apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
ο αλεξ δεν ηταν και στην προηγουμενη ψηφοφορια? 
μαλον εβαλε τους 16+τους 3 απο εδω τυπεΔηλαδη περασαν οι 13 πρωτοι στην επομενη φαση, και γινονται πλει οφ με τους υπολοιπους για τις 3 αλλες θεσεις?
οταν κανεις παπαδες στα τσιμπουκια ειναι αναμενομενογαμησα παλι
πηρα 10 ψηφους σε 6 λεπτα ...να ζησουν οι κλωνοι![]()

Εγω δεν θα σε ψηφισω παντως ρε μουνι.γαμησα παλι
πηρα 10 ψηφους σε 6 λεπτα ...να ζησουν οι κλωνοι![]()

οταν κανεις παπαδες στα τσιμπουκια ειναι αναμενομενο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ουτε εγω τα αλλα τα μουνιαΕγω δεν θα σε ψηφισω παντως ρε μουνι.![]()

16 επιλογες διαθεσιμες με 20 συμμετεχοντες.![]()
![]()

στηριζουμε δικα μας παιδιατον άλεξ όλοι παλικάρια![]()
![]()

φιλε παω να συστηθω στα νεα μεληχαχαχαχαχαχα!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()