Νέα

Mr MALAKAS 2022 -ΤΕΛΙΚΟΣ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kyriakos29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 46K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μαλάκας του σάιτ για το έτος 2022

  • px75

    Ψήφοι: 106 62,4%
  • papaphilips

    Ψήφοι: 64 37,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    170
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.516
Πόντοι
6.256
Του την έπεφτε όλο το σάιτ τότε να του πει πως οι καθηγητές είναι επιεικείς με τους ξένους μαθητές και πως προβάλλονται συνεχώς και εντέχνως από τα ΜΜΕ για να προχωράει η ατζέντα της ενσωμάτωσης..
Δεύτερο ΜΑΛΑΚΑ τον έβγαλε σύσσωμο το σάιτ τότε πίσω από τον Βανάκια…
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ :dunno::dunno::dunno::headbang::headbang::headbang:
Επίσης αμφισβητούσε ότι παλιά οι γιοί απόστρατων έμπαιναν στρατιωτική ιατρική κτλ με βάση 13/20 ,
μέχρι που του έβαλαν αναλυτικούς πίνακες βαθμολογιών , που έδειχναν αυτό ακριβώς.
Εισακτέους στην στρατιωτική ιατρική σε θεσσαλονίκη με 13/20 , όταν για τους πολίτες η βάση ήταν 18.6/20 .


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΞΟΥΛΑ .... ΙΣΧΥΕΙ ....
Έχει πολύ σοβαρές πιθανότητες να μην είναι άτομο . Να είναι σκριπτ ! Να είναι κράχτης του φόρουμ .
Δεν γράφει ποτέ τίποτε για τον εαυτό του. Κανείς δεν έχει κάτι να πει για αυτόν .
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.516
Πόντοι
6.256
Τέτοια νίκη πάντως, με τέτοια διαφορά ... ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ !!!!!!

Ράμπο της Μαλακίας !!!!!

FineFormalAbyssiniancat-size_restricted.gif

rambo-first-blood.gif



1f92b5589e6291926ae82c7bca724c03.gif


rambo.gif


johnny-rambo.gif
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Είχαμε έναν τιτάνα της μαλακίας κάποτε που πήγαινε καρφωτός, ΑΤΙ-ΚΕΡΒΕΡΟΣ-ΑΙΘΕΡΑΣ κλπ για τον τίτλο αλλά ΤΟ ΡΙΞΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ, ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ και τη γλίτωσε.
 
OP
OP
Kyriakos29

Kyriakos29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2021
Μηνύματα
1.922
Like
2.107
Πόντοι
456
Είχαμε έναν τιτάνα της μαλακίας κάποτε που πήγαινε καρφωτός, ΑΤΙ-ΚΕΡΒΕΡΟΣ-ΑΙΘΕΡΑΣ κλπ για τον τίτλο αλλά ΤΟ ΡΙΞΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ, ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ και τη γλίτωσε.
Και τα πιμια κατέστρεψαν το σάιτ :confused:
Όλα φανερά έπρεπε να ήταν :coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.516
Πόντοι
6.256
Και τα πιμια κατέστρεψαν το σάιτ :confused:
Όλα φανερά έπρεπε να ήταν :coffee:


Ρε τύπε .... και οι τύποι που παρακολουθούν το σάϊτ , χωρίς να γράφουν και ευκαιρούν μόνο σε κάθε ημιτελικό να κάνουν ένα ποστ
για να ψηφίσουν , στις 04.30 τι θα κάνουν ;;;
Φυσικά ουδεμία σχέση με αυτούς που κάνουν στις 04.50 ποιοτικά ποστς με μεστό περιεχόμενο όπως ....
"πούτσα μου" ....
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Τον δικαιολογώ πάντως τύπε. Κι'εγώ άμα πήγαινα τη γκόμενα σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων και μου την έτρωγε ο μπάρμαν μπορεί να σαλτάριζα.
Όχι τύπε, δεν κατάλαβες, δεν ήταν γκόμενά του αυτή που του έφαγε ο μπαρμαν στο Πούντα. Την καβλάντιζε για κανένα τέταρτο αλλά ως γνωστός ανίκανος από κούνια, μόλις χώθηκε ο μπάρμαν πήρε τ αρχίδια του. Και μετά κάλεσε, τον υπεύθυνο, το διευθυντή, το διευθυντή ΕΟΤ, την αστυνομία, την εφορία, την ΟΠΚΕ, το λιμενικό, βατραχανθρώπους, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ κλπ κλπ

Βέβαια, ευτυχώς αυτά δεν τα διαβάζει γιατί μ' έχει ιγνορ λιστ :tooth::tooth::tooth::tooth:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Επίσης αμφισβητούσε ότι παλιά οι γιοί απόστρατων έμπαιναν στρατιωτική ιατρική κτλ με βάση 13/20 ,
μέχρι που του έβαλαν αναλυτικούς πίνακες βαθμολογιών , που έδειχναν αυτό ακριβώς.
Εισακτέους στην στρατιωτική ιατρική σε θεσσαλονίκη με 13/20 , όταν για τους πολίτες η βάση ήταν 18.6/20 .


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΞΟΥΛΑ .... ΙΣΧΥΕΙ ....
Έχει πολύ σοβαρές πιθανότητες να μην είναι άτομο . Να είναι σκριπτ ! Να είναι κράχτης του φόρουμ .
Δεν γράφει ποτέ τίποτε για τον εαυτό του. Κανείς δεν έχει κάτι να πει για αυτόν .
Άτομο είναι και υπάρχει.

Στα υπόλοιπα επιβεβαιώνω. Έχετε απόλυτο δίκιο.
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956

Συνημμένα

  • CC58B77E-9567-40AB-ACFA-092FEC21AFE7.jpeg
    CC58B77E-9567-40AB-ACFA-092FEC21AFE7.jpeg
    96,5 KB · Εμφανίσεις: 46

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
aν δεν παιξει νταμπλ σκορ η ψηφοφορια βγαινει ακυρη.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom