Την κριτική επιτροπή την έχω ηδη λαδόσει με καλό λαδάκι κορφιάτικο ΑΑΑΑκοιτα δε τις θελω για μενα.τις θελω για να λαδωσω την κριτικη επιτροπη![]()
![]()
Miss Bourdela 2009
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 389
- Εμφανίσεις 24K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
και το λαδωμα 





