Εκπληκτικος οδηγος που μαλλον αδικειται που το ονομα του δεν εγινε ΕΥΡΕΩΣ γνωστο, οσο καποιων αλλων οδηγων, σε μια εποχη που τα αυτοκινητα που οδηγουσαν (group B) ηταν πραγματικα "πολεμικες μηχανες" και ολοι τους ηταν ηρωες..... αξεχαστη στιγμη, δε θυμαμαι ποιος αγωνας και ποια ειδικη, που αναφερει πως το βραδυ την εκανε νοερα με το μυαλο του, εβγαλε και χρονο, ο αθεοφοβος (την ειχε αποστηθισει ολη) και την αλλη μερα με παρα πολυ ομιχλη μπαινει και την τρεχει σα να ειναι ιδανικες οι συνθηκες και βεβαια....ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ!!!!! Και μιλαμε για ειδικη 40-42χλμ, αν δεν πεφτω πολυ εξω..... ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ!!!
Ε οχι και δεν εγινε ευρεως γνωστος.....
Ντροπη και να το λεμε.....
Η ειδικη που αναφερεται ειναι η Col de Tourini στο παγωμενο Monte Carlo του '84.Σημειωτεον τοτε,δεν επιτρεποταν οι σημειωσεις στο συγκεκριμενο αγωνα και τα πληρωματα "πηγαιναν" με τις δοκιμες.
Για την ιστορια,ο μεγας Ιαβερης ετρεξε μια σεζον δοκιμαστικα με το Team Conrero,μια ιταλικη αγωνιστικη επαγγελματικη ομαδα.Οδηγοι της ηταν για εκεινη την χρονια ο δικος μας και ο μετεπειτα παγκοσμιος(μη χεσω...) Μικι Μπιαζον....Αυτοκινητα τα θρυλικα Ascona 400 του group B
Ο Τασαρας τοτε διελυσε τον συναγωνισμο στους δικινητους(ταπεινωνοντας τον team mate του,και φερομενο ως πρωτο ονομα...)κανοντας σταθερα 4-5ους χρονους στην απολυτη ομιχλη και στους παγωμενους δρομους.....Ειδικα στο ιδιο Col de Tourini οπου ο Ρερλ εφτιαξε τον Μυθο,αλλα και στο κατηφορικης φορας παγωμενο Arganil
ηταν στην τριαδα με το δικινητο Ασκονα...Αυτα για να γνωριζουν οι νεοι...
Οσο για την δικη μου αγαπη στην Φ1...Ο Τρελλοκαναδος και ο βασιλιας Αυρτον που τους προλαβα και εν δραση.Απο παλιοτερους,Ρουντολφ Καρατσιολα,Χερμαν Κλινγκ,Στερλινγ Μος,Τζακι Στιουαρτ και αλλοι...
Απο οδηγους ραλλύ,ο Ρερλ,ο Βατανεν,ο Mουναρι,ο Μεγας Ζαν Ρανιοτι,ο Υβ Λουμπε(για οσους τον ξερουν...)
Απο Ελληνες ο Μοναδικος Ιαβερης,Σιροκο, Γιωργος Μαυρος,Ραπτοπουλος,Κοκκινης,Τζιγγερ,και αλλοι παλαιοτεροι που θα τους πουμε εν καιρω...