Πρεπει να ηταν στην 2η καραντινα, Ν.Ουρανου 6 πανω, μια γκομενα μπαρμπατσικη Ελληνιδα, Ζακλιν στο ονομα, τα σπιτακια υπολειτουργουσαν, μπενω μεσα, πληρωνω, ερχεται η γκομενα, δεν προλαβαινω ισα ισα να το βαλω μεσα, χτυπαει την πορτα η τσατσα και μπενει μεσα.!!!!!!! Λεει στη γκομενα, οτι ηρθαν μπατσοι, και επρεπε να ηταν κλειστα, σηκωνεται φευγει και μενω με το καυλι στο χερι.... Ντυνομαι και καθως φευγω, στο σαλονι τα μπατσονια.... ποιανω κουβεντα με εναν, του λεω τι εγινε.???, μου λεει, επρεπε να ειναι κλειστο το μαγαζι λογο κοβιντ, του λεω στην πλακα, ρε φιλε, δεν προλαβα ουτε να γαμισω, λες να ζητισω τα λεφτα μου πισω.??? Μου λεει, δεν ξερω, αλλα οσο καθεσαι, ισως σε παμε και εσενα μεσα.!!! οποτε φυγε οσο ειναι νωρις.....Λουις ο karaman.!!!!!!!!!