memos@n
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2011
- Μηνύματα
- 28.724
- Like
- 22
- Πόντοι
- 366
ειχε ακουσει πως πισω απο καθε μεγαλο αντρα κρυβεται μια τεραστια γυναικα, απλα δε καταλαβε το μεταφορικο νοημα της εκφρασης ;)Μπορούσε και μόνος του ασφαλώς!!!!![]()
ειχε ακουσει πως πισω απο καθε μεγαλο αντρα κρυβεται μια τεραστια γυναικα, απλα δε καταλαβε το μεταφορικο νοημα της εκφρασης ;)Μπορούσε και μόνος του ασφαλώς!!!!![]()
Ουτε εγω τυπε και το ξερει ο χασοδικηςκαι ας με εχει πει και αλβανο στο παρελθον
*Μηδα πουσταρα αυριο θα σε λιωσουν οι κλωνοι μου φιλε ;)
δεν έχει να κάνει αυτό και γω έχω πει 2 κουβέντες με τον βάρο από κοντά και τώρα εύχομαι να του γαμήσει τον σκύλο ο πορνομετανάστης![]()
δε γαμαει αρσενικους σκυλους ρε ο πορνομητσος, τι ειναι γκεη κτηνοβατης? 
ειχε ακουσει πως πισω απο καθε μεγαλο αντρα κρυβεται μια τεραστια γυναικα, απλα δε καταλαβε το μεταφορικο νοημα της εκφρασης ;)

Ουτε εγω τυπε και το ξερει ο χασοδικηςκαι ας με εχει πει και αλβανο στο παρελθον
*Μηδα πουσταρα αυριο θα σε λιωσουν οι κλωνοι μου φιλε ;)
![]()
δε γαμαει αρσενικους σκυλους ρε ο πορνομητσος, τι ειναι γκεη κτηνοβατης?
![]()
γιατι δεν το φολιαζεις;θα ντύσουμε το μπος με φουστανάκι δεν θα καταλάβει τίποτα ;)
γιατι δεν το φολιαζεις;![]()
Ποτε σε ειπα Αλβανο ρε τύπε?Ουτε εγω τυπε και το ξερει ο χασοδικηςκαι ας με εχει πει και αλβανο στο παρελθον
![]()
πιο πολύ θα υποφέρει με το ξεκώλιασμα ;)
τι μαλακαΜπορούσε και μόνος του ασφαλώς!!!!![]()
Όνειρα γλυκά ( και κρατήστε τα χέρια σας πάνω από την κουβέρτα ).κ.Αγιε σας καληνυχτω.Καληνυχτω και την απαξιωτικη Ροουζ![]()
![]()
πανταΌνειρα γλυκά ( και κρατήστε τα χέρια σας πάνω από την κουβέρτα ).![]()
Καληνυχτα κ ονειρα γλυκα!!!
Εχει ορεξη το μωρο μου. Τι πρόβλημα εχεις εσυ?κραταει κανεις χρονο ποση ωρα ειναι στο ψυγειο η ροζυ ;) μη λετε μετα οτι τη λεω χοντρη ;)
ευχαριστω.Καλη συνεχεια σε εσενα και να μπαινεις λιγο πιο νωριςΚαληνυχτα κ ονειρα γλυκα!!!![]()
κραταει κανεις χρονο ποση ωρα ειναι στο ψυγειο η ροζυ ;) μη λετε μετα οτι τη λεω χοντρη ;)