Εγω βλεπω μια με πρωταγωνιστη τον Πιπαλεκο4...
http://[URL unfurl="true"]www.pgcosmos.gr/thumb.php?fn=uploads/vhsfront/3279.jpg&mw=1024&co=90&ai=uploads/no_img.jpg[/img[/URL]]
[/quote][QUOTE="giatioxi, post: 8296289, member: 164338"]
Έπινα νερό κ παραλίγο να με πνίξεις ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ΥΓ. Ο θεός συγχωρεί ο Αλέκος όχι :headbang3: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
[/quote]
ποιοτικος ο αξιοτιμος νιμουτοθετης :S :S :S