Οσο ο Σπανουλης βαζει το ενα πιο σκοτωμενο σουτ μετα το αλλο κραταμε μια μικρη διαφορα....κακα τα ψεμματα αυτο το μπουρδελο που εφτιαξαν φετος τα αδερφακια και ο μυρωδιας προπονητης μας δεν αξιζει να παει Φαιναλ 4.
Οσο ο Σπανουλης βαζει το ενα πιο σκοτωμενο σουτ μετα το αλλο κραταμε μια μικρη διαφορα....κακα τα ψεμματα αυτο το μπουρδελο που εφτιαξαν φετος τα αδερφακια και ο μυρωδιας προπονητης μας δεν αξιζει να παει Φαιναλ 4.
Τυπε αμα περασουμε και φετος με εναν Σπανουλη στα τελειωματα και τον Πριντεζη και τον Παπανικολαου μονιμα τραυματιες και χωρις ξενους τοτε τι να πω....