Καλα τετοια νοθεία ουτε εθνικες εκλογες να είμασταν :tickedoff: Η Κατερινα το αστερι μονο τοσες λιγες ψήφους και Νιτσα Μουνιτσα δεύτερη;;; ΕΛΕΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ