τη ξεφτιλιζω συνέχεια,εσείς κάθεστε και τη χαιδευεται.
Ο τίτλος του μαλακα δεν του αξίζει,αξια του δίνεται με αυτό.
Η πξουλα είναι ο μεγαλύτερος κωλοτουμπας σε όλα τα επίπεδα.
από γαμιοπασοκος έγινε φασιστο νδ και στηρίζει κουλη γαμω τις πατσες του.
είναι ένα τρολακη και έχει το άσυλο εδω μεσα να λεει οτι γουσταρει ενώ άλλοι σαν και μένα να μπαναρονται με το καλημέρα.
Αγωνιστες σαν και μένα τον βαγκον και άλλους έπρεπε να ειμασταν ενεργοί εδω μεσα για να ξεφτιλίζουμε τσιρακια οπως ο γλυφοδικηγορος, πξουλα,λεκλερκ μπαρμπαγαμηκουλα κινκ τσιρακια και γαμιολακια της φασισταριας.
αλλά κάντε υπομονή το νέο έτος έρχεται ο συριζα,βαλτε βαζελίνη και πάρτε θέση.





Θα σου πρότεινα να τον αφήσεις δανεικό να παίξει μπάλα σε αυτό το νήμα μέχρι την αυριανή απονομή να σιγουρέψουμε το Οβεράκι και από αύριο τον παίρνεις με κανονική μεταγραφή!Επιτέλους
Δεν θα περάσει ο φασισμός Ζαν κ περνα και απο το νήμα( ρωσική εισβολή)

Άνανδρε και ξεφτιλισμένε , με είχαν βγάλει ποτέ εμένα πρώτο οι κλώνοι σου όταν ψηφίζατε μαζικά στις 04.30 ;Επίσης συγκινητικές οι παρεμβάσεις παλαιότερα βραβευμένων μεγαθηρίων της μαλακίας, όπως του κ. Τέλη στ' αλώνι.
Είδε συγκέντρωση μαλακίας και έσπευσε να μπει, όπως-όπως.Καλωσορίζουμε την επιστροφή του τεράστιου παικταρά Ζαν και του ευχόμαστε μεγάλες επιτυχίες στον διαγωνισμό τα επόμενα χρόνια
Είναι εγγύηση για το άθλημα και είμαστε όλοι βέβαιοι πως θα μας χαρίσει μαγικές στιγμές με το έμφυτο ταλέντο του![]()
Λυπάμαι που στα γραφόμενά μου αναγνώρισες τον εαυτό σου.Άνανδρε και ξεφτιλισμένε , με είχαν βγάλει ποτέ εμένα πρώτο οι κλώνοι σου όταν ψηφίζατε μαζικά στις 04.30 ;
Για ψάξε βρες. Αν δεν απαντήσεις, απλά επαληθεύεις το ισχύον , ότι είσαι άνανδρος και ξεφτιλισμένος.
Ααα .... και πας στην ignore list μαζί με τα άλλα σκουπίδια.
Αλήθεια ... θες να θυμηθούμε τι έγραφες με τα παλιά σου nick , όπως το pyraylos ;;;
Λυπάμαι που στα γραφόμενά μου αναγνώρισες τον εαυτό σου.
σκάσε μαλακαΆνανδρε και ξεφτιλισμένε , με είχαν βγάλει ποτέ εμένα πρώτο οι κλώνοι σου όταν ψηφίζατε μαζικά στις 04.30 ;
Για ψάξε βρες. Αν δεν απαντήσεις, απλά επαληθεύεις το ισχύον , ότι είσαι άνανδρος και ξεφτιλισμένος.
Ααα .... και πας στην ignore list μαζί με τα άλλα σκουπίδια.
Αλήθεια ... θες να θυμηθούμε τι έγραφες με τα παλιά σου nick , όπως το pyraylos ;;;
Επιτέλους να η πρώτη πανυγηρική παρέμβαση αξιωματούχου του σάη.σκάσε μαλακα



Η πόρτα του νήματος είναι ορθάνοιχτη για τον δικό μας δικηγόρο Αλέξη![]()
Πιξουλα οταν δουλευε πορτα στο ΑΛΤΕΡ και παρενοχλουσε Αλεξη....




