Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (4 μέλη και 36 επισκέπτες)

aprovleptos4

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2026
Μηνύματα
27
Like
96
Πόντοι
0
Να ρωτήσω κάτι και αν κάποιος θέλει και γνωρίζει απαντάει.στη βόλτα της Παρασκευής κατά τις 12 πέρασα από free house την ώρα που κλείνανε και είδα στην αυλη μια γυναίκα ξανθιά γύρω στο 1.70. αυτή είναι η Λιλιάνα που έχω διαβάσει τόσα καλά σχόλια;
 

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.624
Κριτικές
110
Like
17.870
Πόντοι
33.365
Να ρωτήσω κάτι και αν κάποιος θέλει και γνωρίζει απαντάει.στη βόλτα της Παρασκευής κατά τις 12 πέρασα από free house την ώρα που κλείνανε και είδα στην αυλη μια γυναίκα ξανθιά γύρω στο 1.70. αυτή είναι η Λιλιάνα που έχω διαβάσει τόσα καλά σχόλια;
Ναι
 

aprovleptos4

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2026
Μηνύματα
27
Like
96
Πόντοι
0
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.επομενος στόχος προσδιορίστηκε λοιπόν.αλλα θα προσπαθήσω για νωρίτερα για να την πετύχω.
 

dokimazo

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Μαρ 2008
Μηνύματα
4.150
Κριτικές
33
Like
1.765
Πόντοι
6.255
να μην μπουμε μην καταληξουμε κανενα αυτόφορο στα καλα καθουμενα?
Ο πελάτης γιατί; Δεν υπάρχει τέτοιο προηγούμενο, εκτός αν πάνε τον πελάτη για απείθεια/αντίσταση κατά της αρχής/εξύβριση κλπ κλπ...Αλλά τόσα χρόνια δεν έχω δει κάτι σχετικό
 

plutarxos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.040
Κριτικές
3
Like
882
Πόντοι
376
Παιδια σε ποιο στην Π. Εριμητη δουλευει η Νεφελη;
 

swta

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2009
Μηνύματα
39
Κριτικές
4
Like
254
Πόντοι
280
Η Καρολινα στην Ερημιτη δουλευει ακομα;
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
τελικά ποια στουντιο εκλεισε η αστυνομία?? Δεν θα εχουν σφραγισμενες εισόδους να ξερουμε ώστε αν τα ξαναανοιξουν να μην μπουμε μην καταληξουμε κανενα αυτόφορο στα καλα καθουμενα?
Πρεπει να ηταν στην 2η καραντινα, Ν.Ουρανου 6 πανω, μια γκομενα μπαρμπατσικη Ελληνιδα, Ζακλιν στο ονομα, τα σπιτακια υπολειτουργουσαν, μπενω μεσα, πληρωνω, ερχεται η γκομενα, δεν προλαβαινω ισα ισα να το βαλω μεσα, χτυπαει την πορτα η τσατσα και μπενει μεσα.!!!!!!! Λεει στη γκομενα, οτι ηρθαν μπατσοι, και επρεπε να ηταν κλειστα, σηκωνεται φευγει και μενω με το καυλι στο χερι.... Ντυνομαι και καθως φευγω, στο σαλονι τα μπατσονια.... ποιανω κουβεντα με εναν, του λεω τι εγινε.???, μου λεει, επρεπε να ειναι κλειστο το μαγαζι λογο κοβιντ, του λεω στην πλακα, ρε φιλε, δεν προλαβα ουτε να γαμισω, λες να ζητισω τα λεφτα μου πισω.??? Μου λεει, δεν ξερω, αλλα οσο καθεσαι, ισως σε παμε και εσενα μεσα.!!! οποτε φυγε οσο ειναι νωρις.....Λουις ο karaman.!!!!!!!!!


Scared Comedy GIF by Inchiology
 

Malzahar

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2018
Μηνύματα
299
Like
577
Πόντοι
81
Στις 12 ιουνίου έγινε έφοδος της αστυνομίας σε κάποιους οίκους ανοχής στη θεσσαλονίκη,δύο 70χρονες συνελήφθησαν για μαστροπεία,όλο μαλακίες και εκεί που λέμε οτί θελουμε κι άλλα σπιτάκια για να έχουμε πληθώρα επιλογών κλεινουν το ένα μετα το άλλο επειδη τα αφεντικά ή υπάλληλοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους,σοβαρευτείτε εσείς που έχετε τα σπιτάκια και κοιτάξτε να είσαστε σωστοί με τους νόμους.......
 

SEXTYPHOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2015
Μηνύματα
288
Κριτικές
25
Like
1.048
Πόντοι
371
Ο πελάτης γιατί; Δεν υπάρχει τέτοιο προηγούμενο, εκτός αν πάνε τον πελάτη για απείθεια/αντίσταση κατά της αρχής/εξύβριση κλπ κλπ...Αλλά τόσα χρόνια δεν έχω δει κάτι σχετικό
νόμιζα ότι αν βρεθείς σε οίκο που λειτουργεί παράνομα/παράτυπα μπορεί να σε μπουζουριάσουν κι εσένα μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι ρόλοι και οι ευθύνες...........μπορεί να σε περάσουν για ιδιοκτήτη αντί πελατη και να πουν ελαφράν την καρδία "περάστε όλοι για εξακρίβωση στοιχείων...............
 

Maximiliano

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2010
Μηνύματα
3.087
Κριτικές
57
Like
6.012
Πόντοι
10.555
νόμιζα ότι αν βρεθείς σε οίκο που λειτουργεί παράνομα/παράτυπα μπορεί να σε μπουζουριάσουν κι εσένα μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι ρόλοι και οι ευθύνες...........μπορεί να σε περάσουν για ιδιοκτήτη αντί πελατη και να πουν ελαφράν την καρδία "περάστε όλοι για εξακρίβωση στοιχείων...............
ναι, μπορει και να γινει αυτο που λες αλλα στην Ελλαδα εισαι, ποιος θελει να ασχοληθει παραπανω απ το συνηθες. Στην τελικη δεν ειναι και χαζοι, καταλαβαινουν ποιος ειναι πελατης και ποιος εργαζεται εκεινη την ωρα.
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Πρεπει να ηταν στην 2η καραντινα, Ν.Ουρανου 6 πανω, μια γκομενα μπαρμπατσικη Ελληνιδα, Ζακλιν στο ονομα, τα σπιτακια υπολειτουργουσαν, μπενω μεσα, πληρωνω, ερχεται η γκομενα, δεν προλαβαινω ισα ισα να το βαλω μεσα, χτυπαει την πορτα η τσατσα και μπενει μεσα.!!!!!!! Λεει στη γκομενα, οτι ηρθαν μπατσοι, και επρεπε να ηταν κλειστα, σηκωνεται φευγει και μενω με το καυλι στο χερι.... Ντυνομαι και καθως φευγω, στο σαλονι τα μπατσονια.... ποιανω κουβεντα με εναν, του λεω τι εγινε.???, μου λεει, επρεπε να ειναι κλειστο το μαγαζι λογο κοβιντ, του λεω στην πλακα, ρε φιλε, δεν προλαβα ουτε να γαμισω, λες να ζητισω τα λεφτα μου πισω.??? Μου λεει, δεν ξερω, αλλα οσο καθεσαι, ισως σε παμε και εσενα μεσα.!!! οποτε φυγε οσο ειναι νωρις.....Λουις ο karaman.!!!!!!!!!


Scared Comedy GIF by Inchiology
χαχαχα...τι μου θυμησες τωρα...οταν πρωτοηρθε η μιρελα στους πρωτους της μηνες και ημουν συχνος πελατης...εκανε μπουκα η αστυνομια και μιλουσε με την τσατσα εξω απο την πορτα...καθω ς την γαμουσα σταματησα να ακουσω και με πιανει απο τα μαλλια και μου λεει΄ γαμα με γαμα με, ασ τους αυτους,μην σταματας θα σου δωσω χαστουκι..το θυμαμαι σαν χθες!!α ρε βαρδαρακο παλιε...
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.559
Πόντοι
2.046

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.559
Πόντοι
2.046
ναι, μπορει και να γινει αυτο που λες αλλα στην Ελλαδα εισαι, ποιος θελει να ασχοληθει παραπανω απ το συνηθες. Στην τελικη δεν ειναι και χαζοι, καταλαβαινουν ποιος ειναι πελατης και ποιος εργαζεται εκεινη την ωρα.
Απο τοτε που μπλεχτηκαν οι μκο εχουμε και περισσοτερους ελεγχους/σφραγισματα. Αυτοι πιεζουν τα πραγματα, παλιοτερα πηγαιναν μονο αμα γινοταν τιποτα χοντρο,ασε που οι δ/υ βολευοντουσαν με τζακουζια.
 

New megistanas

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2025
Μηνύματα
347
Κριτικές
3
Like
692
Πόντοι
81
Μπορεί να είναι σχετικά επικίνδυνο το ελεύθερο στοματικό,αλλά με το λάστιχο χάνεται όλη μαγεία...η γκαυλα είναι να νιώθεις χείλια και γλώσσα την ώρα της πιπας...
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τι έκανε η καρίνα χωρίς κ με γλωσσα .. δυστυχώς αφου λετε ετσι δεν εχω λογο να ξαναπαω.. 5 φορές που είχα πάει το απόλαυσα
 

Vexilla

Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2010
Μηνύματα
17
Like
16
Πόντοι
0
Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι άσχετο. Το studio efi πιο σπιτάκι είναι στις κριτικές. Έχω μπερδευτεί. Υπάρχει νήμα δικό του. Έχετε υπόψη από τις κοπέλες;; Που μπορώ να βγω πληροφορίες;;;
 

greggreg24

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2017
Μηνύματα
683
Κριτικές
10
Like
1.839
Πόντοι
496
Υπάρχει καμία κοπέλα που να είναι υποτακτική;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom