Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κύριε Ζέλιγκα,
Μην δίδετε σημασία.
Είναι προφανές ότι πρόκειται περί απροκάλυπτων προσπαθειών αγκιτάτσιας, προκειμένου να στοχοποιηθείτε από τους ψηφοφόρους.
Καταρχάς τους γονείς μου δε θα τους ξαναπιάσεις στο στόμα σου, γιατί δε θα σε ξεπλένει ούτε ο Ρήνος. Γκέγκε;
Μωρή σκατόγρια, τί κόμπλεξ έχεις;
Έχεις παράπονο από μένα;
Έχει η μάνα σου μήπως;
Η κόρη σου;
Η αδερφή σου;
Δε σας γαμάω καλά οικογενειακώς;
Πες μου, τί ζόρι τραβας;
Της μάνας σου το μουνί που το γαμάνε όλοι οι Μεξικανοί.
Παιδόφιλε

Πιθανότατα (σχεδόν 99,9999% ) έχετε δίκιο.
Αλλά .... ξερετε τώρα .......
με το να μου θυμίζετε την αλήθεια .... με φρενάρετε ........
Θα καταλαβαίνετε σίγουρα ότι αν και σχεδόν μεσόκοπος, έχω τον ενθουσιασμό και την ορμή
παθιασμένου εφήβου ...
και ενώ ήμουν έτοιμος να τον εντάξω στο Εκλεκτό και Ολιγομελές Club
των lako-γαμημένων
(με μια φωτογραφιάρα με εξαχθέντα δόντια, οδοντιατρικούς μοχλούς και οδοντάγρες)
μου ... κόψατε τη φόρα .......



Μόνο σε μπουρδέλα του 10ρικου γαμάς; Καλά σε λέω καημένο.
Θες να κάνουμε έρανο να γαμήσεις κι εσύ μια; Μη φοβάσαι, δε χρειάζεται να σε ερωτευτεί για να σε γαμήσει, λεφτά θέλει.
Σου φαίνεται παράξενο ότι μερικοί μπορούνε και γαμάνε χωρίς να πληρώνουν ε;
Σοβαρά τώρα, πόσα χρόνια έχεις να ρίξεις γκόμενα;
EDIT: Έχεις ρίξει ποτέ καταρχάς;
Ίσως είναι επειδή δε χρειάζεται να πληρώσω για να γαμήσω... ;)
Στεκα,ξερεις αν σε συμπαθω η όχι.Αφου συμπαθω τους αντικειμενικούς μη κολλημένους ανθρώπους γενικοτερα.Αλλα τις τελευταίες ωρες πριν το κλείσιμο της καλπης παρατηρείται ασυνηθιστη ροη ψηφων,εκει που ειχε τελματωσει η διαδικασια.Σε καθιστω υπευθυνο να διερευνήσεις και υπολογο σε τυχον παρατυπιες που βλαπτουν το ευ αγωνισεσθαι και αμαυρωνουν τον διαγωνισμο.Πεστα ρε τυπε... :S
δωστε 3 ψηφους στο μεξικανο να παρει κεφαλι στην ψηφοφορια το εχει πολυ μεγαλη αναγκη ο τυπος


Στεκα,ξερεις αν σε συμπαθω η όχι.Αφου συμπαθω τους αντικειμενικούς μη κολλημένους ανθρώπους γενικοτερα.Αλλα τις τελευταίες ωρες πριν το κλείσιμο της καλπης παρατηρείται ασυνηθιστη ροη ψηφων,εκει που ειχε τελματωσει η διαδικασια.Σε καθιστω υπευθυνο να διερευνήσεις και υπολογο σε τυχον παρατυπιες που βλαπτουν το ευ αγωνισεσθαι και αμαυρωνουν τον διαγωνισμο.


Είχες δηλαδή προσφορές για δουλειά στην Ελλάδα και προτίμησες να πας Γερμανία δηλαδή που σου δίναν περισσότερα.
Τί επαγγελεσαι αν επιτρέπεται;
Εσύ ρε Kman2 Γερμανία δεν είσαι;
Γιατί πήγες εκεί; Δεν έβρισκες δουλειά στην Ελλάδα;
Πρηξαρχίδι, τί επαγγέλεσαι;
Λέγε τώρα!
Προφανώς τον Πρηξαρχίδι τον τρόλλαρα εκεί γιατί κατά βάθος είναι στράκι.
Απάντησα σοβαρά σε αυτό που με ρώτησε, ο ίδιος όμως έκανε τον κινέζο σε δική μου ερώτηση (έμαθα όμως τί δουλειά κάνει σε άλλο thread - "ταρίφας").
Εσύ γιατί ζορίζεσαι όμως; ΕΣΕΝΑ δε σε ρώτησα τί δουλειά κάνεις.
Ξέρω... ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ. Σε ταίζουμε από την τσέπη μας.
Τί πληρώνεις ρε βλήμα; Με τί;
Αφού άνεργο γίδι είσαι.
Ούτε καν αεργο.
Κανείς δε σε προσλαμβάνει.
Τενεκέ
Γιατί απαγορεύεται;
Άσε που δε ρωτάω.
Την ξέρω την επαγγελματική σου κατάσταση και κάνω μια επισήμανση:
Ότι δηλαδή είσαι ένα παράσιτο της κοινωνίας που το πληρώνουμε με επιδόματα για να κάθεται.
Άκου να δεις τενεκέ, βλαχο που έφυγες από το χωριό σου που κόβετε τον πατσά με το ψαλίδι και πήγες στη Γερμανία και νομίζεις ότι έπιασες τον παπά από τ' αρχίδια...
Η επιτομή της χοιρινής εμμένειας.Καταλαβαίνω ότι έχεις τεράστιο πρόβλημα μαζί μου.
Και τρέχεις από πισω μου σαν μουνόσκυλο.Παντού .
Και καταλαβαίνω τη δυστυχία σου, που δεν μπορείς να κάνεις κάτι για το πρόβλημα που έχεις μαζί μου, εκτός από το να μου κλάνεις τα αρχίδια και να ξεροσταλιάζεις μέρα νύχτα σε αυτή τη μαλακία για να με ψηφίζεις (άλλωστε δεν έχεις και τίποτε να κάνεις στη ζωή σου ;;; την ποιά ;;; ).
Δυστυχώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Εκτός από το να σε γράφω στα αρχίδια μου .
Συνέχισε . Θα επαληθεύσεις όσα γράφω παραπάνω εκατοντάδες φορές.
Συνέχισε να εκλιπαρείς, αναφερόμενος σε εμένα.
Είναι ένας τρόπος να υπάρξεις.
ΘΑ γίνεις κάτι.
Αυτός που ... ψηφίζει εμένα στη μαλακία του στέκα.
Για σένα δεν λίγο . Μία κουράδα είσαι.
Έτσι γίνεσαι κάτι . Κάποιος. Αποκτάς ταυτότητα, ύπαρξη.
Παύεις να είσαι το σκυλόσκατο στο πεζοδρόμιο.
Εμένα θα μου επιτρέπεις να μην ασχολούμαι με την περιφερόμενη μιζέρια σου.
Κάνω το χαβαλέ μου, γράφοντας αυτά που θέλω.
Το να ανοίξω διάλογο με κουράδες σαν εσένα , δεν έχει κανένα ενδιαφέρον.
Πριν γράψεις τη μαλακία σου παραπάνω, δεν θυμόμουν καν την ύπαρξή σου.
ΚΑΤΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΕΤΣΙ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΑΤΟΜΙΚΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.
Είσαι συνηθισμένος.
Συνέχισε να αναλύεις τι γράφω στο προφίλ μου , την υπογραφή μου , τι φωτογραφίες βάζω .......
μπορεί έτσι να ξεχνάς ότι ΣΕ ΓΑΜΑΓΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟΙ , ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ..........

μεξικανε ζουμε μιστερ μαλακα να σε δουμε οεοεοε μεξικανε![]()
![]()
![]()
