Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 216K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιός πιστεύεται ότι είναι ο Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016?

  • zeljko

    Ψήφοι: 116 47,7%
  • Picker

    Ψήφοι: 127 52,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    243
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
οχι στεκα δεν μποπρουσα να σκισω τα εσωρουχα  η κοπελα  πως θα συνεχιζε την δουλεια  της στεκα γυμνη η κοπελα    θα εμενε
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Μπορουσες να τα σκισεις και μετά να πληρωσεις ρε γιωργο
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
ημουνα τυχερος διοτι ημουν αναμεσα σε αυτην την κοπελα  και σε μια αλλη που μ ετρελαινει πολυ 
 

Επισκέπτης
Πρωτος ο πικερ, ο τζωνυς 2ος και 3ος ο αλεξ, χωρίς μεγάλες διαφορες.

Ενδιαφέρον το οτι δεν καλπαζει ο πικερ, ενω ο παρακμιακος πάτωσε.

Για να δούμε...

Ειχα προβλεψει οτι ο Τζωνης θα ειναι δευτερος. Θεωρουσα οτι ο Αλεξ σαν πιο εμπειρος μαλακας θα εσβηνε το αστρο του Πικερ το οποιο παραμενει φωτεινο ομως.....
 

mimikos2000

Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.063
Like
17
Πόντοι
16
εξαιρετικη αξιοκρατικη διοργανωση ! ο kostakis27 παντως .... θα ειναι παντα ο κυριος μαλακας της χρονιας, εχει αποδειξει την αξια του πολλακις για την κατοχη του τιτλου !
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
Ειχα προβλεψει οτι ο Τζωνης θα ειναι δευτερος. Θεωρουσα οτι ο Αλεξ σαν πιο εμπειρος μαλακας θα εσβηνε το αστρο του Πικερ το οποιο παραμενει φωτεινο ομως.....
ο πικερ εγινε βαρετος...
σβηνει και τα μηνυματα του
αν δεν τον παραθεσει καποιος ειναι σαν να μην υπαρχει.. :-
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.717
Πόντοι
5.006
σιγουρα είναι σε δυσκολο ομιλο ο πικερ, αλλα δεν δικαιολογειται να εχει τοσο μικρη διαφορα από τους υπολοιπους.....δεν πιστευω ξενα κεντρα και συμφεροντα να νωθευσαν τον διαγωνισμο????  :s&m_2:
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
εξαιρετικη αξιοκρατικη διοργανωση ! ο kostakis27 παντως .... θα ειναι παντα ο κυριος μαλακας της χρονιας, εχει αποδειξει την αξια του πολλακις για την κατοχη του τιτλου !

O kostakis27 παιζει στον επομενο ομιλο τυπε...
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
ο πικερ εγινε βαρετος...
σβηνει και τα μηνυματα του
αν δεν τον παραθεσει καποιος ειναι σαν να μην υπαρχει.. :-

πρεπει να βλέπεις όλη την πορεία του τυπε... :jerking: :jerking: :jerking:
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
σιγουρα είναι σε δυσκολο ομιλο ο πικερ, αλλα δεν δικαιολογειται να εχει τοσο μικρη διαφορα από τους υπολοιπους.....δεν πιστευω ξενα κεντρα και συμφεροντα να νωθευσαν τον διαγωνισμο????  :s&m_2:

Εχουμε το anticloning control τυπε....
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Για να ψηφιζουμε ολοι, μια μερα εμεινε ακόμα!!!!
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Θα πρεπει να ψηφίσουμε όλοι, η μαχη για την 2η θεση είναι σκληρή μεταξύ τζωνυ - αλεξ...
 

Killer Elite

Μέλος
Εγγρ.
4 Οκτ 2016
Μηνύματα
174
Like
0
Πόντοι
1
giphy.gif
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Η ερημιά του thread οφείλεται στους μαλάκες τους υποψήφιους του Β' Ομίλου  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Στον Α' Όμιλο, ο αγώνας ήταν πολύ ανώτερος: Είχαμε την μαλακισμένη επιχειρηματολογία του κ. Λάκη, είχαμε επαναλαμβανόμενα κρεσέντο μαλακίας του κ. Έκτορα, είχαμε την ερεβώδη και αβυσσαλέα μαλακία του κ. Λέφτη, είχαμε τις φιοριτούρες μαλακίας του κ. Γάσπαρη, είχαμε τις έγκυρες και τεκμηριωμένες μαλακίες του κ. Τραμουντάνα.

Στον Β' Όμιλο, ο κ. Πίκερ κάνει πεισματάκια και παίζει κρυφτό, ο κ. bakalhs ξεροχύνει με τον Trump και δε μπορεί να πιάσει το πληκτρολόγιο, ο κ. Παρακμιακός δεν εκπέμπει γιατί μάλλον έχει πάθει κάτι κακό, ο κ. Τζώνης κρατάει αποστάσεις γιατί σιγά - σιγά καταλαβαίνει ότι το πασοκ είναι μαλακία, ο κ. Άλεξ γαμάει γκόμενα και θα επανεμφανιστεί στο site όταν δεν θα την χρειάζεται πια, και απομένει ο κ. apoc, ο οποίος κάνει έναν χλιαρό προεκλογικό αγώνα σε άλλα threads...

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 
OP
OP
stekas72

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Η ερημιά του thread οφείλεται στους μαλάκες τους υποψήφιους του Β' Ομίλου  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Στον Α' Όμιλο, ο αγώνας ήταν πολύ ανώτερος: Είχαμε την μαλακισμένη επιχειρηματολογία του κ. Λάκη, είχαμε επαναλαμβανόμενα κρεσέντο μαλακίας του κ. Έκτορα, είχαμε την ερεβώδη και αβυσσαλέα μαλακία του κ. Λέφτη, είχαμε τις φιοριτούρες μαλακίας του κ. Γάσπαρη, είχαμε τις έγκυρες και τεκμηριωμένες μαλακίες του κ. Τραμουντάνα.

Στον Β' Όμιλο, ο κ. Πίκερ κάνει πεισματάκια και παίζει κρυφτό, ο κ. bakalhs ξεροχύνει με τον Trump και δε μπορεί να πιάσει το πληκτρολόγιο, ο κ. Παρακμιακός δεν εκπέμπει γιατί μάλλον έχει πάθει κάτι κακό, ο κ. Τζώνης κρατάει αποστάσεις γιατί σιγά - σιγά καταλαβαίνει ότι το πασοκ είναι μαλακία, ο κ. Άλεξ γαμάει γκόμενα και θα επανεμφανιστεί στο site όταν δεν θα την χρειάζεται πια, και απομένει ο κ. apoc, ο οποίος κάνει έναν χλιαρό προεκλογικό αγώνα σε άλλα threads...

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Ωραία ανάλυση τύπε  :rockon: :rockon: :rockon:

Παντως αρκετοι παίκτες κανουν την παπια για να μην εκτεθούν περισσότερο.

Ομως ξεχνάνε ότι τις αποφάσεις για το ποιος αξιζει τον τιτλο του MR MALAKAS 2016 θα τις πάρει ο λαος του site
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
1K
Εμφανίσεις
63K
?
Απαντήσεις
5K
Εμφανίσεις
174K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom