Ναι παιδι μου...εχεις γινει σαν τον κακο στο Ματριξ και εχεις ξεφυγει απο τον ελεγχο μου.Θα γεμισεις το σαι με κλωνους σου μεχρι να θυσιαστω για να σε καταστρεψω.
Ναι παιδι μου...εχεις γινει σαν τον κακο στο Ματριξ και εχεις ξεφυγει απο τον ελεγχο μου.Θα γεμισεις το σαι με κλωνους σου μεχρι να θυσιαστω για να σε καταστρεψω.