τι σας εκανε;ναι βρε εσυ δεν εχεις σχεση με την αλλη την σουρλουλου ;)
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τι σας εκανε;ναι βρε εσυ δεν εχεις σχεση με την αλλη την σουρλουλου ;)
ναι βρε εσυ δεν εχεις σχεση με την αλλη την σουρλουλου ;)

http://[URL unfurl="true"]www.antinews.gr/wp-content/uploads/2009/09/execution_gurney.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
μασαζοκρέβατο :2on1:
ναι βρε εσυ δεν εχεις σχεση με την αλλη την σουρλουλου ;)
σταμουλη να μπει στα μπαραζ και αυτη η αδερφη
μονο μια αδερφη θα εγραφε και βρε και σουρλουλου
τι αδερφη δηλαδη
αδερφαρα![]()
Πολλά "s" πουστερ21![]()
![]()
![]()
![]()
μην αρχισεις παλι μαλακιες για κλωνο;

σταμουλη να μπει στα μπαραζ και αυτη η αδερφη
μονο μια αδερφη θα εγραφε και βρε και σουρλουλου
τι αδερφη δηλαδη
αδερφαρα![]()
τι μαλακες



ρε φιλε συμφωνω ο πουστης ειναι πουστης
αλλα μανες μην βριζεις
δεν ξερεις αν ζει κιολας η μανα του καθενος εδω μεσα
γνωμη μου
Σταματοχουντα,Σταματονομος ρελοιπον μάγκες..
τα προκριματικα τελειωσανε...
η 14 που περνανε ειναι η εξης ...
boltermort
pornopapos
Πορνομεταναστης
Μαστερ_21
λακης_33
εκτορ_λοπεζ
ποδολαγνος
asia_fun
tramountana
px_75
fofoutos_30
stam_90
memosan
Nωντας
απευθειας τους 16
υστερα απο πριξιμο αρχιδιων εκ μερους σας,η ψηφοι θα μηδενιστουν για τα ατομα που ειναι ακομα
θα διαγραφουν ατομα με χαμηλη ψηφοφορια οπως χιτμαν,νικ07,λιονταρης ,βελουχιωτης,μπεμας ,προφεσορας κλπ ..
αποθηκευση της ψηφοφοριας για να μην εχουμε κανα παρατραγουδο..
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟΥΣ 16..
Λοιπον ακουω, ασχετα να πω οτι ο αχαχουχας ειναι ηδη διπλα, αλλα αφου θελετε και εδω,τον βαζω,βαζω τακμαν,βαζω και χριστιδη 7..Θα κανω οπως γουσταρω..
δεν απαντω σε καμια παραθεση..ΣΤΑΜΟΧΟΥΝΤΑ,ΣΤΑΜΟΝΟΜΟΣ![]()
![]()

λοιπον μάγκες..
τα προκριματικα τελειωσανε...
η 14 που περνανε ειναι η εξης ...
boltermort
pornopapos
Πορνομεταναστης
Μαστερ_21
λακης_33
εκτορ_λοπεζ
ποδολαγνος
asia_fun
tramountana
px_75
fofoutos_30
stam_90
memosan
Nωντας
απευθειας τους 16
υστερα απο πριξιμο αρχιδιων εκ μερους σας,η ψηφοι θα μηδενιστουν για τα ατομα που ειναι ακομα
θα διαγραφουν ατομα με χαμηλη ψηφοφορια οπως χιτμαν,νικ07,λιονταρης ,βελουχιωτης,μπεμας ,προφεσορας κλπ ..
αποθηκευση της ψηφοφοριας για να μην εχουμε κανα παρατραγουδο..
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟΥΣ 16..
Λοιπον ακουω, ασχετα να πω οτι ο αχαχουχας ειναι ηδη διπλα, αλλα αφου θελετε και εδω,τον βαζω,βαζω τακμαν,βαζω και χριστιδη 7..Θα κανω οπως γουσταρω..
δεν απαντω σε καμια παραθεση..ΣΤΑΜΟΧΟΥΝΤΑ,ΣΤΑΜΟΝΟΜΟΣ![]()
![]()
Διόρθωσε τουλάχιστον τα η σε οι!λοιπον μάγκες..
τα προκριματικα τελειωσανε...
η 14 που περνανε ειναι η εξης ...
..........

μαγκες, αν δεν ακουσει ο αντι να βαλει μαξ 3 ψηφους,δεν φταιω εγω..![]()
alex_71 - 4 (10.3%)πρωτον εκανες νοθεια
εβγαλες τον αλεξ71 και εβαλες τον μεμοσαν
ενω ειχε λιγοτερες ψηφους
δευτερον
εχεις βαλει στην ψηφοφορια ατομα που εχουν ηδη περασει
τριτον
δεν εχεις βαλει νεα ατομα
τεταρτον θα ψαξω και θα σου βρω και αλλες μαλακιες
Διόρθωσε τουλάχιστον τα η σε οι!![]()
![]()
![]()
![]()