Επειδή εχεις ζωηρή φαντασία και στον εγκέφαλο, όταν κλειδώσει η ψηφοφορία τότε στις τυχόν ισοβαθμίες των 20 πρώτων θα γίνει κατάταξη και με βάση το πλήθος των μηνυμάτων.
Γράφεις επίτηδες ανορθόγραφα το όνομά μου για να τσιμπήσεις ψήφους, Γιώργο;
Παρόμοια πονηριά έχει κάνει και ο Στέκας, που τον antisthenis στη λίστα των διαγωνιζομένων τον γράφει χωρίς το h, και καλά για να μπερδευτούν οι ψηφοφόροι και να μην ψηφίσουν τον antisthenis για μαλάκα.
Γλειφτάκι ο Στέκας.
Οξαποδω, πολλοι με επιθέσεις προς την διοργανωτρια αρχή και τον προεδρό της προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις προκειμένου να μαζεψουν ψήφους. Ο antisthenis είναι μεσα στην 20αδα, αρα δεν παιζει αυτό που λες.
Καθε χρονιά τα ίδια και τα ίδια.
Μην φοβασαι ρε λίλα. Εγω ειμαι εδω. Τι αγωνιζομαι νομίζεις; Μην με βλέπεις ησυχο ησυχο. Απλα δεν θελω να σπαταλαμε δυναμεις, και κουραζουμε τους ψηφοφορους ετσι άσκοπα. Κατσε να δεις τι εχει να γινει μολις περάσουμε στα προκριματικά, και μπουμε ομίλους.
Επειδή εχεις ζωηρή φαντασία και στον εγκέφαλο, όταν κλειδώσει η ψηφοφορία τότε στις τυχόν ισοβαθμίες των 20 πρώτων θα γίνει κατάταξη και με βάση το πλήθος των μηνυμάτων.