Νέα

Master chef 2018

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Μίστερ μαλακας 2018

  • Πιπαλεκος

    Ψήφοι: 2 25,0%
  • Ντοπας

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Ο ίδιος κλώνος είναι αυτοί οι τρυπιοι

    Ψήφοι: 4 50,0%
  • Μπαρνταμου

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Τσιμυς

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    8

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
το ποστ αρχισα να βλεπω προχθες αλλα με κουρασε..εχω και την τελευταια του λιαμ νισον εκει μαλλον θα καταληξω :S :S :S

Αν λες αυτό πρέπει να είναι καλό..  :S :S :S

KN4MVwq.jpg
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
ελα τυπε,αν εξαιρεσεις την υπερβολη σε μερικες σκηνες δρασης ηταν πολυ καλη :takethis: :takethis: :takethis: λιαμ  σταθερη αξια :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:

Κάποια στιγμή που θα το δω θα σου πω..  Αν δεν το έχεις δει δες το... είναι εργάρααααα  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:

Poster-limitless.jpg
 

Επισκέπτης
Εγω βλεπω μια με πρωταγωνιστη τον Πιπαλεκο4...

thumb.php
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Εγω βλεπω μια με πρωταγωνιστη τον Πιπαλεκο4...

http://[URL unfurl="true"]www.pgcosmos.gr/thumb.php?fn=uploads/vhsfront/3279.jpg&mw=1024&co=90&ai=uploads/no_img.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

Έπινα νερό κ παραλίγο να με πνίξεις ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


ΥΓ. Ο θεός συγχωρεί ο Αλέκος όχι   :headbang3: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66
Εγω βλεπω μια με πρωταγωνιστη τον Πιπαλεκο4...

http://[URL unfurl="true"]www.pgcosmos.gr/thumb.php?fn=uploads/vhsfront/3279.jpg&mw=1024&co=90&ai=uploads/no_img.jpg[/img[/URL]]
[/quote][QUOTE="giatioxi, post: 8296289, member: 164338"]
Έπινα νερό κ παραλίγο να με πνίξεις ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


ΥΓ. Ο θεός συγχωρεί ο Αλέκος όχι  :headbang3: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
[/quote]
ποιοτικος ο αξιοτιμος νιμουτοθετης :S :S :S
 

Επισκέπτης
ποιοτικος ο αξιοτιμος νιμουτοθετης :S :S :S

Ρε νιμου ειδες το καστ;Πιπαλεκος-Σουγκλακος-Γκιωνακης και πρωτοεκδιδομενη η Ηρω Τσιμπουκιου!Ουτε σε υπερπαραγωγη του Χολυγουντ τοσα μεγαλα ονοματα σε μια ταινια!
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66
Ρε νιμου ειδες το καστ;Πιπαλεκος-Σουγκλακος-Γκιωνακης και πρωτοεκδιδομενη η Ηρω Τσιμπουκιου!Ουτε σε υπερπαραγωγη του Χολυγουντ τοσα μεγαλα ονοματα σε μια ταινια!
τυπε δεν την εχω δει αυτην την ταινια..δεν επαιξε με τις αλλες καλτιλες των 80ς :think:  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66

Επισκέπτης
Αλογομουρης ο κλανοφασολακιας αστεγος βιοπαλαιστης.... :S :S :S

 

Επισκέπτης
Παντα τυπε ειμαι ορεξατος για μπαχαλεμα....
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Καλημέρα μπαχαλόπαιδαααααααααααααα  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom