alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Καποιος εχασε την ψυχραιμια του και μπερδευει τις παραθεσεις.φανταζομαι σε αλλον παει αυτο.
![]()
Καποιος εχασε την ψυχραιμια του και μπερδευει τις παραθεσεις.φανταζομαι σε αλλον παει αυτο.
![]()
η μασωνια του δσα ειναι τυπε ;)Είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ αληθεια. Η Ροζυ πληρωνει την επιλογή να σας την σπασει επιλεγοντας να είναι με αυτόν που σας την σπαει περισσοτερο.
Ναι, φυσικα. Τι ερωτηση είναι αυτή?από δω μέσα την γνώρισες![]()
Μποκα καμαρι μου εμενα λες κλωνο μεταφανταζομαι σε αλλον παει αυτο.
![]()

φανταζομαι σε αλλον παει αυτο.
![]()
οι πιρφοροι την κατεστρεψαν...ΟΙ ΠΙΡΦΟΡΟΙΤύπε οι αριστεροι και η αριστερά πολιτική κατεστρεψε αυτή τη χωρα![]()
Είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ αληθεια. Η Ροζυ πληρωνει την επιλογή να σας την σπασει επιλεγοντας να είναι με αυτόν που σας την σπαει περισσοτερο.

Ναι, φυσικα. Τι ερωτηση είναι αυτή?
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*Είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ αληθεια. Η Ροζυ πληρωνει την επιλογή να σας την σπασει επιλεγοντας να είναι με αυτόν που σας την σπαει περισσοτερο.
μήπως ήταν στημένο το παιχνίδι![]()
Όχι ρε, για ποιον λογο?
Ναι.παντως αλεξ εγω δεν σε μισω.Ισα-ισα εχουμε πει και 2 κουβεντες
σατανικοΓια να κερδίσετε τον τίτλο. ;)
ετσι να ξεκαθαριζουμε τα πραγματα
Μπορούσε και μόνος του ασφαλώς!!!!Για να κερδίσετε τον τίτλο. ;)
παντως αλεξ εγω δεν σε μισω.Ισα-ισα εχουμε πει και 2 κουβεντες
Ουτε εγω τυπε και το ξερει ο χασοδικηςπαντως αλεξ εγω δεν σε μισω.Ισα-ισα εχουμε πει και 2 κουβεντες

δεν έχει να κάνει αυτό και γω έχω πει 2 κουβέντες με τον βάρο από κοντά και τώρα εύχομαι να του γαμήσει τον σκύλο ο πορνομετανάστης![]()
