Νέα

Ματίνα - Θεσσαλονίκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα teris3
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11
  • Εμφανίσεις 6K
  • Ετικέτες
    θεσσαλονίκη
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

teris3

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2006
Μηνύματα
543
Like
1
Πόντοι
6
Καλησπέρα μάγγες,
έχει πάρει κανείς άλλος την Ματίνα?
Προχτές την δοκίμασα και είναι αστέρι,έχει δικό της χώρο ανατολικά κοντα
στην Λ.Στρατού...κάνει και extra για τους πιο φετιχιστές....:)
Αλλος που να την γνωρίζει?
 

kiri77

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2008
Μηνύματα
750
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
6
ποια ειναι αυτη?δοσε πληροφοριες...τιμες,εμφανισει, σερβισ κτλ
 

johnpa

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2008
Μηνύματα
172
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
Teris3 , πρώτη φορά την ακούω από εσένα .
Αν θες στείλε με π.μ. περισσότερες πληροφορίες .

Ευχαριστώ :dancing:
 

hardoul1

Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
142
Like
3
Πόντοι
1
geia sas vasika proti fora grafo edo tha ithela na mou dosete perisoteres plirofories gia tin matina pou tin vriskoume poso paei kai ti ores doulevi to koritsi euxaristo prokatavolika :s&m_2:
 

mpourdeleon

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
78
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Κανα πμ ρε φιλαρακι αν γινεται ειμαι υποχρεος
 
OP
OP
T

teris3

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2006
Μηνύματα
543
Like
1
Πόντοι
6
φίλε από το internet την πέτυχα και ήταν καλό κομμάτι...μου ζήτησε 60€ αλλά τα άξιζε, πίπα κόλο και τα έκανε όλα τα κόλπα...ψηλή αδύνατη μελαχρινή...για τα τραβέλια που κυκλοφορούν πολύ καλή...απλά μου έλεγε ότι γουστάρει να πηγαίνει με νέους και ξενερώνει με τους γέρους....όποιος θέλει πληροφορίες γιατί κυκλοφορύν και περίεργοι, ας στείλει pm
 

grxn

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2007
Μηνύματα
847
Κριτικές
3
Like
166
Πόντοι
6
καλο ακουγεται γιαα στειλε...
 

19cm_top

Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2006
Μηνύματα
101
Κριτικές
3
Like
333
Πόντοι
21
Συαδελφοι τη εχω παρει επανειλημμενα στο παρελθον. Προκειται γι crossdesser και οχι για τραβελι (δηλαδη εχει περουκα και αντρικο βυζι) και γουσταρε να πινει χυσια και και κατουρα. Οποτε αμφιβλλω για την υγεια της. Αυτα
 

gpp85

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2021
Μηνύματα
9
Like
2
Πόντοι
0
Υπαρχει ακομα η ματινα? Εχουμε πληροφοριες?
 

paylosxxl

Μέλος
Εγγρ.
29 Οκτ 2009
Μηνύματα
248
Κριτικές
6
Like
217
Πόντοι
21
Matina travgirl κάπως έτσι θα την βρείτε αν κάποιος ενδιαφέρεται.δεν έγινε σωστή συνεννόηση για να βρεθούμε.
 

sos1908

Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2015
Μηνύματα
443
Κριτικές
4
Like
309
Πόντοι
21
την είχα πετύχει στο τίνερ και μου είπε να τη γαμήσω . διαγραφή την είχα κάνει γιατί δε μαρέσουν τα κρος.
όχι λεφτά να έδινα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom