Νέα

Mr MALAKAS 2022 -ΤΕΛΙΚΟΣ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kyriakos29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 46K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας του σάιτ για το έτος 2022

  • px75

    Ψήφοι: 106 62,4%
  • papaphilips

    Ψήφοι: 64 37,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    170
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
#134,046
#134,053
επειδη αργουν τα αγια ριφρες, ας κανω εγω κανενα.
ακομα τις παιρνετε τις τσουπρες εκει στο gayclub του φυλλου η' εχουν κανει καμια επανασταση και σας τονε δινουν κιολας καμια φορα πλεον?
:think:

Troll Mode: OFF

Κάποια στιγμή πήγα να πιστέψω πως είσαι τεράστιο τρολλ.
Έπεσα όμως έξω. Τελικά δικαιωματικά μετέχεις στο διαγωνισμό. :confused:
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.986
Πόντοι
456
τωρα που διαβάζω τα ποστ του παπαφιλιπα για φυλλο μηδεν μου ρθε στο μυαλο και ο τυπος μπαρος. αραγες τι θα γινει με τις ψήφους των λαθρομεταναστών; θα επιτραπουν απο νηματοθετη; :undecided::undecided::undecided:
@baros ....
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Ένα σωρό χουντικούς,φασίστες και ρατσιστές έχει το forum και εσείς φτάσατε στον τελικό αυτούς τους εχθρούς,επειδή σκυλοβρίζονται μεταξύ τους για να γίνει μανούρα.Αρνούμαι να ψηφίσω κάποιον.Ούτε στην αρχή τους είχα ψηφίσει.Λευκό.Το μόνο θετικό είναι ο τζέρτζελος που γίνεται
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
#134,046
#134,053
επειδη αργουν τα αγια ριφρες, ας κανω εγω κανενα.
ακομα τις παιρνετε τις τσουπρες εκει στο gayclub του φυλλου η' εχουν κανει καμια επανασταση και σας τονε δινουν κιολας καμια φορα πλεον?
:think:
Δε βαρέθηκες να είσαι μαλάκας, σοβαρά ρωτάω.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Troll Mode: OFF

Κάποια στιγμή πήγα να πιστέψω πως είσαι τεράστιο τρολλ.
Έπεσα όμως έξω. Τελικά δικαιωματικά μετέχεις στο διαγωνισμό. :confused:
ααα μαλιστα, οκ... ξεκινησαμε τα γνωστα αλλαξοκωλιδικα :effemine:
τρολ ον τρολ οφ - γουαξ ον γουαξ οφ.:blahblah1:
υπομονη, σας ειπα δεν ηρθε ακομα η ωρα.
εχουμε χρονιαρες μερες :eyebrows:
συνεχιστε την αρλουμπα σας...
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
@papaphilips παρότι σε ψήφισα, έχω να πω ότι είσαι μακράν ο πιο cool υποψήφιος.

Με τη στάση σου δεν έχεις αφήσει πολλές επιλογές στο κοινό παρά να ψηφίσει pixi.

Νομίζω ότι δεν θα σε χαλούσε ακόμα και ο τίτλος.
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.986
Πόντοι
456
@papaphilips παρότι σε ψήφισα, έχω να πω ότι είσαι μακράν ο πιο cool υποψήφιος.

Με τη στάση σου δεν έχεις αφήσει πολλές επιλογές στο κοινό παρά να ψηφίσει pixi.

Νομίζω ότι δεν θα σε χαλούσε ακόμα και ο τίτλος.
Τυπε οι μισοί που ψήφισαν px το κάνανε για να μην τους περιλάβει ο papaphilips...:tooth::tooth::tooth:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ααα μαλιστα, οκ... ξεκινησαμε τα γνωστα αλλαξοκωλιδικα :effemine:
τρολ ον τρολ οφ - γουαξ ον γουαξ οφ.:blahblah1:
υπομονη, σας ειπα δεν ηρθε ακομα η ωρα.
εχουμε χρονιαρες μερες :eyebrows:
συνεχιστε την αρλουμπα σας...

Ευχαριστώ που μου δίνετε την άδεια. Καλοσύνη σας που δεν τις μονοπωλείτε. :grin:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506
Μην κλαις ρε δροσερούλη. Σκέψου ότι σε λίγες ώρες θα είσαι σε κάποιον γαμιστρώνα στη Συγγρού και θα σε παρηγορεί στη ζεστή αγκαλία του ένας λιγδιάρης πάκης. :gay:
:2funny:
Είσαι μεγάλη καρδιά μωρή φάλακου
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: px75
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Τυπε οι μισοί που ψήφισαν px το κάνανε για να μην τους περιλάβει ο papaphilips...:tooth::tooth::tooth:

Δεν βλέπω σοβαρές αντιδράσεις.

Ο @alex71 την έκανε, ο @Kalogero είναι απλά οκ, ο @px75 δείχνει ότι δεν θέλει με τίποτα τον τίτλο.

@papaphilips το μόνο που κάνει είναι να απαντάει στις προσβολές.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
@papaphilips παρότι σε ψήφισα, έχω να πω ότι είσαι μακράν ο πιο cool υποψήφιος.

Με τη στάση σου δεν έχεις αφήσει πολλές επιλογές στο κοινό παρά να ψηφίσει pixi.

Νομίζω ότι δεν θα σε χαλούσε ακόμα και ο τίτλος.
το ειδα, αλλα μπηκε στη μεση η αγια τερεζα με το σεργιανι της να κανει παιχνιδακι και να πουλησει τη γνωστη "εξυπνη" αρλουμπα.
οχια και εσυ... οχιααααααααααα :s&m_1:
καλα τον τιτλο θα τονε θυμαται καλα ο πολυκλωνοκεργιακος, εμενα στα @@ μου.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Ευχαριστώ που μου δίνετε την άδεια. Καλοσύνη σας που δεν τις μονοπωλείτε. :grin:
εδω τι εχετε να μας πειτε κυρια τσατσα της αρλουμπας ?
σε γνωστα σοκακια πρωην-νυν φιλεναδων σας και εσεις βλεπω :undecided:
εσεις μαθατε στα κοριτσια την πισωκινηση η' αυτες εσας ?
:think:
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.986
Πόντοι
456
το ειδα, αλλα μπηκε στη μεση η αγια τερεζα με το σεργιανι της να κανει παιχνιδακι και να πουλησει τη γνωστη "εξυπνη" αρλουμπα.
οχια και εσυ... οχιααααααααααα :s&m_1:
καλα τον τιτλο θα τονε θυμαται καλα ο πολυκλωνοκεργιακος, εμενα στα @@ μου.
Πολύ κωλοπαιδο ο @Kyriakos ...:tooth::tooth::tooth:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
εδω τι εχετε να μας πειτε κυρια τσατσα της αρλουμπας ?
σε γνωστα σοκακια πρωην-νυν φιλεναδων σας και εσεις βλεπω :undecided:
εσεις μαθατε στα κοριτσια την πισωκινηση η' αυτες εσας ?
:think:

Γιατί δεν τα ρωτάτε τα κορίτσια; Μπορείτε κάλλιστα να το πράξετε όταν σας βγάζουν το στραπόν από το στόμα. :grin:
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.986
Πόντοι
456

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
Γιατί δεν τα ρωτάτε τα κορίτσια; Μπορείτε κάλλιστα να το πράξετε όταν σας βγάλουν το στραπόν από το στόμα. :grin:
:tired:

λαγνοτραβελακο, γνωστη η "εξυπνη" τακτικη εκει στο gayclub που εχετε, αλλα εδω δεν πιανει.
απλα να ξερεις...
ηρεμα το λεω, για να μην ερθει η τρικυμια παρακατω :eyebrows:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
:tired:

λαγνοτραβελακο, γνωστη η "εξυπνη" τακτικη εκει στο gayclub που εχετε, αλλα εδω δεν πιανει.
απλα να ξερεις...
ηρεμα το λεω, για να μην ερθει η τρικυμια παρακατω :eyebrows:

Πώωωω!

Τρέμουν τα μαραμένα μου από τον φόβο! Τι άγριος που είστε Θεέ μου!!!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.183
Κριτικές
237
Like
62.002
Πόντοι
40.703
τι κανουν τα πουτανακια μου, παλι ξερογλειφονται ????
@px75 :cum:
@barock :wanker:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom