cptn_mac
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 2.445
- Κριτικές
- 37
- Like
- 135
- Πόντοι
- 4.837
Για να ξέρεις το όνομά της πρέπει να είσαι πελάτης, για τη Ναταλία καμιά πληροφορία άκουσες;
Ασάφειες ότι έφυγε επαρχία και τέτοια τίποτε συγκεκριμένο δε σου λένε εκεί
Για να ξέρεις το όνομά της πρέπει να είσαι πελάτης, για τη Ναταλία καμιά πληροφορία άκουσες;
Ασάφειες ότι έφυγε επαρχία και τέτοια τίποτε συγκεκριμένο δε σου λένε εκεί
Μάλλον πρέπει να κάνω μια επίσκεψη να ρωτήσω κατ' ιδίαν τη Νατάσσα![]()

που ειναι αυτο το milioner ρε μαγκες? ποιο παρακμη απο το babes στην μιχαλακοπουλου?
ναι πιο παρακμη ακόμη....ειναι ακριβως διπλα απο το στουντιο του αθανασίας 3 στο παγκράτι...πλατεια πλαστηρα ιφ γιου νοου
Ετσι! Από πλατεία Πλαστήρα παίρνεις την Ευτυχίδου με κατεύθυνση προς Καισαριανή, περπατώντας στο αριστερό πεζοδρόμιο. Η Αθανασίας είναι καθώς περπατάς από Πλ. Πλαστήρα το πρωτο ή το δεύτερο στενό. Τα λέω όλα αυτά γιατί η Αθανασίας είναι δρόμος πάρα πολύ στενός/μικρός και ακόμα και Παγκρατιώτες δεν τον ξέρουν.

Ετσι! Από πλατεία Πλαστήρα παίρνεις την Ευτυχίδου με κατεύθυνση προς Καισαριανή, περπατώντας στο αριστερό πεζοδρόμιο. Η Αθανασίας είναι καθώς περπατάς από Πλ. Πλαστήρα το πρωτο ή το δεύτερο στενό. Τα λέω όλα αυτά γιατί η Αθανασίας είναι δρόμος πάρα πολύ στενός/μικρός και ακόμα και Παγκρατιώτες δεν τον ξέρουν.
τετοιο μεγαρο πως μοτ ξεφυγε τοσα χρονια???![]()
![]()
![]()
Μη στεναχωριέσαι, υπάρχουν και χειρότερα. Εμείς που το ξέραμε από παλιά και δε γαμήσαμε ποτέ εκεί για διάφορους λόγους.
Πολλά λεφτά για την ποιότητα της συνουσίας. Μη ρωτήσεις λεπτομέρειες δεν έχουν σημασία γιατί δε νομίζω να αξίζει πλέον κάτι σ' αυτό το μαγαζί.
με ποσα λεφτα κανα 50 αρι? και μπριζολιαζοντε εντος η εκτος του ιδρυματος?
Εντός του ιδρύματος με 80 ή 100 τότε που είχα πάει εγώ τελευταία φορά. Και μερικές για να αποδώσουν ήθελαν και το κατιτίς παραπάνω... Γι' αυτό σου λέω, σχέση ποιότητας - τιμής μάλλον αρνητική... Μόνο η Ναταλία άξιζε κατά τη γνώμη μου μια τέτοια σπατάλη.
Η κρίση γεννά ευκαιρίες κι εκεί-έπεσαν οι τιμές
Μπορεί να έπεσαν οι τιμές αλλά πλέον δεν υπάρχουν γυναίκες...
Υπάρχει ο συρόμενος φίκος που δε βρίσκεις αλλού όπως και η Νατάσσα
ΟΠΑ ΟΠΑ ΟΠΑ γιατί ανέφερες τη Νατάσσα; Η Νατάσσα δεν ήταν στο "κόλπο" μπήκε μήπως τώρα; Αν δεν μπορείς να γράψεις εδώ στείλε μου pm γιατί με ενδιαφέρει πολύ!
