Άντε πια με τη μαλακ...νη τη ψυχωσικιά, είδαν ότι έκανε χειρότερο πιάτο από το θείο
είπε και ο καλεσμένος ο σεφ το ίδιο οπότε δεν τους έπαιρνε να πούν ότι είναι ωραίο ντεμεκ της μάγκυς
σου λέει ας κάνουμε κι άλλο πιάτο,
μπας και κερδίσει στο δεύτερο η βλάγκυ..... έλεος!!!!!!!!