Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2013

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 281K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

ΤΕΛΙΚΟΣ..ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΤΟ 2013

  • BOLTERMORT

    Ψήφοι: 171 30,8%
  • PORNOPAPOS

    Ψήφοι: 384 69,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    555
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
OP
OP
stam_90

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
14-Δεκ   ο πρωτος του ομιλου α, με τον 2 του δ (Α) boltermort Μεμονώντας
15-Δεκ   ο πρωτος του ομιλου α, με τον 2 του δ (Α)
16-Δεκ   ο δευτερος του α, με τον 1 του γ (Β) Αχαχουχας Alex_71
17-Δεκ   ο δευτερος του α, με τον 1 του γ (Β)
18-Δεκ   ο δευτερος του β ,με τον 1 του δ  (Γ) pornopapos λακης_33
19-Δεκ   ο δευτερος του β ,με τον 1 του δ  (Γ)
20-Δεκ   ο πρωτος του β, με τον 2 του γ (Δ) εκτορ_λοπεζ fofoutos_30
21-Δεκ   ο πρωτος του β, με τον 2 του γ (Δ)
τυπε παραπονιεται το λουτρινο λιονταρακι οτι θα εχουμε επαναληψη τελικου

εγω σας λεω, οτι θα εχουμε εκπληξη  ;) ;) ;)

ΑΛΕΞ71-ΛΟΠΕΖ

Ο φετινος τελικος ολα μου τα λεφτα βαζω  :2on1:
 
Εγγρ.
17 Μαΐ 2013
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
3
Like
16
Πόντοι
16
αποστάτης άντμιν του σύριζα είμαι δεν μου πληρώνανε τα ταμεία και την έκανα :2funny:

νόμιζα πως μόνο το πασόκ κάνει κάτι τέτοιες μπινιές στα γίδια του στους σοβαρά σκεπτόμενους υποστηρικτές του  :S
έχει καμιά σχέση το πασόκ με σύριζα τελικά?  :think:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
τυπε παραπονιεται το λουτρινο λιονταρακι οτι θα εχουμε επαναληψη τελικου

εγω σας λεω, οτι θα εχουμε εκπληξη  ;) ;) ;)

ΑΛΕΞ71-ΛΟΠΕΖ

Ο φετινος τελικος ολα μου τα λεφτα βαζω  :2on1:

Άμα βγει ο άλεξ θα χύσω 3 λεκάνες σπέρμα :cum:
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
τυπε παραπονιεται το λουτρινο λιονταρακι οτι θα εχουμε επαναληψη τελικου

εγω σας λεω, οτι θα εχουμε εκπληξη  ;) ;) ;)

ΑΛΕΞ71-ΛΟΠΕΖ

Ο φετινος τελικος ολα μου τα λεφτα βαζω  :2on1:

Ξεκίνα την νεα ψηφοφορία σταμ....με μια ψήφο...
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
κοτοσταμουλη  :zfuck:
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom