καλο τυπε αλλα κλεμμενο ξεκαθαρα απο παλιο ελληνικο κινηματογραφο :S :S :S ..ε ριξανε λιγα φραγκα στην παραγωγη εκει στο χολυγουντ και μας πουλανε μουρη
καλο τυπε αλλα κλεμμενο ξεκαθαρα απο παλιο ελληνικο κινηματογραφο :S :S :S ..ε ριξανε λιγα φραγκα στην παραγωγη εκει στο χολυγουντ και μας πουλανε μουρη
τυποι με τοσο πολυ αγαπη, αυτοθυσια, αλληλεγγυη και σεβασμο αναμεσα στους 2 φιναλιστ, στο τελος ο ενας θα ριξει ενα κουβα πιπερι στο φαϊ του για να κερδισει ο αντιπαλος :S