Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2013

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 281K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

ΤΕΛΙΚΟΣ..ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΤΟ 2013

  • BOLTERMORT

    Ψήφοι: 171 30,8%
  • PORNOPAPOS

    Ψήφοι: 384 69,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    555
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
θα κατέβεις στο γήπεδο στην επόμενη διοργάνωση?  :jerking:

Αν με επιλεξει ο λαός....αλλά μάλλον θα βλέπω από τις θεσεις των διοργανωτών!   :happy:

Δεν μπορώ να φτάσω τη τεράστια μαλακία σου παπιε....  :dunno:

Με την ευκαιρεία να σου ξαναευχυθώ καλή επιτυχία  :grin:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
και οι πεθαμενοι θα σε ψηφισουν  :grin:
URL]] ;D
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Αφήστε τον πάπια, όλοι καταβάθος ξέρουμε ποιος πρέπει να βγει φέτος...


images


:rockon:
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676
Τον Αύγουστο του 480 π.Χ., όταν ο περσικός στρατός πλησίαζε προς τη Θεσσαλία, ο στόλος των Συμμάχων έπλευσε προς το Αρτεμίσιο και ο στρατός βάδισε προς τις Θερμοπύλες. Όταν ο περσικός στόλος έφθασε τελικά στο Αρτεμίσιο μετά από σημαντική καθυστέρηση, ο Ευρυβιάδης, για τον οποίο τόσο ο Ηρόδοτος όσο και ο Πλούταρχος αναφέρουν ότι δεν ήταν και ο πιο εμπνευσμένος διοικητής, θέλησε να αποφύγει τη μάχη. Σ' εκείνη τη χρονική στιγμή, ο Θεμιστοκλής δέχτηκε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό από τους ντόπιους ώστε να παραμείνει ο στόλος στο Αρτεμίσιο. Ο Θεμιστοκλής έδωσε μέρος του ποσού στον Ευρυβιάδη για να παραμείνει και ο ίδιος κράτησε το υπόλοιπο. Μετά από τρεις ημέρες μάχης, οι σύμμαχοι επικράτησαν του πολύ μεγαλύτερου περσικού στόλου, αλλά υπέστησαν σημαντικές απώλειες. Επιπλέον, η απώλεια της ταυτόχρονης Μάχης των Θερμοπυλών, από προδοσία ενός λιποτάκτη, του Εφιάλτη, έκανε άσκοπη την παρουσία των συμμάχων στο Αρτεμίσιο κι έτσι οι σύμμαχοι αποσύρθηκαν.   ;)
Μα αμα δεν ειχε παραταχθει οπως ειχε παραταχθει ο ναυτικος στολος και ειδικα στο συγκεκριμενο στενο σημειο, τα περσικα πλοια θα εβγαιναν απο πισω απο τον ελληνκο στρατο στις θερμοπυλες. Βλεπω πως καποιοι αμβισβητουν το γιατι επραξε ετσι ο θεμιστοκλης, η ουσια παραμενει ομως πως οτι κινητρο και να ειχε, ΑΥΤΟΣ διαμορφωσε το πεδιο της μαχης και ισως και την ιστορια.
Μην συνεχιζουμε να κλεβουμε δοξα απο τους αλλους μαλακες...... τους συμμετοχοντες.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.182
Like
48
Πόντοι
366
Αν με επιλεξει ο λαός....αλλά μάλλον θα βλέπω από τις θεσεις των διοργανωτών!   :happy:

Δεν μπορώ να φτάσω τη τεράστια μαλακία σου παπιε....  :dunno:

Με την ευκαιρεία να σου ξαναευχυθώ καλή επιτυχία  :grin:

μωρή λουλούκα κλεφτοκοτού,

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

ΠΩΣ ΣΤΟΜΠΟΥΤΣΟ ΘΑ "ΣΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΛΑΟΣ"???

ούστ λουλού!!!
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676
Σπάνια βλέπω ταινίες μαρie .τον όμηρο του γιάνναρη είδα τελευταία,καλό αν και από περίεργη οπτική
Για δοκιμασε να δεις τριερ.  :birdman:
Παλι καλα που δεν ειμαι στην ψηφοφορια αυτην την στιγμη, και εγω ο ιδιος θα με ψηφιζα.  :grin:
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366
Για δοκιμασε να δεις τριερ.  :birdman:
Παλι καλα που δεν ειμαι στην ψηφοφορια αυτην την στιγμη, και εγω ο ιδιος θα με ψηφιζα.  :grin:

έχω δει το element of crime μαλακία ήταν και το dogville που μου άρεσε πολύ :S
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
μωρή λουλούκα κλεφτοκοτού,

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

ΠΩΣ ΣΤΟΜΠΟΥΤΣΟ ΘΑ "ΣΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΛΑΟΣ"???

ούστ λουλού!!!

Μωρη λουγκρα, θες αγώνα Μπαρτσελόνα - Φωστήρα, αλλά δεν θα σου κάνουμε την χαρη!

Θα παιξεις με αντιπάλους ισαξιους.....πάρε ενα λακη και τρεχα....

Και καλή επιτυχία  :grin:
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.724
Like
22
Πόντοι
366
θα τους αναστησει ο νωντας για να τον ψηφισουν τυπε :grin:
εκπροσωποντας το 50% της οντοτητας που λεγεται μεμονωντας, δηλωνω πως ο ενας και μοναδικος στοχος μας που ηταν η υγρη απαξιωση στα τζαμια απο τα κυαλια του πιρφοροκοτοπουλακη ΜΕΣΑ στο σπιτι του επετευχθη με ΜΟΝΑΔΙΚΗ επιτυχια  :rockon: Περαν τουτου δεν μας απασχολει καθολου η περεταιρω εξελιξη της ψηφοφοριας...ευχαριστουμε θερμα τους νωντοτυπους και τους νωντουποστηρρικτες που εδειξαν πγια μια ακομη φορα πως η νωντοαδερφοτητα ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ σε ΟΛΑ τα θρεντ, ακομα και στα πιο ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ  :rockon: :rockon:
 

Slavyanka Delicatessen

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2013
Μηνύματα
10.008
Κριτικές
1
Like
18
Πόντοι
166
Έχω δει το επιντεμικ.γαματο,ειδικά αν διαβάσεις και την ιστορία πίσω απ τη δημιουργία της ταινίας
Για δοκιμασε να δεις τριερ.  :birdman:
Παλι καλα που δεν ειμαι στην ψηφοφορια αυτην την στιγμη, και εγω ο ιδιος θα με ψηφιζα.  :grin:
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
πιπα κωλο εμπλοκη θα σε παμε :zfuck:
σκεψου εσενα και τον αλεξ στον τελικο.η νικη σου θα ειναι γεματη μηνυματα

Κατσε να δεις την ενδειξη στο προφιλ που θα εχει ο νικητής....
:grin:
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom